iets waarmee je een reden geeft om iets leuks te gaan doen? 
Lief dat ze dat zo doorgeeft

succes happytime!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iets waarmee je een reden geeft om iets leuks te gaan doen? 

en de Polo van Gem, geweldig. Zo zat ik met mijn Alfa, ook te wachten op de 300.000 reed ik er eergisteren zomaar overheen, die telt dus wel door, staat nu dus iets van 300.250 op of zoiets. En ik moet eerlijk zeggen, hoe sceptisch ik ook over Alfa ben, na jarenlang oldtimer-leed, hij doet het nog prima en ziet er ook prima uit (is 12 jaar oud geloof ik).
:
anders lekkere douche-bad-dingen of zoiets? Kom je als jonge moeder ook nauwelijks aan toe om daar a. aandacht aan te besteden b. om uberhaupt lekker te badderen etc. c. om dan ook nog tijd te hebben iets lekkers voor jezelf te kopen 

nu al
ga er nog niet op uit hoor. Ga woensdag, donderdag en zaterdag Ollie mbv instructeur inspannen. Vrijdag misschien ritje onder het zadel tussendoor, misschien ook niet, ligt eraan hoe druk het is op mijn werk
. Zondag is rit van Bic
hoop ik dan maar he
hier nog geen last gelukkig..

'' op 't einde van je bericht doet 't hem hoor! 

(hond + kat wil niet samen...)
leuk commentaar trouwens bij stukje over jou in mensport, allemaal complimenten over hoe goed je Rembrand voor elkaar hebt

Had er zo'n zin in.