Dinerbon zat ik idd ook aan te denken, weet alleen niet of ze dan oppas kan krijgen enzo, is zonde als die bon dan blijft liggen omdat ze er niet aan toe komt.
Akshay
Geplaatst: 04-06-13 17:35
Frensie schreef:
Dinerbon zat ik idd ook aan te denken, weet alleen niet of ze dan oppas kan krijgen enzo, is zonde als die bon dan blijft liggen omdat ze er niet aan toe komt.
dinerbon en jezelf aanbieden als oppas?
VanHuisUit
Geplaatst: 04-06-13 17:41
Zo zeg wat weer een dag Aks mag wel uitstellen maar niet afstellen En beter goed afstuderen dan snel snel en waardeloos, schiet ook geen mens wat mee op (behalve de school want die verdient er dan meer aan, echt waar). Maar wil verder even geen school meer zien of horen vandaag
Diddle ziet er zeer charmant uit en de Polo van Gem, geweldig. Zo zat ik met mijn Alfa, ook te wachten op de 300.000 reed ik er eergisteren zomaar overheen, die telt dus wel door, staat nu dus iets van 300.250 op of zoiets. En ik moet eerlijk zeggen, hoe sceptisch ik ook over Alfa ben, na jarenlang oldtimer-leed, hij doet het nog prima en ziet er ook prima uit (is 12 jaar oud geloof ik).
Maar mijn Golf zag er ook altijd nog prima uit, alleen die is op bijna 200.000 eruit gegaan ivm chronisch kapotte uitlaat dingen
Ik rij alleen in de Alfa omdat manlief die auto voor mij heeft gekocht en hem dus ook onderhoudt. Anders was het ook echt weer een Golf geweest.
Nou zoonlief ophalen, ben maar heel even bij poown geweest, en morgen dus naar mijn vorige stal, Ollie voor het eerst voor de vierwieler..... vind het spannend :
@Frensie wat lief van je stalgenootje anders lekkere douche-bad-dingen of zoiets? Kom je als jonge moeder ook nauwelijks aan toe om daar a. aandacht aan te besteden b. om uberhaupt lekker te badderen etc. c. om dan ook nog tijd te hebben iets lekkers voor jezelf te kopen
zoekt hier iemand toevallig nog een sulky oxer? ga de mijne tocht weg doen, wish voor de kar maak ik niet blij ze wilt te hard werken dat is voor beiden niet leuk en indy komt ooit nog wel heb ook nog 2x tuig 1x bruin pony met onderleggers en leidsels http://link.marktplaats.nl/682019725 en zwart cob kieffer met ideal hoofdstel en polypads onderleggers excl leidsels
VanHuisUit
Geplaatst: 04-06-13 19:07
@Baudyh dat is ook zo, van de snelheid zonder PA, was ik helemaal vergeten. Dat maakt nogal wat uit ja. @Ips veel plezier op het menkamp jij hebt er super lekker weer bij zeg! @Crazymel zo te lezen hou je dan helemaal op met mennen.... ?
Deppen met verdunde azijn? Iets ophalen bij drogist wat ook werkt tegen bijv netelroos?
Yep morgen begint mijn menkamp ga er nog niet op uit hoor. Ga woensdag, donderdag en zaterdag Ollie mbv instructeur inspannen. Vrijdag misschien ritje onder het zadel tussendoor, misschien ook niet, ligt eraan hoe druk het is op mijn werk . Zondag is rit van Bic
Maar er gaan als het allemaal bevalt meer menkampen volgen .... en dan hoop ik dan maar he
Ja als ik al opgevreten ben doe ik er teatree op. Puur of door wat uiercreme. Maar ik wil zo graag dat ik niet meer gebeten word.. Ik krab me in mijn slaap helemaal stuk, zit vol met littekens...
