@Lacuna, van harte gefeliciteerd met jullie veulen
en wat fijn dat alles voorspoedig is gegaan@Tine
wel fijn om eindelijk te weten waar die pijn nu toch vandaan kwam en dat er wat aan gedaan is. Bij mij heeft de laatste wortelkanaalbehandeling een week napijn veroorzaakt. Dus het kan nog wel even pijnlijk en daarna gevoelig blijven@IT, veel plezier in Eurodisney
@Poeltje, heel veel succes met je examens
Nou ik heb de feestelijke verplichtingen weer gehad. Ik moet zeggen dat ik een onwijs leuke middag heb gehad en geen stress
. We zijn met 8 kinderen naar het Fort van Hoek van Holland gegaan. Ze hebben op een speelse educatieve manier een rondleiding gehad met tegelijkertijd daar een speurtocht in verwerkt.(http://www.forthvh.nl/site/nl/home/speurtochten). We waren er om 14.00 uur en gingen om 16.45 uur richting Rockanje. Daar hebben we nagenoeg aan het strand bij het pannekoekenhuis (http://www.golfie.nl/) lekker gegeten. Ook hebben de kinderen nog lekker buitengespeeld op de trampoline etc. Om 18.45 uur heb ik de kinderen met een volle buik thuis afgezet.Ik vond het een geslaagde dag en hopelijk vonden de kinders het ook
Vanochtend had ik de paardjes allebei al gemend en ze liepen écht lekker. Ik moet nog even oefenen voor de 22e
want dan ga ik VHU weer meeten
je bent me net voor. HvH schijnt leuk te zijn he, staat ook nog op ons verlanglijstje (strand kennen we natuurlijk wel maar het fort nog nooit geweest).
echt sneu. Dikke snottebellen uit haar neus en echt rochelend hoesten. Niet op stal / met optuigen, maar ze begon 2x in de stap en met draf echt paar keer, dus toen maar gestopt
Maar goed. Aan de HMP-mix, echinae force en Peter had nog Ventipulmin staan, dus alle geschut ingezet en hopen dat het net zo snel weer weggaat als het kwam. Gisteren hoestte ze met longeren paar keer, maandag nog niets aan de hand. Raar he.
, ben gaan mennen in bak / wei / nog klein rondje buiten en uiteindelijk zaten er zelfs dressuurmatig hele goed stukken tussen
), toen paar keer likken en daarna hele kleine hapjes toch alles opeten. Braaf meisje. Ga morgen wel even lekker met haar stappen, rustige beweging zonder zweten is wel goed natuurljk kan het wat loskomen.

. Ik heb ook stukken dan heb ik het helemaal niet meer bij elkaar, dan dendert Rizanta maar door in zo'n grote draf, vallen we door de bochten en zit ik maar te klunzen, maar goed, uiteindelijk komt het altijd weer tot goede momenten en ik hoop dat dat er steeds meer worden
ben blij dat ik niet de enigste ben die dat zo ervaart !!! voel me soms echt zo'n domme 

en frietjes met zout