Gek is dat toch dat als het dan een keer misgaat je dat zo'n angst oplevert terwijl het al 100 keer heel goed is gegaan en je zoveel vertrouwen hebt in het paard. Daar maar aan vast houden denk ik, dat ze verder nog nooit een pas verkeerd heeft gezet. Moest wel een paar keer flink ademhalen hoor...
Het is inderdaad op een groot buitenterrein (weiland met ring van 40 x 80m, daarachter een waterbak en daarachter een vaardigheid parcours)
Net even lekker ontspannen bij de kapper geweest. Zometeen zoon ophalen van school en vanmiddag maar wat doen in de huishouding. Bleh.
Paard wordt vandaag en morgen gereden door schoonzus, dus die ook maar even gebeld dat ze vandaag maar even een buitenritje moest stappen. Paardje zal wel stijf zijn na al die spanning. Helaas zelf pas zaterdag of zondag weer tijd en groom om aan te spannen. Durf het nu de eerste paar keer niet aan om alléén aan te spannen en op de wei te rijden. Het liefst zou ik haar direct vandaag er weer voor zetten om te kijken of we beiden gespannen zijn, maar beter even niet zonder mijn man....