Even een korte kreet vanuit ermelo. Het weer isheeeeeerlijk. Net clinic gereden bij Ad Aarts, det liet zich prima zien. Niet stilstan met haar hoofd zwabberen en gooien. In de galop super scheef en hard echt een goed voorbeeld hoe het niet moet haha.
tine10
Geplaatst: 04-06-13 21:39
Chips, kijk net even op mijnknhs om te zien of mijn punten genoteerd zijn. Zie ik dat ik bij de laatste wedstrijd een verliespunt heb gereden met Amerigo in de vaardigheid. Ik had nog 1 wp nodig om over te mogen naar de Z. Nu dus nog 2. Moet ik dus volgende week foutloos parcours zien te rijden. Oeps. Nou, als het dezelfde parcoursbouwer is als mijn laatste wedstrijd kan ik het wel vergeten, komt er waarschijnlijk nog een verliespunt bij.
oeps tine die '' '' op 't einde van je bericht doet 't hem hoor!
lekker ipsilonka! Genieten hoor!
Kijk nou wat een scheetig kattebeest! De hond is een weekje niet thuis, dus de kat is helemaal los (hond + kat wil niet samen...) Zo genieten nu
tine10
Geplaatst: 04-06-13 23:10
Ach ja, is wel jammer, maar ik ben toch een dressuurmiep, vaardigheid is maar een spelletje
Kat is helemaal blij met de rust in huis. Wel jammer dat ze niet samen kunnen.
VanHuisUit
Geplaatst: 05-06-13 00:26
Zo zeg nog heeeeel hard gewerkt en nu aan het bijkomen met een pinteke Blij kattie Nou Tine is te zien hoor dat jij vaardigheid maar spelletje vind, kampioen, M/Z niveau hahaha. Inderdaad leuk spelletje leuk commentaar trouwens bij stukje over jou in mensport, allemaal complimenten over hoe goed je Rembrand voor elkaar hebt
Die Det is ook op vakantie Ips
tine10
Geplaatst: 05-06-13 07:40
Goedemorgen
Maisie
Geplaatst: 05-06-13 08:45
Vaardigheid is wel leuk. Is ook wat meer ontspanning dan dressuur. pony's / paarden vinden het meestal ook leuk !
hihi aks zo loopt ferro er ongeveer ook bij met burka en vliegenmasker nog geen korf om gras is nog niet lang genoeg. Ze zijn vannacht voor het eerst buiten gebleven.
Gisteren fijne les gereden bij christiaan. Hij staat trouwens met een heel stuk in de mensport. Robijn ging echt heel fijn lopen op het laatst dus weer wat om aan te werken en dan miss over 2 weken toch maar Z starten
annemie77
Geplaatst: 05-06-13 09:39
Wat ziet Dids er schattig uit met de exceemdeken! Geweldige foto ook met de kat. Heb nog geen mensport gezien maar ben wel benieuwd naar Brutus en Rembrand. Jammer Tine dat je een verliespunt hebt gereden en nu nog 2 punten moet. Polo's en Alfa's met een kilometerstand over de drie ton, behalve die van Gem dan die is nieuw... mijn C-max net over de 2 ton gereden, loopt nog als een zonnetje.
