maar volgens mij moet dat geen nprobleem zijn hoor.. 't is nou niet dat dat ding een kleine kofferruimte heeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

die willen er beslist geen zaagsel door.
groot, klein, middenmaat. De trailer die ik heb gekocht kunnen ze tzt ook op frame zetten. Als je een trailer zoekt, met of zonder koetsenframe, is dit bedrijf echt een aanrader. Ze kunnen alles op maat leveren, dus kan precies aangeven hoe groot ik het frame dan wil, waar je extra stangen wilt of vastzet ringen, ze denken mee en zijn goed geprijsd. Groot voordeel van dat maatwerk is dat je niet met een enorme trailer achter je auto aan sleurt terwijl dat met de pony's en maat koets die daarbij hoort dus niet nodig is. En dat je dan met een kleinere / normale auto (die zeg maar 1200 / 1300 kg kan/mag trekken) kunt blijven rijden. Ze maken helemaal nieuwe trailers of kunnen bestaande trailers verbouwen / renoveren.
wat is budget / voor wie is het?
die is bij autos die maar 1200/1300 mogen trekken veel te laag voor een trailer met koetsenframe namelijk. Ligt er dus net aan hoe het frame is ontworpen, is mij verteld. Maar... dat ga ik nog checken hoorCitaat:VHU: let je met het plaatsen van een koetsenframe achteraf op de max kogeldruk van je auto die is bij autos die maar 1200/1300 mogen trekken veel te laag voor een trailer met koetsenframe namelijk.
Voorlopig doen we het zonder koetsenframe, voordeeltje van Randstad was aardig, maar nu ook weer niet zo dat ik direct mijn droomcombinatie kan aanschaffen

scheelt een hoop centjes
alleen diesel 
die is gister uitgekomen
heb hem gister binnen gekregen
En 1 of 2 seizoenen van the big bang theory
Maar goed, ik kan het nu echt neit opbrengen. Gisteren ging het al heel beroerd, moest beugels een gat korter maken om te kunnen blijven zitten.
, plus 2 paarden a 600 kg = zo'n 2400 kg) en daar zit ook dus de oplossing voor veel mensen met een wat lichtere wagen en poownsCitaat:Trailer weegt 1080, Rembrand 600 en Amerigo 220
Vaak zijn die grote trailers ook gekeurd tot 2500 toelaatbaar maximum massa, daarop plus op de lengte van het geheel, is de vereiste koppel gebaseerd.
Daarom niet voor Toeran gekozen.

Ik haak aan bij Evelli en Millanka.
Citaat:Maar ik begrijp nu dat jij voor een soort mini trailer gaat en die komt denk ik niet voor bij de bekende merken. Dan ben je heel goed uit bij Toeran!
dan, uiteindelijk, een met koetsenframe. We nemen toch geen paard meer en dan zit ik niet met zo'n enorme trailer die ik toch niet nodig heb.