@Frensie 't is (zelfgemaakte) chili con carne geworden, lekker & simpel & snel
Dus ook iets met bruine bonen maar dan on-Hollands
@PrinsjeH veel plezier!
@S_L ahhhhhhh wat leuk! Wat is Romeo toch een geweldige pony! Vind het erg knap van je dat je het zo aandurfde met al die kindjes, die hebben een heerlijke middag gehad (was het bij jullie ook koud of gewoon lekker weer? het is hier nu in de avond wat minder koud aan het worden).
@Tine dus goed nieuws llijkt me als het rijtechnisch gezien opgelost moet worden, toch? Fijn dat je weer op Thabor kunt rijden, met die jonkies kan het soms zo wisselen hoe het gaat he.
Nou nu zoonlief ervan overtuigen dat zijn prachtige schilderij dat hij vandaag heeft gemaakt (ze hadden een graffiti workshop, was erg leuk geweest, hij heeft een prachtig werkstuk meegenomen) nog maar even buiten moet staan want het stinkt echt enorm
*
Daar waren ze aan begonnen met opvreten.. hopelijk helpt dat ook 
voor tass!
Dus dan doe ik het met plezier!
Maar we stonden op een grote leegstaande parking, dus als Romeo zou schrikken, zou er niets aan de hand zijn. Romeo is ook gemakkelijk terug te halen, dus ik zag er niets erg in. Het was ook een goede oefening voor Romeo, die hij super heeft doorstaan! Ook met die hond en die 2 bussen tegelijkertijd, oh ja, en de gigantische vrachtwagen met 2 opliggers niet te vergeten
Hing die uit agressie in de staart? Tja, beestje moet het maar niet doen denk ik dan
lang leve de KNHS
met wat lekkers erbij... Ik maak daar écht te weinig tijd voor vrij
Wat goed trouwens dat je al met al maar een uurtje later op je stage was!
gemaakt....