Voor mij word het alleen maar beter kwa afstand. Eerst 2 uur, toen 1,5 en nu maar een uurtje rijden. Ik vind Hoofddorp altijd wel een fijne locatie, voor een gewone wedstrijd net op het randje kwa afstand, maar zeker heel erg goed te doen.
Ik ben benieuwd naar de startlijst.
janouk
Geplaatst: 05-07-16 15:20
Oproep voor extra hulp op zaterdag opbouwen en zondag de wedstrijddag bij Haarlemermeer Ruiters hoofddorp.
De club heeft volgende maand ook al 3 dagen de regio kampioenschappen Noord Holland springen dressuur en moet dan ook al maximaal beroep doen op haar vrijwilligers in vakantie periode.
Nu moet op heel korte termijn de organisatie voor de districtskampioenschap west worden opgezet. Dus alle hulp is meegenomen. Vooral schrijvers bij de jury, cateringhulp, parkeerhulp en protocolophalers. Dus als je een dagdeel kan helpen zondag. Heel graag.
Ik wil hier en daar wel helpen, maar start ook 5x en ben waarschijnlijk niet zo fris meer nadat ik zaterdag ook al kampioenschap heb. Dus weet niet of ik echt heel nuttig ben.
Net alles geregeld, wij rijden vrijdag/Zaterdag sgmw in Kootwijkerbroek. We konden daar een extra nacht blijven. Word nu weer heel ander verhaal pfff Zal nog even bedenken of ik nog ga. Ik heb ook geen groom.
Sjolvir
Geplaatst: 05-07-16 22:46
Ik heb me helaas af moeten melden voor het districts, niet verantwoord als ik zondag nog van KWB naar Hoofddorp en daarna nog weer terug naar huis moet gaan rijden. Voor ons dus geen districts dit jaar
Net een nieuwe datum bekend gemaakt voor Oost. Wordt 23 juli, maar helaas op 2 verschillende locaties. Paarden Kootwijkerbroek en pony's in Heeten. Met de pony maar afmelden dan, want ik kan me niet in tweeën splitsen
Ik heb voor zondag hulp aangeboden gekregen voor het voorlezen alleen start zij de dressuur exact op dezelfde tijden als ik met mijn eerste pony. Dus mijn wanhopige vraag of iemand om 9:00 en 9:30 misschien een dressuurproef voor mij zou willen voorlezen.
Ik wil wel even met mijn voorlezer overleggen, maar die vind het altijd wel leuk. Ik beloof nog niets, maar denk dat het wel lukt. Bedoeling is er dan wel te zijn ivm verkennen.
Ja ik moet inderdaad ook nog voor het dressuur starten verkennen Maar start ook vdh als eerste dus kan misschien na mijn tweede dressuurproef ook nog even vdh verkennen
M'n groom mag toch niets zeggen in de vaardigheid, dus die heb ik met verkennen niet nodig . Ik zal zo eens horen. Ze heeft mij ook wel vaker L voor gelezen.
Versmald poort is idd gewoon 5cm smaller. Het kan zijn dat ze het als snellere route hebben; maar dat hoeft niet. Het kan ook gewoon versmalde poort zijn die iedereen moet nemen. Geld zowel voor reguliere vdh als sgmw vdh.
Succes morgen allemaal!
tine10
Geplaatst: 10-07-16 06:42
Iedereen veel succes. Ik dacht ook dat er bij versmalde poorten een alternatieve route zou zijn. Nou ja, weer wat geleerd.