Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, hij zegt ja je zal wel raar staan te kijken, wat moet ik nou weer met zo'n hint
maar ideetje.
Netjes wachten, en normaal in stap voorwaarts. Was paar weken geleden vette stress geweest.
Alwyn en Snuit zijn behoorlijke hittepetitten maar ze gaan niet aan de ren hoor, dat mag nietCitaat:Heb zelf echt niks met zenuwachtige paarden, word er zelf helemaal kriegel van! Geef maar van die rustige ponies of die even schrikken en niet nog 100 meter verder rennen.
ze gaan wel overal langs. MIjn haflinger keek nergens van op of om maar als hij ging gebeurde het zomaar, had ik niets te vertellen en stond ik opeens 10 meter verder, dat vond ik echt vreselijk eng
ik heb dus juist liever van die zenuwpezen dan van die koele types, daar krijg ik het echt spaans benauwd op / achter.
die nergens van op of om kijken
maar dat weet manon, want die was daar ontzettend verbaasd over 
marrianne schreef:ik heb dus 2 van die hittepitten, misty gaat overal langs, maar die springt soms opzij van de stomste dingen, maar ik weet dat ze voor me door het vuur gaat, Magic is verschrikkelijk onvoorspelbaar, tenminste voor iemand die hem niet kent, ik heb meteen door als hij ook maar iets gespannen word, maar als hij dan iets doet, doet hij het en kan je er ook echt niets aan doen.
@ vhu fijn dat jij lekker hebt kunnen rijden:)
zie het altijd al van te voren aankomen, stel grapjassen.
Citaat:Keet kan ook goed achteraf schrikken
lekker ding
Citaat:ik heb dus 2 van die hittepitten, misty gaat overal langs, maar die springt soms opzij van de stomste dingen, maar ik weet dat ze voor me door het vuur gaat
Citaat:Magic is verschrikkelijk onvoorspelbaar, tenminste voor iemand die hem niet kent, ik heb meteen door als hij ook maar iets gespannen word, maar als hij dan iets doet, doet hij het en kan je er ook echt niets aan doen

zo braaf als dat ze is 
en tijdens de ABOP proef staan er al 4 poortjes in de bak, moet je omheen dressuren. Maar elke keer als ze maar een poortje in het zicht kreeg trok ze daarop af 
had een C omdat ik op 1 punt een 7 had waar ik een 8 had moeten hebben. Als ik daar een 8 had gehad had ik wel de B gekregen, had er voldoende punten voor