[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:28

@Bicci uiteindelijk natuurlijk zelf doen wat je zelf wilt, wij met ons gebemoei allemaal :P
@Frensie 't is (zelfgemaakte) chili con carne geworden, lekker & simpel & snel :9 Dus ook iets met bruine bonen maar dan on-Hollands :Y)
@PrinsjeH veel plezier!
@S_L ahhhhhhh wat leuk! Wat is Romeo toch een geweldige pony! Vind het erg knap van je dat je het zo aandurfde met al die kindjes, die hebben een heerlijke middag gehad (was het bij jullie ook koud of gewoon lekker weer? het is hier nu in de avond wat minder koud aan het worden).
@Tine dus goed nieuws llijkt me als het rijtechnisch gezien opgelost moet worden, toch? Fijn dat je weer op Thabor kunt rijden, met die jonkies kan het soms zo wisselen hoe het gaat he.

Nou nu zoonlief ervan overtuigen dat zijn prachtige schilderij dat hij vandaag heeft gemaakt (ze hadden een graffiti workshop, was erg leuk geweest, hij heeft een prachtig werkstuk meegenomen) nog maar even buiten moet staan want het stinkt echt enorm }:0

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:38

*wel blij met het gebemoei hoor :)) *

aantal hier hebben gewon de ervaring etc al...dus ik laat me graag sturen...
:))

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:40

Oh Naaltje valt wel mee dan met dat anti bijt, ze leren het blijkbaar een beetje af ervan :-)

Tass; gefeliciteerd ! Super handig hoor, geloof mij maar, lekker onanfhankelijk zijn !!

VHU goed menles gehad en koud gehad, ja de winter is nu echt begonnen.

Leuk S-L !!! Leuk dagje gehad en kinders blij gemaakt ! Wat een lekker koppie heeft jouw pony !!

Vanmiddag lekker met een vriendin naar de ukkies (de shetties) geweest en wat gewandeld :-) Coco heeft bijna een Jack Russel naar de hondenhemel geschopt, die hing in z'n staart. Was echt net niet raak :oo

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:55

hier de anti bijt op de balk boven het hooinet :') Daar waren ze aan begonnen met opvreten.. hopelijk helpt dat ook _O-

super leuk SL

en :):) voor tass! :):)

vhu d'r zoon een kunstwerk gemaakt wat even moet luchten
tine moet rijtechnisch aan de gang met rembrand, fijn dat het niks lichamelijks is!

net gegeten hier, met broertje
hadden noodles met groenten, garnaaltjes en chilisaus :9 supersimpel, maar wel heel lekker vond ik :)
lekker ijs toe :')

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:58

@ PrinsjeH: Hopelijk heeft Mickey toch een beetje zijn best gedaan om zijn deken te beschermen :D

@ bicci: Dank je, ik vond het ook wel best schattig :Y) Normaal ben ik niet zo voor vlechtjes, maar kindjes houden ervan, en zeker als er een roze touwtje in zit :o Dus dan doe ik het met plezier!

@ VHU: Toen die kindjes schreeuwend af kwamen rennen, hield ik mijn hart ook wel vast :+ Maar we stonden op een grote leegstaande parking, dus als Romeo zou schrikken, zou er niets aan de hand zijn. Romeo is ook gemakkelijk terug te halen, dus ik zag er niets erg in. Het was ook een goede oefening voor Romeo, die hij super heeft doorstaan! Ook met die hond en die 2 bussen tegelijkertijd, oh ja, en de gigantische vrachtwagen met 2 opliggers niet te vergeten :Y) Zo trots op mijn ventje <3
Het begon tegen de avond frisser te worden, op zich was het niet zo heel koud. Eigenlijk een ideaal weertje, heerlijk was het!

