[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 19:35

**even toevoeging op mn briez-mobiel post, ivm bezorgd pb-tje**

met opbouw was de bodem inbegrepen,
als je eronder ligt zie je de nieuwe plaat.
daarop is met kunstofhars een laag aangebracht,
en daarop ligt de groene rubbermat.

het onderstel is met renovatie geheel ontdaan van alles dat hout was....

en das allemaal vernieuwd :))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:29

Baudy...schrikken en gelukkig ted weer gevonden...
VHU nieuwe laptop !! superrrr.
Bicci geweldig nieuwe breezmobiel..hij is gaaaf hoor !!
VHU.....te schattig die pup's vooral dat kleine beetje wit..op dat borstje....super <3
Tine ingestort....blijf positief hoor, lekker rustig aan even bijtanken en op jezelf letten !! komt vast goed...sterkte in ieder geval.. :(:)
Poeltje....gave foto !!! wat een knap peerdje !
Lanouska krijgt een lief valentijnskado !! super.
Gem al huppelend aan de longe..hihihihi..
lanouska ge4-spand...stoerrrrr...
Frensie geprutst en de honden lekker wandelen...
vhu beterschap...
janouk naar aalsmeer....
gem aan boord...en geen zin !!! balen..
En dan mis ik nog tallechie...en maisie....en ingrid en ollie.....en eefjelover...en ronnie....en wie nog meer ???

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 22:09

*\o/* De mama van onze labrador Bubbles is drachtig van de heerlijke vent Carpenny Scenario!!! *\o/*
20 Maart worden de pups verwacht en waarschijnlijk gaan wij een pupje kopen! Manlief vindt 3 honden eigenlijk teveel, maar ik heb nu genoeg tijd én genoeg energie, en ik vind het een super combinatie, wil graag een pup van deze reu en tis natuurlijk superleuk dat de moeder van Bubbles nu pups van hem verwacht.

Maisie heeft ook een Rio hondje, toch?

Ben al druk aan het nadenken over namen voor een reutje, maar kan niks leuks en origineels verzinnen...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 00:02

Leuk frensie...ooit... als ik meer tijd heb... Zal even nadenken over een naam. Wij hebben altijd teefjes gehad. Mingo, Vera, Ciska... en nu dribbel. Hond van mijn zus heet Liza.

Ik ben een beetje gefrustreerd... tijdje terug stond ik op een startlijst terwijl ik me niet had aangemeld. Ze zou me voor de 25e er op zetten. Nu staan de lijsten online en sta ik er niet bij... heb er dus maar een boze mail heengestuurd. Mocht de organisatie verder ook niet bevallen ga ik dus ook niet weer heen.

2e frustratie is namelijk dat de wedstrijd pas om 17 uur begint. Mijn vriend is normaal gesproken zaterdag's altijd thuis maar nu toevallig niet. Moet dus een oppas regelen (oma) maar daardoor ook een voorlezer

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 00:30

even een ego berichtje, we zijn in Aalsmeer gestart, het is goed gegaan, was 8e van de 23, mochten er 7 door naar de finale, maar Pink liep prima, en we gingen gewoon lekker, hadden 2e manch 1 bal, had niet gezien dat ze op strobalen liggen, was dus jammer! dus gewoon super gereden.
*\o/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 07:10

@kiss gefeliciteerd. Ik was al weg voor jij kwam, want mijn zoon moest een wedstrijd schermen in Den Haag. Janouk heeft net gegeten. Wij gaan zo op weg naar Aalsmeer.

Lees hier vanavond bij, nu alleen even kijken of er geen afmeldingen zijn. :j

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 08:50

Goeiemorgen!

Voor iedereen die het kan gebruiken; een virtuele :(:)

VHU, wat gaaf dat je nu dubbelspan rijdt met een pony van je instructeur. Komt er snel een topicje?

Lees hier verder goede wedstrijdresultaten! Top!

Wij zitten alweer vanaf 7 uur in de auto. Volgens de tomtom zijn we rond half 9 in Aalsmeer. Gaan vandaag weer starten met enkelspan paard, pony en dubbelspan pony's.

Zal vanavond even beter bijlezen, via mobiel is dat niet zo handig :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 09:48

Kiss super resultaat!!

