Royaltjuh schreef:Murning!
Alleen zullen de aapjes eraan moeten geloven, 8 witte benen en 2 lichte staarten zijn niet meer zo schoon, dus ze moeten beide toch echt onder de kraan... Ah gossie...
Ik was mijn paarden nu echt niet hoor. Buiten het feit dat het voor hun wel erg koud is, bevriest ook mijn poetsplaats. Ik neem toch aan dat jury's ook een beetje nadenken, en anders is het maar 1 onderdeel van de proef.
Met een schuurblok krijg je het meeste wel schoon.
Succes morgen!

maar het bushokje was wel heel eng
het is ook nog zo'n baby. Maar, met twee flinke vrachtwagens eerst een naar ons toe, toen een van de achterkant geeft 't mannetje geen krimp en dat is mooi meegenomen.
. Ik gebruik normaal het water dat afwatert van de stal, staan waterbakken, heb ik vrijwel altijd wel genoeg aan en in geval van nood dus water uit de sloot.
Ik rij met de auto naar de parkeerplaats, haal kruiwagen op, dan alles in de kruiwagen en dan naar de pony's. 't Gaat wel maar het is wel een gedoe! Gelukkig drinken ze niet zoveel, want het zijn maar ukkies, ik zit op zo'n 4 emmers per dag, dat is 40 liter. En ik heb dus in de container een flinke ton staan die ik gelukkig weer op tijd had gevuld voordat het weer ging vriezen. Dus ik hoef niet elke keer 40 liter mee te nemen, neem zo'n 20 liter mee, meng ik dan met wat er nog in de ton bij de stal zit en dan haal ik nog water uit de grote ton in de container ..... duszzzz