Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janouk schreef:jij durft, zonder bitten en zonder oogkleppen, ongeremd, zonder omlopen. Niet echt bokt proef.![]()
![]()
![]()
Knap gedaan! Ziet er super uit. Crea hoor. Mooi Sint suprise ook.
Ava............duim duim duim dat je achter je ballon weer aan kunt jagen
. Hoop niet dat het nu per ongeluk toch eerder gezien is door de betrokkenen
.
**ik heb beeld van jou met honden voor de rolstoel
**
?
elke keer vanuit rust en beheersing van elke stap die ze zetten.
geef hem ook wat dat betreft geen ongelijk maar goed, loslaten is niet altijd makkelijk zit nu echt met zenuwen in mijn lijf totdat hij weer terug is...gisteren ook al, wilde hij met de tram terug van vriendje...ging allemaal goed hoor en tram stopt hier voor de deur (en bij vriendje ook) maar goed, heb dan helemaal spookbeelden dat hij ergens in Schiedam of Capelle belandt ...
echt zo'n mooie boog. En keurig galopje aan de longeerlijn helemaal netjes erover. Zo jammer dat we er geen ruitertje voor hebben denk dat ze zo een parcoursje zou springen.
voelt beetje eng maar ook goed
)
en van jou natuurlijk ook, jij bent er ook maar druk mee! Hoop dat osteo wat helpt. Werkt dat goed samen trouwens, osteo en fysio bij jezelf en door elkaar (staat me zo bij dat je ook bij fysio was momenteel?)?
) en Ol daar ook even paar dagen laten staan, zodat ik paar mooie ritten kan maken maar ik durf het eigenlijk niet. Straks komt er een bedrijf hier in de regio (ik bedoel, het is hier wel erg dichtbij allemaal) en kan ik mijn pony niet meer ophalen....
hij heeft nu een 'feest' van school. Tot 20.00 uur hahaha.