Janouk en Poeltje succes!!

Tallechie dat is inderdaad frusterend, maar secretariaat is best veel werk en het is allemaal vrijwilligerswerk. Nu ben ik wel van de insteek 'Als je het doet, dan doe je het goed' maar we moeten blij zijn met alle vrijwilligers, zoveel zijn er tegenwoordig niet meer te vinden.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:39

kei goed kiss !!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:57

poeltje en janouk heel veel succes vandaag
en voor de andere die gaan mennen:fijne dag in het zonnetje
sl: hoe is het met zhora?

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:25

Sorry mensen ik reageer niet zoveel omdat het bijna niet bij te houden is.. (goh :roll: waar hebben we dat eerder gehoord..;) )

Ik was ook benieuwd hoe het met zhora is.. En Kai/Kay van Lanouska nu ook helemaal genezen? En om dan maar in de honden door te gaan.. hoe is het met een nieuwe teckel voor IT en wat gaaf dat er ook een nieuw pupje voor frensie en VHU gaat komen! Hier voorlopig niet hoor. Heb mn handen vol aan die kleine snuiter van mij.. :P

Verder hoop mensen op wedstrijd! Succes allemaal *\o/* !!!

En voor degene die het nodig hebben.. een :(:) ..

Ow en die ted die weggelopen is.. moest ik stiekum wel om lachen maar ik snap dat je erg geschrokken bent!

Verder nog super foto's gezien.. Het word tijd voor foto's van mij maar nu ik eigenlijk altijd alleen ben is dat nog helemaal niet zo makkelijk _-:( Zal kijken of ik niet zelf half naast de sulky hangend foto's kan maken.. *-:) Dat wordt van de hondjes ook wel weer eens tijd.. :o

Voor degene die ik vergeet.. sorry Y;(

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:34

Eens Frensie, maar heb haar hier 2 keer over gebeld. Ze zou het aanpassen.
Ik snap dat het vrijwilligers zijn. Ze organiseren elke maand een wedstrijd ohz en elke maand een menwedstrijd, maar als je dat niet aan kan of geen goed systeem er in hebt moet je het niet doen.

Het is gewoon erg vervelend dat de fout 2 keer gemaakt wordt. Maar ik zal zien wat de reactie straks is

kiss super gedaan, jammer van het balletje. maar je bent er een hele tijd uit geweest
succes janouk en poeltje

Ik ga het huishouden doen en vanmiddag op visite

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:43

Tallechie...ik snap je frustratie....balen, maar idd het is soms door een wissel van mensen onderling, of aantekeningen niet goed bewaren...niet iedereen is een administratief wonder, ik hoop dat het niet weer gebeurd, maar het is echt een heel gepuzzel altijd om iedereen correct op de startlijsten te zetten...
vhu voel je je al ietsje beter ??
Eefje te druk,....hoe is het met eef...loopt ze weer helemaal goed ?
succes voor de wedstrijdmenners.
Kiss goed gereden, super.
frensie wat gaaf dat jullie er een pup bij gaan nemen, ik ben erg benieuwd, spannend !!!
straks dus een vhu en een frensie pup hier in het topic...gaaf.
naam voor een reutje...schiet je vanzelf te binnen en dat is het dan meteen !!

wij zijn vanmorgen al lekker met de "pup's" in het bos geweest, het was wel nat sommige stukken maar wel lekker gelopen ! *\o/*

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:52

Ben al in staat om aan te geven dat ik hun wel wil helpen
Ik ben helemaal niet zo moeilijk, fouten maken is menselijk, maar het is wel heel l.ullig dat het bij mij 2 x gebeurt.
Anders ga ik namelijk daar niet heen. Heb geen oppas en geen voorlezer.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:31

Zo Janouk loopt weer buiten te relaxen. Ze was goed bij de les vandaag. 2 x foutloos. De 2e omloop ging zelfs 14 seconden sneller dan de 1e omloop.
Wij gebruiken de indoor om Janouk meer naar voren te krijgen. Ze wil nogal graag verzameld lopen: dressuurmatig prachtig, maar ze moet ook willen vertrekken. De 2e omloop bleef ze er mooi aan trekken de hindernissen uit. Alleen op de brug hield ze in; ze is niet bang, maar zo snel over de brug; dat doen wij toch nooit :j
Wij zijn tevreden. Om ons serieus te meten met de toppers moet het nog wel 20 seconden sneller :D dus voor het echie doen wij niet mee. *\o/*

