[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tass

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:32

SL: Lekker balen dan :(:).

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:39

Sander Lotte, ik begrijp je punt maar ik heb ook wel eens gesprekken gehad waarbij ik alles moest toelichten en voorbeelden moest geven. Als ex P&O- er vroeg ik het zelf ook regelmatig ;)

VHU, ga je minder werken omdat je het teveel uren vindt ? Als je het financieel kan veroorloven lekker doen !

Fijn Tass van Blond !

PrinsjeH: werk ze !

Nou vanochtend vroeg met Gompie bij DA geweest om te prikken, is appeltje-eitje ;)
Wel was hij in 4 weken tijd weer 2 ons afgevallen en hij weegt nu nog maar 2,9 ;(
We gaan de frequentie van de prednison-prikken opvoeren in de hoop dat hij nog iets aan gaat komen in gewicht. Vanavond maar weer lekker koolvisje geven :9 Ik heb nu een aantal gevulde spuiten meegekregen en ik kan ze er dus zelf in zetten.

Ook Mazzel waar we verleden week mee zijn geweest omdat hij een grote wond had heb ik antibiotica voor gekregen; hij is namelijk vreselijk aan het niezen, de hele dag door, echt heel sneu.

En dier 3, Luna de hond, loopt kreupel :(

Gelukkig doet dier 4 het wel goed pfffffffffffff

;( ;(

Ben ook nog lekker bij mijn grote paardenvriendje Tinus en paardenvriendinnetje Ulla geweest om te knuffelen en te kletsen met de meiden en zometeen lekker naar de dierentuin met een vriendin. Zin in !
Laatst bijgewerkt door IngridM op 15-11-11 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:42

Oei balen S_L! Maar misschien heb je het beter gedaan dan dat je denkt!

Tine ik speel idd vals met prikken, ben soort van halve dierenarts, zo kan je het wel noemen misschien.

VHU spannend zo'n gesprek! Maar waarom zouden ze boos worden?

Tass super dat Blond d'r benen vanochtend niet dik en warm waren!!

Ik heb vanavond bijeenkomst van de startpas, ben benieuwd.
De les ging super. Ik wilde weten of ik goed bezig was met de dubbele longe en nog wat tips enzo krijgen, maar we zijn super bezig en Gwin liep goed. Tuurlijk kan altijd beter, rechtsom wil ze niet helemaal inbuigen, linksom wordt ze wat sterk, maar heb goede tips gekregen om hiermee aan de slag te gaan. Vrijdag maar weer een menles meepakken.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:43

Sjongejonge IM wat een dierenpech!
Fijn dat het prikken goed ging.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:05

@Tass: oh, wat fijn _/-\o_ *\o/*

@Tallechie: fijn geregeld met je zus!

@Ingrid: wat een dierenzorgen :(:) :(:)

@VHU: succes!

Hier koud, maar verder wel prachtig met zon.
Vanmorgen moonboots en schoencadeautjes gekocht, dadelijk eens flink wat strijken en de woonkamer leeg ruimen (morgen komen ze de houten vloer brengen). De mannen moeten nog gelongeerd, de dame gaat met dochterlief mee naar de les.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:14

Nou, ik heb alles van de laatste 2 dagen bijgelezen :Y)

PrinsjeH: wat een leuke foto’s ban je nieuweling! Leuke foto hoe ze daar met z’n allen aan het onderzoeken zijn!
En voor het eerst gereden op Mickey, wat leuk! Succes met de bestuursvergadering vanavond!
Over de verhaaltjes, dat schudden met het ‘zaakje’ tegen de buik, dat doet Romeo ook. Leuk hoor als je hem aan het borstelen bent! Wie weet wat dat beest op dat moment denkt!

IngridM: mijn honden wonen ‘in hetzelfde huis’ ja. Ze zitten wel voortdurend buiten in een zeer grote tuin. Of ja, zo ging het… nu zit de jonge hond overdag vast en de oude hond mag los.
Haha dat paardenpiemel verhaal! _O- En ook jij een druk weekend, veel succes!
Wat betreft het sollicitatiegesprek, ik vind het flauw dat ze een berg voorbeeldvragen geven tijdens de lessen solliciteren, en ze stellen er niet eens 1 vraagje uit.

Ollie: die een erg druk weekend tegemoet gaat, ze gaat starten met Simba op Paard & Koets, succes! Jij ook leuke ervaring met wat ‘zachts’ tijdens het opleggen van de deken!
Wat is Simba trouwens een knapperd zeg! Leuke foto’s heb je geplaatst! En Layka is ook een knap beestje!

