Ze zat inderdaad echt te draken, vond het ook wel grappig want het is bij haar allemaal erg doorzichtig. Bijv. echt heel sloom en slingerig van het erf af, enorm kijken naar een plastic zak, zogenaamd hyperen van een spuitinstallatie, wegspringen omdat iemand ergens in de tuin staat, helemaal opgewonden hinniken naar een veulentje in de wei (dat vond ik dan ook wel weer schattig
) en dan met staart zo erop doorstappen in zo'n huppel/zweef stap ze leek wel een tuigpaard
Ik denk dat ze zelf ook zoiets had van oei, dit was echt wel te erg baas, want ze deed later op het veld erg haar best
Lastig met Daan trouwens. Maar daar kom je vast ook wel weer uit. HEb je de draagzak al geprobeerd? Daar legde ik Han dan maar in als hij van die buien had en dan liep ik met hem rond, kon ik tenminste nog wat doen want je hebt twee handen vrij. Dan viel hij in slaap en legde ik hem daarna in zijn wipstoeltje, heb je tenminste even rust
Citaat:
dat hij in de loop van de dag Turkse kinderen had gezien bij Romeo, dat ze blikjes Cola en Red Bull leeggoten over Romeo en hem daarna ermee bekogelden.
Da's toch ook niet normaal zeg