Ik ben trouwens verliefd. er stond zo'n prachtige jachtwagen in de aanbieding. Zo mooi. Hebbe hebbe hebbe. Wij hebben er serieus over nagedacht. Paul vond hem ook prachtig. Maar enkelspan is hij te zwaar voor de dressuur. Jammer. :j
http://wargerwagensenkoetsen.nl/Showroom.htm het gaat om de jachtwagen plaatje 5.
Hij wil ervan af en alleen vandaag voor een hele gunstige prijs

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:34

Fijn dat Janouk goeg ging!
Hebben jullie nog het idee om naar het districts kampioenschap dressuur te gaan? Ik twijfel of ik zal gaan met Roos.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:35

Wij hebben nog weinig gelegenheid gehad serieus op Z niveau te trainen. En als wij de toppers willen verslaan, moeten wij serieus trainen. Wij twijfelen nog of wij op tijd klaar zijn.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:35

Dat is mijn twijfel ook. Roos is afgelopen 2,5 jaar zeer geoefend recreatiepaard geweest :+.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:52

:wave:
het is hier idd niet bij te houden :n
las wel dat tine een :(:) kan gebruiken en dat kiss een fijne wedstrijd heeft gereden, super!
natuurlijk de nieuwe breez-mobiel :*

ik blijf wel meelezen maar post ook ff niet meer zo actief hoor :wave:

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 15:10

Lekker janouk! Fijn gereden dus!

Eef lijkt het weer goed op te pakken. Toch kan ik er nog weinig van zeggen omdat ik nogsteeds maar weinig kan rijden.. i.v.m. nattigheid van t trainingsveld. En buiten rijden slijten haar hoeven nu iets te snel door.. Maar goed, de stukjes die ik rijd lijkt ze na even losrijden wel goed te lopen en dr nageeflijkheid ook 'recht' te pakken.. Als het weer iets beter gaat worden kan ik ook mn lessen weer in gaan zetten. Kom maar op met het mooie voorjaarsweer :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 15:19

Janouk is tevreden over Janouk :)
Tallechie minder tevreden over de organisatie :7
Eefie heeft er weer zin in!
Dennis heeft een goed getrainde recreatie /3

Ik heb net menles gehad op het dressuurveldje met een oortje in, tussen een sneeuwbui en een regenbui door :) . Mijn winter-rijhandschoenen voor het eerst gebruikt waarvoor ze bedoeld waren (ipv op de fiets) :)) . Ze reden lekker stroef, dus goed bevallen. Lesmees was supertevreden over Ster d'r lopen, ik kan zo het dressuurgeweld in *\o/* .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 15:27

Dennis en janouk.. niet geschoten is altijd mis !! ik zou als jullie was gewoon meerijden !!! met die toppers van jullie, het is een mooie kans !! :j
Gem, fijn dat de handschoenen zo goed bevallen...sneeuwbuien ?? hier schijnt het zonnetje, lekkerrrrr.
janouk.......super gave wagen _/-\o_ !!!!! en wat super dat janouk het zo goed gedaan heeft !!!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 15:42

Roos heeft al een maand niet voor de wagen gelopen omdat ik altijd alleen ben.
Wel aan de dubbele longe (met autobandje er achter), aan de lange teugel en onder het zadel. Dus wil wel, maar na 2,5 jaar rustig aan en met een ernstig groom gebrek weet ik het niet.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:43

kiss gefeliciteerd

Net lekker buitenritje gemaakt met dalerboy.Hij vind het allemaal nog zo spannend maar doet het zo goed.
Wordt een stoer peerdje.Heb ons opgegeven voor de mendurance in kootwijkerbroek.De korte klasse 1 van 17 km.Er moet toch een begin zijn.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:28

Nog weer eens een vraag: zit er veel verschil in jurering / punten geven tussen dressuur klasse 1 (dus bij SGWM) en dressuur klasse B (bij D + V)? Wordt er meer van je verwacht bij de dressuur als je D + V start?