VHU: gaat stoppen bij een hogeschool en vindt het best eng want weet dat de manager boos gaat worden. Veel sterkte volgende week!
Snuitje die een slee achter zich heel eng vindt, vervelend! Ik heb het nog niet geprobeerd met Romeo, voel me te machteloos bij het gedacht “wat als er iets misloopt?”
Mooie foto’s van Alwyn, Freddy en Sim! <3
Oh ja, an der Arbeit was juist :D

Tass: haar Blondje is al veel beter, DA komt vrijdag!
Mooie foto’s van je baby-paardjes!

Tallechie is gisteren thuis gebleven omdat haar buik niet goed voelde. Veel beterschap!
En heeft een mooie stoomboot gemaakt, en dan die foto van dat knap zoontje! Ook mooie foto’s van haar vorig paardje gezien.
Arme daan die gewoon moet uitzieken… Zus komt nu iedere vrijdag om te helpen inspannen en om op Daan te passen.

Naaltje: hihi dan is wandelen leuk hé, als je kunt meeliften :D Leuke foto’s!
Wat vervelend trouwens dat die medestudenten niet reageren op jouw mails… En ik moet toch wel zeggen dat ik ook vreemd opkeek toen ik las “ik vind het maar koud hier, maar ga toch even de balkondeur open gooien” :D
Verzorgster heeft Dids donder zadel gereden. En je kon het zelf ook niet laten om erop te kruipen.

Lanouska: wou foto’s maken maar had fototoestel in de vrachtwagen laten liggen… Vervelend!

Frensie met de enorm aanhankelijke ridgeback, wat lief! Ik hoop met je mee dat je mond genezen is!
Les met Gwin ging erg goed. Kon wel beter, maar er werden zeer goede tips gegeven. Super!

Tine die een nieuw telefoonnummer heeft, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Thabor had een leuk kleurtje als veulen! Echt schattig!
Knap van je zoon trouwens om met die kou te rijden!

Biancacoo heeft een zilco classic tuig, heb ik ook en ben er zeeg tevreden mee!

Bicci heeft poown gisteren gelongeerd, verwachtte spierpijn maar pown deed het super! +:)+

Dennis met het schattig babypony’tje die een heus wedstrijdpaardje geworden is! Ook de andere pony’s zijn erg knap! <3

Lacuna baalt omdat ze met de tweewieler niet mag meedoen aan de menindoor in Etten-Leur :(:)

Verder nog enkele mensen die wel of niet naar Paard en Koets gaan, sommigen vinden het te duur. Ik zou het niet weten, ben er nooit geweest.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:16

@sl, zon sollicitatie is meer in assesment vorm. Das helemaal in.
Druk op school verder

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:22

Vervelend SL maar ik heb ook wel eens zulke vragen gehad. Heb op mijn cv ook staan ruime office ervaring en vroegen ze ook hoe wil je dat bewijzen.

Ik ga me zo maar eens dik aankleden en proberen een les te mennen.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:31

Ik heb er op zich geen probleem mee dat ze dat vragen, maar we krijgen 2 maanden les over solliciteren, is het dan ook geen goed plan om te zeggen hoe het kan zijn? Tegen ons hebben ze letterlijk gezegd 'het cv draait om het praktische en tijdens het gesprek proberen ze je karakter te achterhalen' Toen hebben ze ons ook een lijst van 3 blz gegeven met de meest gestelde vragen, en dan stellen ze er geen enkele van? Dat volg ik nu even niet, het was helemaal het tegenovergestelde van wat ze ons vorige week nog zeiden.. Dan kunnen ze toch beter andere lessen geven? Wij moeten hier leren solliciteren, dus ze moeten ons zeggen wat er kan gebeuren en wat voor vragen het kunnen zijn, maar het enige wat vandaag gebeurt is dat ze ons kl*ten..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:22

knappe samenvatting lotte...ik ga er geheel in mee...

brrrrrrrrrrrrrrrrr
wat was t koudddddddddddddd
rondje door prinsenbeek gehobbeld net...was op de fiets gegaan...
(stoer en goed voor mn dikke reet)
wanten aan, sjaal om....en karren
pown gepoetst, gezadeld en met stalgenootje rondje...heerlijk, maar koudddddddd
owjah, was met opstygen nog charmant uit broek gescheurt, _O-
ach..met hobbelen zit je erop, dus geen last van gehad.
toen weer op fietsie terug...en nu aan t ontdooien met flaptoppie.

voor de trail2013 ben ik platgemailt...en heb nu zelfs al 2 officieele aanmeldingen voor 2013,
waarvan 1 aanspanning wss.
kei leukman, ben blij dat dit gedaan heb...open stellen voor aanspanningen enzo.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:37

Dank jullie wel :D.

