[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 17:51

Hier ligt het hooi ook klaar. Gaat morgen in de pak. Zullen er tussen de 100 en 150 worden.
En dan kopen we er nog een paar grote balen graszaadhooi bij.

@ ips dat lamoen is idd wel een verschil zal wel fijner lopen.

Dazen zitten hier ook wel maar nog niet mega veel. Ik red het nog met alleen insprayen.

Ga zo lekker even robijntje trainen op de wei en miss robin nog even longeren.

Gisteren zette ik ferro appart op het kale stukje ging robijn mee. Die hebben dus samen op dieet gestaan vannacht.
Ferro zn deken is kapot. De hals is iets te lang dus die moet mn pa nog even maken.

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 18:33

Ellis, Pablo is nooit verkocht! Hij stond naar volle tevredenheid in bruikleen. Echter zijn pleegmama is verhuisd een dorp bij mij vandaan. Dus iedereen blij, zij mag m blijven doen, ik mijn liefste terug en heb er gelijk een bijrijdster bij. Helemaal top!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 19:25

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 20:54

sorry gemmeke, kan je er niet mee helpen -O-

iemand morgen ochtend vroeg zin om mee te gaan op de kikkerkar?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:14

ah dat wist ik niet van Pablo, fijn dat 'ie nu weer zo dicht in de buurt staat!

gem helaas, kan je niet helpen...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:25

Uhmmm, niet van mij hoor... heb er verder niks mee van doen, maar doe even een "helpend spammetje" voor deze TS omwille van het pony'tje ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:28

:wave:
:evaw:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:29

hoi en oudoe trg aan aks, :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:31

Zo, hehe, ik ben even onder de steen vandaan gekropen. Ik hou een soort siësta-achtige dagen nu. Tussen 12 en 3 komt er niks uit mijn handen. Heb nu alle deuren en ramen opstaan, even de boel opfrissen. En straks gaat alles weer potdicht, inclusief gordijnen achter want daar schijnt de zon op de hele ochtend.

Heb wel alles bijgelezen, maar had weinig te melden.

Voor allemaal een fijne dag vandaag!!!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:54

Ik zit ook al weer buiten. Hier staat een heerlijk briesje dus goed uit te houden nu. Daan zit al weer in de zandbak te spelen.

Vanochtend aan de studie (poging daartoe in ieder geval) en vanmiddag even boodschappen halen, nieuw longeertouw halen en vanmiddag weer naar stal. Helpen paarden binnen zetten en er dan even 3 trainen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:03

Even drie trainen, Tallechie da's heftig in deze warmte!
Vandaag laat middag komt groom gaan we mooi avondritje doen.
Het is hier ook al prachtig en nu nog heerlijk koel. Hondjes al uitgelaten, ontbijtje gemaakt voor manlief en mezelf en nu wachten totdat zoonlief wakker wordt, want denk dat we er nog een paar uurtjes strand aan vastplakken, wat moet je anders doen met dit mooie weer he :D

Dat met het shetje / topic dat Gem had doorgezet, is goedgekomen, schijnt dat hij opgehaald is...

Alle werkers sterkte vandaag en iedereen die vrij is veel plezier!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:06

Eentje kan alleen maar gelongeerd worden. 6 jarig paard wat klaar is gemaakt en door omstandigheden nu weer stil staat. deze ga ik tijdelijk oppakken, waarschijnlijk wordt deze verkocht. Daarna alwyn nog een stapritje buiten doen. Heb ik zoontje van staleigenaar beloofd en veale voor de wagen. Onze bak ligt gelukkig wel in de schaduw en staat daar altijd een heerlijk windje.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:07

Mogge,

@Sl_ gefeliciteerd nog met Fien *\o/*
@Tallechie, heeft super waterbaktraining gehad en straks weer aan de studie en naar stal +:)+
@Ipsilonka, inderdaad een stuk beter zo je bomen.. ik zou als paard zijnde ook claustrofobie kunnen ontwikkelen bij het 't oude lamoen... wat een verbetering zeg +:)+

Ik ga nog even 4 uurtjes werken en dan heb ik vakantie :):) heerlijk vooruitzicht! en sommigen hadden het al gelezen op FB maar ik heb een mijlpaal bereikt en ben 30,1 kilo kwijt nu :):) Ik ben zooo blij _/-\o_

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:10

Bak ligt hier s'avonds ook lekker in de schaduw. Gisteren nog lekker robijntje gereden op de wei
en daarna afgespoeld en toen nog robin aan de longeerlijn. Maar die had niet zo'n zin om hard te lopen.

Vanmiddag mag hij weer voor de wagen en Ferro ook nog een rondje. Zo blijf je bezig he.

