Ben dol op vliegen ...... heerlijk, maar moet eerlijk zijn: heb nog nooit forse turbulentie meegemaakt. Wel een keer een melding van de piloot dat we (op weg naar Tenerife) een overigens geplande tussenlanding gingen maken op La Palma "en dat we niet moesten schrikken, want de piloten waren op deze landing getraind"
. Dat was idd een landing... een haakse hoek langs een bergwand, omlaag, en zodra de wielen de landingsbaan raakten vól in de remmen anders reden we de zee alweer in
.Eén keer een gevoel van paniek gehad in een Cityhopper. Nog voor de start ging er iets mis met de stroomvoorziening, vielen de lampen en de airco uit. Het was binnen een paar minuten zó warm dat ik er hartkloppingen van kreeg. Maar daarna alles weer chill.
Beenruimte: wij (lange mensen) boeken altijd comfortklasse, hebben dan geen klagen over te weinig beenruimte.
VHU: heerlijk, wandelen door Mooi Rotterdam. Ik hoop dat we elkaar weer eens treffen in Rotjeknor, dan wandel ik mee langs de Nieuwe Maas.
Janouk: kan me voorstellen dat dat een hele opluchting was!
Marga: vakantiehuisjes schoonmaken. Heb je alweer boekingen voor volgend jaar? Menles niet doorgegaan, tja... kén beuren in dit jaargetij.
Belker is aan het verven en klussen. Zou leuk zijn hè ... eerste kerst in het nieuwe huis.
Tine: Goeie menproeven gedaan met Sam, fijn. En zoon een operatie deze week, kan maar gebeurd zijn. Bijrijder afgemeld, altijd vervelend.
Biancacoo met zoon en hondjes genoten, nieuwe step in het vooruitzicht, leuk hoor
Ips: welkom thuis!
Vorige week woensdag ben ik bij een oefenrondje van Miepje aanwezig geweest in Nijkerk, waar de hindernissen van het wedstrijdweekend waren blijven staan, inclusief de brug. De leden mochten inschrijven. W besloot mijn paard (en een lespaard van hemzelf voor een lesklant) mee te nemen om te kijken wat ze zou doen. En ze deed het goeeeeeeed! Heb het filmpje doorgestuurd naar de oude fokker en die was zo trots. Hij stuurde direct een berichtje terug en de dag erna wéér eentje om nogmaals te zeggen hoe hij elke keer weer zat te genieten van die dappere vuurvreter.
Lesjuf het filmpje laten zien en die zei: inschrijven voor Geldrop
. Dusssss ..... 21 januari gaat zij het eerste rondje, ik het tweede rondje
.
koud vanmorgen..hondjes worden steeds drukker....vanmorgen wachten op de postbode....
je voelt je dus onderhand zelf ook weer wat beter
?
maar vrijwel alles ging goed en wat niet goed ging was te herstellen. Dus ik was best beetje trots op mezelf (18 bewoners met allerlei verstandelijke en lichamelijk beperkingen in de kleren, ontbijten, medicijnen, op juiste busje naar juiste werk of dagbesteding binnen 3 uur
dames....