Gisteren menles op de vereniging is uitgelopen op een groot drama. Paard in de vrachtwagen en menwagen erbij in ging allemaal prima, ze keek niet op of om. Ik was bang dat ze zo druk zou zijn dat we haar niet konden aanspannen. Manlief zei onderweg al dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken en inderdaad dat ging prima. Gelukkig waren er nog maar twee aanspanningen en kon ze rustig wennen dacht ik. helaas.... Manlief gevraagd om naast haar te blijven lopen bij het wegstappen omdat ze wat gespannen aanvoelde. Vriendin ging bij mij achterop staan. Na 50 meter wou mevrouw niet meer vooruit, ze was nogal onder de indruk van het tweespan friezen geloof ik. Dacht nog; voorwaarts houden en anders maar wegdraven maar was al te laat. Ze begon te steigeren en viel aan de grond. Stond daarna wel rustig op maar bij de eerste pas voorwaarts gelijk weer steigeren. manlief arm bijna uit de kom. Ze draaide in de lucht naar rechts waardoor wagen schaarde en kar met paard op de kant lagen. Kon er nog net afspringen. Ben nog nooit zo bang geweest. Heb met haar ook nog nooit angst gehad maar nu stond ik er met knikkende knieën naast. Ze was zelf gelukkig niet in paniek en stond ook weer rustig op waardoor ik de kar weer mee rechtop kon duwen met vriendin. Gelukkig was alles heel. Ik durfde er eigenlijk niet meer op maar gelukkig is mijn mannetje erg doortastend, kent geen angst en weet precies hoe hij op me in moet praten.... Dus na een paar "stel je niet zo aan", "je moet er op", je hebt geen keus" en als dit het ergste is wat er kan gebeuren, je bent er vroeger wel duizend keer afgevallen en er weer opgestapt" "direct gasgeven". Toch er maar weer opgeklommen en direct gasgegeven. Dacht nog wel en wat als ze nu aan de kletter gaat maar dat deed ze gelukkig niet. Na 5 minuten op flink tempo het terrein rond te hebben gedraafd werd ze iets rustiger en kreeg ik er iets van een stuur op. Blijven praten tegen haar en tegen mezelf natuurlijk en nog een kwartier rondgereden in de ring. Andere aanspanning er heel rustig bij in. Ze was heel druk en kijkerig maar bleef wel braaf. Toen kwamen er nog 4 aanspanningen aan en vond ik het wel even genoeg voor de eerste keer. Dus terrein afgestuurd en rondje bos gedaan. Was ook allemaal nogal gespannen, kreeg geen druk en ze bleef maar aangalopperen. Vond het best wel eng en dat merkte zij natuurlijk ook. Na een tijdje weer teruggestapt en toen ontspande ze zich. Rustig uitgespannen en daarna nog een halfuur met haar aan het halster bij de ring gestaan zodat ze kon kijken naar de aanspanningen. De ogen vielen haar bijna uit het hoofd maar op het laatst ging ze rustig staan grazen. Thuisgekomen had ik nog steeds knikkende knieën. Hoop dat ik wel van de angst afkom en dat het volgende keer beter gaat. Wilde diegene die haar beleerd heeft vragen met me mee te gaan naar les om haar erdoorheen te rijden. Voelt denk ik toch wat vertrouwder met name voor mij.... Jammer...............
Iemand tips en herkennen jullie dit? Ik had het namelijk echt niet verwacht van het paard omdat ze anders echt braaf is en dingen wel eng vind maar zich wel laat rijden. Manlief had het wel verwacht aangezien ze het eerste jaar mee op wedstrijden onder het zadel ook heel druk was. Zit er toch liever op denk ik.... Sorry voor het lange verhaal....
pffff annemie toch... daar gaat je hart wel van op hol zeg..jeemig. goed dat je er terug op bent geklommen, ondanks de knikkende knietjes !!
Maisie
Geplaatst: 05-06-13 10:09
Zo dat is schriken annemie !!! Netjes opgelost als ik het zo lees. Weet niet of ik er nog terug op was gegaan
Durf zelf ook wel door te pakken en door te blijven rijden maar als ze dan de lucht in gaan en je kan er niet meer aan rijden dan houd het toch een eind op.
volgende keer miss handig om er met tuig op achter te gaan lopen en zo een paar rondjes door de bak lopen tussen de andere aanspanningen?
hier ook geen tips. Ik was bibberend in een sloot gaan zitten wachten denk ik Vind het top van je dat je er terug op bent gegaan!
Net een berg antimuggensteekzooi gekocht
tine10
Geplaatst: 05-06-13 10:26
Heel herkenbaar die angst. Ik vind je heel erg dapper dat je er weer op bent gegaan en weer verder bent gaan rijden. Betwijfel zeer sterk of ik zo dapper was geweest. Was het op een buitenterrein of in de binnenbak? Denk haast buiten gezien de vele aanspanningen.
Petje af, je hebt het heel goed gedaan. En die angst.... vrees dat die nog wel een poosje in je lichaam blijft.
Edit: krijg net mail dat mijn springles van vanmiddag weer niet doorgaat Had er zo'n zin in. Moet nu boodschappen gaan halen, daar heb ik dan weer geen zin in.