Ollie super zeg !!!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:12

super hoor ollie. Je volgt een dieet toch? Of doe je alles op eigen initiatief.
Hier ondertussen ook al 9 kilo kwijt. Alleen door meer te bewegen en op te letten met eten.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:03

Ollie _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ zooooo knap van je !!!!! wat een doorzettingsvermogen !
Tallechie 3 trainen, succes en veel plezier.
Frensie..siesta !!! heerlijke daagjes zo..wel balen dat het zo warm word in huis ..

hier liggen nu de kleine pakjes ook binnen !!! gelukkig maar, want vanmorgen wat mist hier in drenthe, dus ben blij dat ik alles zonder mist binnen heb !! *\o/*
verder......moet even werken...maar heb alles klaar, dus ga zo maar weer lekker naar huis..is ten slotte ook vakantie ! :j
Ipsilonka..pablo heeft een gaaf hoofd !!!
verder Maisie succes met hooi binnen halen vandaag, grote balen, of ook kleine ??
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 26-07-12 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:04

goeiemorgen!

wow ollie wat enorm knap zeg!

tallechie druk paardendagje en al lekker buiten

frensie weer tot leven gekomen

maisie lekker bezig geweest met de paardjes

vhu lekker naar strand

fijne dag allemaal!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:18

voor Ollie:

Afbeelding

Wat een superresultaat !!! *\o/* *\o/* *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:41

Ollie geweldig!!! Ze zeggen dat als je het gewicht wat je afgevallen bent er een jaar af kan houden, de kans erg klein is dat je het weer aankomt, dus nog even een jaar zo goed doorzetten!!

Biancacoo gelukkig hooi op tijd binnen!

Tallechie flink programma op de planning voor vandaag!

Ik kruip zo weer richting steen ;) Vanochtend al boodschapjes gehaald, daarna op stal de paarden buitengezet want pensioneigenaren zijn paar daagjes weg. Stalletje van Gwin uitgemest. De honden waren gezellig mee dus die zijn nu ook uitgeteld ;) :D En heb alvast pasta salade gemaakt voor vanavond.
Ga nu even badderen want ben enorm smerig door combinatie van zweet en strostof :) Vanmiddag nog even weg voor middagje quilten. En daarna dienst.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:10

Ollie en tallechie super bezig met afvallen!

Ik ga vandaag lekker een dagje naar artis :D en vanavond wordt mn aquarium opgehaald! Hoop ook te kunnen mennen vanavond, dat is ook weer een week geleden namelijk.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:11

@ollie, wat ontzettend knap van je!!!!

hier kwart over 8 al op de bok,
rondje kikkerkar , nu ging moeders van stal mee (80jr).
ze genoot helemaal van t bos.
volgende week laad ik dr weer een keer op hoor,
ze vond het geweldig!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:13

Wow wat een super afvallers hier...

Ik wil voor volgend jaar ook 10 kg kwijt... Voel me dan ren stuk beter en datbis welnzo mooi in een trouwjurk...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:22

Ik moet zeggen dat ik de laatste twee werken erg veel energie heb. Waar het opeens vandaan komt, ik heb geen idee. Maar alle dagen doe ik alles in huis, boodschappen, eten staat elke avond klaar, alle dagen aan de studie.

Gisteren zelfs het gras nog gemaaid en de auto gewassen. Mijn vriend die verbaasd zich elke keer weer :-)

Ik ga even achter de pc weg. Weer 2 opdrachten klaar en verzonden. Nu nog even wat in huis doen en dan als Daan wakker is naar dorp en stal

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:47

Tallechie ook super knap!!
Ik ben 8 jaar geleden ook 15 kg afgevallen (in slechts 3 maanden) puur en alleen door op mijn eten te letten en een wat beter ritme te hebben. Helaas zitten er nu wel wat kilootjes weer bij (5 stuks). Die zijn er vorig jaar bijgekomen toen ik ziek thuis kwam te zitten en ze willen er nog niet echt af, maar doe ook niet super mijn best. Moet ik wel gaan doen!!! *Schopt zichzelf onder d'r billen*

Ik vind het vandaag eigenlijk wel meevallen met de hitte...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:08

Zoonlief had geen zin in het strand...wilde 'chillen in huis' :+ ach nou ik vind het wel goed, dus beetje dakterras opgeruimd, wasjes erin/eruit en ook maar wat chillen :P

Denk dat iedereen wel eens denkt van komt het ooit wel goed, ik heb dat lang gedacht met het buitenrijden met Bente. Durfde het echt lange tijd niet aan. Op een gegeven moment wel wat door het bos maar over de weg nee, dat heeft best lang geduurd.
Omdat iedereen volgens mij wel eens van die momenten heeft dat je denkt waar ben ik aan begonnen / ik denk dat ik mijn ambities nu echt moet gaan bijstellen (dat dacht ik met mendurance, leek me zo leuk, maar had het idee tot een maand of 3 geleden dat ik dat met Bente toch echt niet zou durven).... dit topicje...
[AR-ITP] Van oeh wat eng naar hehe wat heerlijk...

En nu trek ik zoonlief achter de computer vandaan en gaan we de hond uitlaten en naar de Kralingse Plas :7