IM Sterkte :(:).

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:41

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:43

WOWWW

wortel - alarm..

:+ :+ :+

das wel fel gekleurt zeg....wow....
:o vind jou eigen blonde kleurtje mooier :o

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:50

Tis wel echt rood hoor, de foto vertekend veel :=...

Tsja ik experimenteer graag met mijn haar _O-...

Ga wel weer bleken als ik het beu ben :P.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 15:40

zooo heee dat is rood... :j maar het staat je wel.

vraagje: om even terug te komen op de spoorbreedte van een wagen
ik heb een marathonwagen op het oog,(bod is al geaccepteerd) maar spoorbreedte is maar 120cm
ik rij in principe alleen maar dressuur (en misschien in de toekomst vaardigheid)
gaat de spoorbreedte in 2013 naar 125cm ook voor dressuur en vaardigheid of is dat alleen voor marathons?
wie kan mij helpen voordat ik een foute aankoop ga doen??? <<)

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 15:48

Thnx :D.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:06

Mooie samenvatting van SL, sluit ik me mooi bij aan.
HT; volgens mij is straks spoorbreedte 1.20 voor A pony's, voor dressuur en vh, marathon weet ik niets van. Dus hangt van je maat pony af of het geschikte wagen is.
Tass: dat is wel erg rood :oo o en fijn dat Blond beter lijkt te gaan
Bicci: charmant uit de broek gescheurd _O-
SL: heb al jaren niet meer gesolliciteerd, maar zo te lezen is er nogal wat veranderd.
Tallechie: succes met je lessen

Vanmorgen ging de les met Rembrand heel fijn. Daarna heeft instructrice Thabor gereden. Deze was na vorige keer niet meer ohz geweest (wel een paar keer gelongeerd). Maar hij deed het weer superbraaf. Morgen hoop ik er zelf weer op te gaan zitten. Enmorgen komt de fysio weer voor Rembrand. Kijken of zij kan ontdekken of er nu iets mis is met linkerachterbeen of dat het rijtechnisch is.

Zometeen zoon weer laten hobbelen op zijn pony (even oefenen voor de onderlinge wedstrijd van komend weekend) en daarna moet ik eigenlijk nog voer halen voor de dieren, maar voel me ongeveer zo: %) .

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:23

tine bedankt voor je antwoord,ik heb 2 Bpony (121cm en 125cm)
erg moeilijk doe ik het wel of niet,en ja 2013 duurt nog wel even,maar toch wel snel 14,5 maanden :j

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:23

Succes morgen Tine!!!
Fijn dat je lekker heb kunnen rijden :).

Sterkte verder nog vandaag :(:).

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:27

110 cm spoorbreedte word de minimum spoorbreedte voor alle soorten aanspanningen A-pony's per 2013 in de dressuur en vaardigheid.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:37

Ik wil even komen melden dat ik even in de 'meelees modus' ga staan.
sorry.
als jullie een uitleg willen dan zal ik die geven.
Laatst bijgewerkt door IvysToeter op 15-11-11 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:37

dat weet ik dennis,maar het probleem ligt bij dat ik geen A pony heb,maar een Btje

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:06

Dennis schreef:
110 cm spoorbreedte word de minimum spoorbreedte voor alle soorten aanspanningen A-pony's per 2013 in de dressuur en vaardigheid.

Oeps, geef ik nog verkeerde info ook. Mijn excuses.

IT: ik weet niet wat er is, maar neem aan dat het iets is dat niet leuk is. Dus even een dikke :(:)

Ben vandaag ook nog soort van door mijn rug gegaan. Waardeloos want ik wil morgen echt heel graag op Thabor rijden. Bah. En moet vandaag dus eigenlijk nog met zakken voer gaan zeulen.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:07

IT :(:).

Ik moet zo weer geld uitgeven voor allemaal dingetjes voor door het voer voor de paardjes :')....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:12

Tine je moet mij niet na gaan doen.
Voelde me vandaag ook niet fit, maar lekker naar de paarden geweest en ben behoorlijk opgeknapt.

De lessen gingen echt super. Veale wordt duidelijk sterker en wederom zag instructeur verbetering. Hij verwacht dat ik dit ook kan gaan laten zien op wedstrijden. Alwyn wordt ook steeds sterker ,maar neemt me soms ook in het ootje. Hij schrok nog van een vogeltje.

verder iedereen fijn bezig geweest.

Ik heb vanavond nog vergadering maar twijfel nog steeds als ik heen moet gaan