@ IngridM: Dank je voor het complimentje!
Oei, Jack Russel bijna naar de hondenhemel :? Hing die uit agressie in de staart? Tja, beestje moet het maar niet doen denk ik dan :Y) Mijn hond houdt ervan om Romeo kusjes te geven (op de neus), maar Romeo houdt er niet zo van als Zhora heel blij komt afgerend en naar Romeo's neus springt :o Gelukkig heeft Romeo meer verstand dan Zhora en houdt hij gewoon zijn hoofd hoog genoeg zodat Zhora er niet bij kan :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:13

Ja S-L had het al eerder gezegd geloof ik maar vind hem aansprekend !
Nou die JR kwam keihard aanrennen toen wij aan het wandelen waren en dacht 'dat is leuk zo'n staart' . Coco dacht daar iets anders over. Was echt net mis gelukkig ....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:30

Ik moet even in etappes bij lezen.

Ik snap het ook wel van mijn stage, maar had oppas geregeld en die werd ziek. Ik kan niet zo 1,2,3 een oppas ergens weg halen. Hij mocht niet naar de creche omdat hij ziek was. Ik ben stagaire en mag dus niks in principe. Als ik nu een volledig medewerker was had ik het anders gevonden.

Bij een bank is het veel makkelijker ben ik al wel achter.

Maar heb mijn zus gebeld en die is gekomen, dus ik was een uur te laat.

Ga nu even weer wat anders doen

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:48

Goedenavond,

@Sl, wat een schattige Romeo zo met die vlechtjes... en wat heeft hij zich als een kanjer gedragen <3
@VHU, ik ken het gevoel als het lekker gaat en zeker met zo'n jong ding ... van kleine stapjes vooruit kun je zooo blij worden :):)
@Tallechie, super dat je toch nog oppas hebt kunnen regelen voor Daan +:)+
@IngridM, :oo ik zou ook trappen hoor als een hond in mijn start zou hangen...ik hou mijn hart vast met die honden die niet luisteren en lekker hun eigen gang gaan }:)
Ene gave foto van met die krokodil... ene je bedje is opgemaakt ;)
@Bicci, ik ga mee met het advies van de overige dames.. 1.49 is bij de paarden starten. Als organisatie vind ik ook dat ze die keuze voor jou moeten maken en niet door jou... :list: lang leve de KNHS ;)
@PrinsjeH, hoe was het met je kanjer Mickey en zijn deken, nog heel ?
@Tass, van harte gefeliciteerd met het behalen van je E achter B... lang leve de vrijheid :j

Vanmiddag is vriendin langs geweest die ik al een poosje niet gezien en gesproken had.. lekker rondje met Simba gedaan en ondertussen bijgekletst... daarna een heerlijk bakkie :9k met wat lekkers erbij... Ik maak daar écht te weinig tijd voor vrij :o .

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:54

Gefeliciteerd Tass
Super VHU van je menles
Super van romeo
Bicc ik zal ook bij de paarden gaan, is in je voordeel, pony's kun je niet tegenop

Weer bij gelezen. Ga daan op bed doen en dan even tv hangen.

Ik ga proberen hier wat minder te zijn, want moet aan de studie en door bokt heb ik uitstelgedrag, maar begin een aantal deadlines te krijgen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:03

Ollie1 schreef:
... ene je bedje is opgemaakt ;)

krijg ik toch een eigen bed whahahahha :D

wel handig, vriendinnen uitnodigen bij jou thuis, kunnen ze gelijk allemaal als groom dienen :D Slim bekeken hihi

tot morgen ! :wave:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:07

Aan de studie Tallechie <<) Wat goed trouwens dat je al met al maar een uurtje later op je stage was!
@Bicci pony's zijn echt veel sneller dan paarden. Scheelt echt enorm. Dus als je tactisch denkt, ga je zeker voor meedoen met de paarden, je bent indoor echt in het voordeel met een kleintje (zie bijv uitslagen nijkerk van de finale http://www.menclubdelangeboom.nl/images ... inales2011 dan zie je het verschil). Onze Snuitje won met zijn 1.15 bijvoorbeeld bijna altijd van veel grotere pony's.
@Ollie fijn relaxte middag, top +:)+
haha goede opmerking IngridM....ik probeer mijn vriendinnen ook altijd mee te krijgen naar poowns/peerd :o :D

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:09

Trouwens; is er hier iemand die aan vrijheidsdressuur doet ? Was Janouk dat nou ?

