Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alwyn en Snuit zijn behoorlijke hittepetitten maar ze gaan niet aan de ren hoor, dat mag nietCitaat:Heb zelf echt niks met zenuwachtige paarden, word er zelf helemaal kriegel van! Geef maar van die rustige ponies of die even schrikken en niet nog 100 meter verder rennen.
marrianne schreef:ik heb dus 2 van die hittepitten, misty gaat overal langs, maar die springt soms opzij van de stomste dingen, maar ik weet dat ze voor me door het vuur gaat, Magic is verschrikkelijk onvoorspelbaar, tenminste voor iemand die hem niet kent, ik heb meteen door als hij ook maar iets gespannen word, maar als hij dan iets doet, doet hij het en kan je er ook echt niets aan doen.
@ vhu fijn dat jij lekker hebt kunnen rijden:)
Citaat:Keet kan ook goed achteraf schrikken
Citaat:ik heb dus 2 van die hittepitten, misty gaat overal langs, maar die springt soms opzij van de stomste dingen, maar ik weet dat ze voor me door het vuur gaat
Citaat:Magic is verschrikkelijk onvoorspelbaar, tenminste voor iemand die hem niet kent, ik heb meteen door als hij ook maar iets gespannen word, maar als hij dan iets doet, doet hij het en kan je er ook echt niets aan doen