Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
en dat Fabels lekker liep.
Je zou toch denken dat er wel iets van verbetering zou zijn, maar helemaal niets. Tot die tijd blijft het dus aanmodderen en maar wat aandacht geven, want rijden/longeren kun je het nauwelijks noemen.
. Is hij gewoon in zijn eentje op buitenrit geweest, over de dijk en door het veld.
Heb vandaag ook een geheugen als een vergiet.
toch lekker met nieuwe step het bos in en genieten van de kleuren.
Verstandig van Patrick lekker buiten rijden hoofd leeg maken en genieten van de zon je kan ook te veel oefenen.
zie het helemaal voor me.
in de luie stoel hangen.
. Halve storm hier, heeeeeeel veel regen (wei is weer zwembad) en koud.
in het donker gestart.
had wel gasten dus ontbijtjes gemaakt, wilde ik flink met de honden wandelen maar kreeg een enorme hagel/regel/bui op mijn hoofd dus weer richting huis gegaan was
prachtig boek uitgelezen (Jij zegt het van Connie Palmen).
goedemorgen
direct gereserveerd dan kunnen we verhuizen en is het 'gedoe' achter de rug van stal zoeken en met stalgenoten. Deze stal moet ook wei inleveren ivm de aansluiting van de A20 met de A13 maar zij hebben zoveel land dat dat niet betekent dat de paarden in minder land staan alleen kan de boer als het weer tegenzit wat minder hooi van eigen land winnen. Maar ze kunnen wel vanaf april t/m oktober als je het wilt 24/7 buiten op een goede grote wei en niet zo'n postzegel in de drek.
nu krijg ik die muis niet gevangen natuurlijk
maar goed heb toen ik net van Groningen naar Rotterdam was verhuisd zo'n jaar of 5 bij deze man gestaan, naar volle tevredenheid, ben toen weggegaan omdat zoonlief net was geboren en het paard toen naar mijn schoonzusje ging omdat ik het allemaal niet kon bolwerken (klein kind, paard, werk, en manlief ging toen nog erg veel naar het buitenland). Kost me wel 75,- Euro per maand per paard meer in totaal maar goed dan staan ze wel goed in de wei en geen gezeik meer met binnen/buiten zetten en voeren (doet stalhouder allemaal zelf). Plus de stapmolen en de roundpen.
Hopelijk dan nog ergens tijd om vast een gedeelte van de gesprekken te verwerken in de computer. Doe dat eigenlijk het liefst nu, zit het nog vers in het hoofd, maar ja, het is ook belangrijk om goed te slapen, dus dat gaat toch maar voor.