sander_lotte schreef:@ Ingid: grappige fotoIk had eerst de foto gezien voordat ik de tekst las, dacht ik even "Hè, heeft die een krokodil als huisdier??? Die vertrouwt dat beest ook enorm zo te zien!
" Toen las ik dat het in de dierentuin was en dat er glas tussen zat
Ja ik ben krokodillen-fluisteraar in m'n vrije tijd
VHU, je herkent hem zeker aan z'n bek ? Scheef haha
Drukke, frisse paardjes, vast door de temperatuur, winter lijkt nu echt zijn intrede te doen
Ahhh een dekensloper. Naaltje, moet je dat anti-bijt dan altijd blijven sprayen of leren ze het op een gegeven moment wel af ? Gaat nogal prijzig worden kan ik me voorstlelen, anti-bijt elke dag op je hele deken...
" Toen las ik dat het in de dierentuin was en dat er glas tussen zat 
Aaibaarheidsfactor vind ik nou niet zo heel hoog zegmaar.
zag op de foto toch meer paarden met dekens, is het dan omdat Mickey net nieuw is in de kudde dat hij zo te grazen wordt genomen? Misschien tip van Naaltje? Zonde hoor van je deken (en voor je portemonnee!).
betekent dat ik lekker hele dag mijn gang kan gaan. Dus kan ik ook nog lekker even mennen met Snuitmans. Ik vrees dat ik vandaag dus helemaal verkleum het ziet er prachtig uit buiten maar het is wel koud zeg 
Ik wist niet eens dat paarden zo lang rengalop konden doen!
!
Ook een agressieve hond tegen gekomen, ik dacht "oh een golden retriever, niets aan de hand", maar eens Romeo op 1 meter van die hond was (we moesten er langs door), ontblootte die zijn tanden en begon heel lelijk te grommen en probeerde op Romeo te springen (baasje kon hem nog net houden, want ik had de zweep paraat!). Jeetje zeg, had ik me even verschrokken. En Romeo deed alsof er niets aan de hand was 

En dan lekker rustig avondje houden vermoed ik zo...