Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shetjeIris schreef:Kan iemand mij vertellen of het vernieuwde model Cavalettie echt aanmerkelijk beter is dan de oude?
Ik kan namelijk een redelijk goedkope ouder model Cavalettie overnemen van iemand. Maar ik twijfel of ik daar wel goed aan doe. Is het niet beter om wat meer te investeren?
Aan de andere kant is het maar de vraag of het hele mennen een succes gaat worden...
Heeft iemand ervaring met beide modellen?
mooney schreef:Ik denk dat het nog tegen gaat vallen om onder de 800 een andere fijne tweewieler te vinden. Mijn tweewieler was rond de 950, dan wel met spoorverbreding en luchtvering. Maar ik weet niet of ze die ook voor kleine pony's hebben. Ik heb het model GIG 16L van de Lemerij, maar denk dus niet dat ze die klein genoeg kunnen maken voor een Shetje van 90 cm.
Ik twijfel een beetje over de balans van mijn wagen, wanneer is hij nu echt goed in balans? Wanneer ik hem zwevend in de lichtogen heb, gaat hij extreem klapperen in draf. Heb hem nu iets lager, maar het zit nog steeds niet optimaal en klapperen zorgt ook voor herrie omdat hij tegen de gespen van mijn lichtogen aanslaat met de lamoenen op deze manier.
LS_fotos schreef:Voor iedereen, koop niet bij Cavalier! Beloofd van alles houd je aan het lijntje en komt niks na.
Voor de andere ik ben gisteren met zoeken hoop tegen gekomen, Lemerij kan karren maken naar wens. Kraay kan ook andere karren laten maken naar wens. Maar dan zit je wel 1000+
HCA kan ook je opties die je wilt als niemand die nog heeft toepassen, man denkt netjes met je mee. Maar denk dan ook aan dat budget.
De cavaletti is leuk voor beginners maar verder is t een gevaarlijk dingetje vind ik.
LS_fotos schreef:Moet je mister aars even bellen en als het mag testen..