@Dennis ahhhh
wat lief zo klein en zo schattig.
@IT dat was heeeeel vroeg zeg, jeetje, je zult er nu wel zo'n beetje zijn dan, veel plezier!
Citaat:
Vind het frustrerend dat ik constant week in week uit dezelfde fouten blijf maken, dom is dat, het is echt een gewoonte om sommige dingen niet goed te doen...
Hoe herkenbaar
Ik zeg dan heel vaak al 'sorry, stom, of oja, dat moet anders', in mezelf en als Peter op de wagen staat zeg ik het maar hardop, weet hij in ieder geval dat ik weet dat ik het fout doe
. Staat de instructeur bij jullie in het midden of staat / zit hij /zij bij jullie op de wagen? Peter staat er achterop/zit ernaast, hij ziet ook werkelijk alles en dan meestal al voordat het uberhaupt gebeurt, maar terwijl hij het dan zegt gebeurt het ook, denk ik altijd waarom zie ik dat nou niet / reageer ik zo laat, zo sloom & dommig kan ik mezelf dan vinden, echt
. Ik heb ook stukken dan heb ik het helemaal niet meer bij elkaar, dan dendert Rizanta maar door in zo'n grote draf, vallen we door de bochten en zit ik maar te klunzen, maar goed, uiteindelijk komt het altijd weer tot goede momenten en ik hoop dat dat er steeds meer worden