hier wordt er voor mijn doen vrij weinig gedaan.. gister me kamer opgeruimd en tas voor de wedstrijd van driezum wouterswoude ingepakt. vanmorgen met zusje en hond naar de zandafgraving in gasselte geweest hond in het water aan het spelen geweest en wij in de zon gelegen.. vanmiddag gras gemaaid en hedera afgeknipt..
morgen heb ik om 9 uur een afspraak bij de kapper.. en s'avonds heb ik nog les.. ik blijf logeren in coevorden en dan gaan we donderdag naar driezum toe.. dus morgen nog beddegoed inpakken.. en de nieuwe kar komt morgen binnen
. Had zoiets van als ik merk dat ze wat terughoudend is, stijf of niet wil dan maken we een heel klein ritje maar ze vond het heerlijk, oortjes erop en lekker draven & vlot stappen
dus we hebben elke keer ander lusje erbij gepakt (wat over de weg, wat door het bos/landweggetjes) en zo'n 1 uur en drie kwartier gereden. Het was ook heerlijk met beetje wind en veel onder bomen door / stukken met schaduw. En voor het eerst gemend met de vliegendeken, nou dat is echt een uitkomst. Bente moest er natuurlijk wel aan wennen
schoot paar keer weg en liet kont paar keer flink zakken maar na half uurtje / drie kwartier had ze in de gaten dat 'het ding' er gewoon bijhoorde

die onafhankelijke bomen vind ik wel superfijn met inspannen maar ook met rijden als je door kuilen heengaat zit het toch lekkerder bij het paard denk ik. Ik merk dat Bente fijner door-trekt zeg maar. Maar bij vierspan heb je dat natuurlijk weer niet
endurance was mooi maar heb er wel (flink) last van, dan is het wel weer erg fijn dat we toch ook kunnen mennen! Bokkussen van mijn nieuwe wagen staat as you know schuin, dat is erg fijn want kan mezelf goed achteruit 'drukken' en dus met mennen totaal geen last
Ik heb werkelijk nog nooit nagedacht dat ze kunnen reageren op zo'n deken. Best erg hoe je type paard bepaalt hoe je nadenkt over dingen