Lijkt me toch ook wel heel leuk om wat mee te doen hoor :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:12

ik ben er met dids soms ook mee bezig :)
hij kan het compliment inmiddels (Steeds netter)
en een aantal kleine kunstjes :) wil hem de spagaat nu aanleren, maar ben spelenderwijs methode aan het uitproberen :)

Zit weer te wachten op een mailtje wat ik vanavond zou krijgen.... Als ik het om 22:30 niet heb gaat er toch echt een bozig mailtje uit... heb voor morgen eigenlijk wat anders gepland..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:16

IngridM schreef:
Ollie1 schreef:
... ene je bedje is opgemaakt ;)

krijg ik toch een eigen bed whahahahha :D

wel handig, vriendinnen uitnodigen bij jou thuis, kunnen ze gelijk allemaal als groom dienen :D Slim bekeken hihi

tot morgen ! :wave:

Kwam gewoon zo uit :o en ze heeft nog wat *-:) gemaakt....

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:16

tass, gefeliciteerd!!! <:)

sl, leuke foto's!

brr koud vandaag zeg, al was er wel een lekker zonnetje!
mag van mij op zich best nog even zo blijven...

Vanmiddag is de osteopaat geweest voor Fifi, nu 2 daagjes alleen wandelen, dan longeren en als ze dan goed is mag ze daarna weer aan het werk, anders 2 weekjes alleen longeren...

nu gauw onder de douche!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:47

Had ze specifiek ergens last van ?

Ja was koud maar lekker koud met het zonnetje.

Is 1 a 2x pw oefenen te weinig voor vrijheidsdressuur?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:48

@ingridM; nee joh! ik doe het soms zelfs 3 maanden niet :) hij vergeet ze niet hoor :D Lijkt soms zelfs alsof er dan opeens een kwartje gevallen is >;)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:49

Okee misschien wel leuk dan om eens wat mee te gaan doen. Lijkt me wel grappig

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:58

Ik zit Ned 1 te kijken... pfff komt even binnen ;(

Krijg ook net een mailtje binnen van een vriendje van Thom waarbij weer botkanker is geconstateerd... het ventje is 11 jaar en 4 jaar geleden was het ook al raak ;( . Wat is het toch een oneerlijke wereld...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:05

jeetje ollie! :\
:(:)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:09

Ach jee zeg 11 jaar wat erg zeg pffff

Weet niet wat er op 1 is maar heb een vermoeden :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:10

Het leven kan zeer oneerlijk zijn....kinderen met kanker vind ik zowiezo iets onbegrijpelijks ;(

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:36

heftig zeg... -O-

ingrid, ze bleef achter wat slap, traag en ik had steeds het gevoel dat ze niet echt fijn naar voren door wilde sluiten, bleef er een beetje tegen aan lopen...
steeds met het idee dat ze sterker moest worden, maar we zijn nu toch al wel eventjes aan het opbouwen...
daarnaast kreeg ze ook weer meer spanning, vooral rond de hengstigheid...
dus ik heb haar 'van binnen en van buiten' laten behandelen...

over een maand moet ze nog een keer...
ben benieuwd of we straks verschil merken...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:41

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:44

Heftig Ollie, zo jong en dan zo ziek.

De oma van mijn man is vanavond overleden, zij is 97 geworden. Ze was al een week bedlederig en ze is rustig ingestorven met haar drie kinderen erbij. De laatste 12 weken woonde ze bij mijn schoonmoeder in huis, dus daar zijn we net geweest.