Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sumic schreef:Ik denk dat jij ivm de oppascentrale iets andere wedstrijden rijdt dan mij maar het lijkt me wel een leuk plan.BD, volgend jaar samen strijden? Begin je in klasse 2 met je spannetje, dan zorg ik dat die van ons ook weer in topconditie zijnLeuk om je weer gesproken te hebben.
Citaat:Ik dacht ff dat ie zijn vriendin achterop had gehad...
Citaat:En hoor jij niet bij Noord? Ik denk die gaat wel met de titel aan de haal na de D/V...
Citaat:Menfreak had een klein foutje gemaakt..jammer maar hij heeft er van geleerd..
Heb nog steeds medelijden met hem...
BlackDevils schreef:Zie trouwens op de site staan vanaf 15 juli en de heer Coppoolse heeft voor 1 augustus aangegeven. Bij deze dus even rechtgezet.De heer Coppoolse heeft me vandaag te kennen geven dat dit per 1 augustus zal gebeuren (wat in tegenspraak is met de genoemde datum van 15 juli).
BlackDevils schreef:BlackDevils schreef:Zie trouwens op de site staan vanaf 15 juli en de heer Coppoolse heeft voor 1 augustus aangegeven. Bij deze dus even rechtgezet.De heer Coppoolse heeft me vandaag te kennen geven dat dit per 1 augustus zal gebeuren (wat in tegenspraak is met de genoemde datum van 15 juli).
Ik vind trouwens de indexering beter gelukt dan vorig jaar.
Marijke maakt met het vierspan ook veel meer kans. Ze reed de laatste wedstrijden vaak het minst aantal strafpunten over de hele wedstrijd. En of er nu 2 of 4 van die wormen voor lopen maakt voor haar niet uit. (Met alle respect!)