@ marianne hoop dat je morgen een leuke wedstrijd hebt. Flinke startlijst heb net even gekeken.
pff mijn pony's zijn ook gewassen en gevlochten. Ben nu eten aan het maken en dan gaan
we zo nog even het parcours verkennen aangezien ik daar morgen toch niet echt veel tijd voor heb.
Robijn was wel leuk had m net helemaal gewassen en zn manen en staart gevlochten en toen even zonder
deken op stal gezet. Lag net een nieuw pak vlas in en daar ging meneer even in rollen
hij zat van ondertot boven onder het vlas.

Sneeuw is nu wel weg, maar als het zo opvriest wordt het erg glad vrees ik. Nou ja, we zien wel. Gelukkig wordt hij over het algemeen niet slechter als hij een dagje stilstaat.
wel heerlijk zeg dat je zo'n lekker lang pad hebt. Is het verhard of gewoon door het weiland?
Onze Freddy wordt ondertussen echt een draakje. Als het wat beter weer wordt en de wei is weer wat beter moet hij maar direct gecastreerd worden, hoop dat het helpt.

sneeuw, alweer sneeuw....pffff
. Met haar de truc toegepast van als ze niet vooruit wilde je gewoon steeds achteruit liep, dus semi monty zeg maar. En dan weer vooruit, weer achteruit. Was even een gevecht maar uiteindelijk heeft het wel heel goed geholpen. Als ze niet wilde gewoon achteruit, weer vooruit, vlak voor de klep weer achteruit en hup, dan liep ze er zo op.