Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daar lig ik ook niet wakker van... Maar die stroom ga ik ook zeker doen! Politie zullen ze toch niet bellen denk ik, volgens mij hebben ze niet eens een officieel woonadres, en ze kunnen geen Nederlands, dus...
Ik ben altijd al een racist geweest, maar het racist-gehalte blijft stijgen!!
Ik heb enkel respect voor allochtonen die Nederlands spreken en werk hebben. 
wel even...
.
Maar inderdaad, als ik al 30 keer hetzelfde verkeerd heb gedaan en ik doe het weer en ik besef het zelf ook dan roep ik meteen "Sorry Sun/Storm, mijn fout!"
ze ging in zeer verheven stap over het ruiterpad, zeer vermoeiend
toen moest ik een balk opzij doen om erlangs te kunnen (zo'n afsluitbalk), want ik kon er met zo'n dansend paard niet goed langskomen. Dacht je dat ik er weer op kon komen, mooi niet
Zo zeg, kon ik eerst een k - eind teruglopen. Totdat ik weer bij een boerenerf kwam. En mevrouw dacht al dat ze zo met mij naar huis zou gaan, nou echt niet dus. Ik achter het erf er weer op geklommen en weer terug gestuiterd, ik dacht zal je wel krijgen
maar ja als ik ging draven ging ze hoesten dus dat was ook wel een beetje vervelend maar heb het toch gewoon paar stukken gedaan, gewoon terug gereden, langs die focking-balk gestoomd en weer terug 2x achter elkaar, was er helemaal klaar mee.
en toen moest ze van mij een paar rondjes rond galopperen linksom / rechtsom. Deed ze dus extreem braaf
ze zal wel hebben gedacht, anders houdt ze nooit op
) en dan even aan de studie. Daan slaapt eindelijk even.
) en dan met staart zo erop doorstappen in zo'n huppel/zweef stap ze leek wel een tuigpaard
Ik denk dat ze zelf ook zoiets had van oei, dit was echt wel te erg baas, want ze deed later op het veld erg haar best
Citaat:dat hij in de loop van de dag Turkse kinderen had gezien bij Romeo, dat ze blikjes Cola en Red Bull leeggoten over Romeo en hem daarna ermee bekogelden.

En ik hoop dat de planning met Daan goed komt
dus toen kwam er helemaal niets meer van
vind het dus erg knap als je al vrij snel weer in een wedstrijdritme zou kunnen komen. Want leuk trouwens dat je vader je zo helpt en ook aanwezig is bij de lessen, lijkt me erg gezellig. Mijn vader is ook jaren mijn trouwste fan geweest totdat ik verhuisde van Groningen naar Rotterdam, toen ging het natuurlijk niet meer. Maar hij kon ook uitstekend met al mijn paarden overweg, en dat waren niet altijd de makkelijkste.
Goed van je dat je niet bang bent geworden erdoor, daar heb ik echt mateloos respect voor 
Denk dat als zoiets bij mij was gebeurd ik ook even met de hond op wacht was gaan liggen. (heb je meteen je voordeel, want de meeste turkse en Marokkaanse mensen moeten helemaal niets van honden hebben
)
daar heb ik een pokkenhekel aan.. maar ‘’gelukkig’’ (?) waait het hier alleen snoeihard 

) maar ik heb geen fotos van mezelf zonder cap op m'n hoofd zegmaar 
hij keek echt om om te zoeken waar dat vandaan kwam 
eerst het onderste wit, toen het zwart, en toen het bovenste wit
Maar het is zoals je zegt, Turkse en Marokkaanse mensen hebben een doodsangst voor honden (ontzettend grappig om te zien soms
) , dat is een voordeel