[AR] SGMW 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: SGMW 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 09:54

Ik ben weer terug uit Leek. Was een leuke wedstrijd, leuke hindernissen.

wij zijn 2 dagen droog over gekomen, maar een aantal hadden pech

gefeliciteerd met de behaalde resultaten

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 09:55

Edwin en Hafjelinger ook gefeliciteerd!

sumic schreef:
BD, volgend jaar samen strijden? Begin je in klasse 2 met je spannetje, dan zorg ik dat die van ons ook weer in topconditie zijn ;) Leuk om je weer gesproken te hebben.
Ik denk dat jij ivm de oppascentrale iets andere wedstrijden rijdt dan mij maar het lijkt me wel een leuk plan. :j :D

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 10:48

Wij zijn ook weer terug uit Leek!

We hebben een top-weekend gehad, mooi weer, een mooie locatie, goeie wedstrijd... wat wil je nog meer?!

Dressuur verliep best aardig, 4e plek. Had mezelf iets meer puntjes gegund, maar het beeld klopte wel met de proef: hoge cijfers in het begin (*komt binnen en denkt "oh wat loopt ie super!"*), en de cijfers zakten vanaf halverwege de proef, wat ook mijn gevoel was (*ships, gaat die klojo ineens achter het bit lopen, met zijn kin op zijn borst!!*).
Vaardigheid ging als een speer, hij ging galoperend over de start, en heeft dat tot de finish volgehouden. Perfect te sturen, dat was 2,5 minuut genieten! 1e plek in de vaardigheid met een foutloze ronde.
Marathon had ik een zwaar hoofd in, 2 waterbakken, best lange hindernissen in het begin. Maar toch op 2 hindernissen de snelste, en een tweede tijd totaal.
Eindresultaat: een 2e plaats!!!

Wij zijn dus dik tevreden, dit was ons laatste klasse 2 optreden, op naar klasse 3.

Ik lees over de andere wedstrijden ook mooie resultaten van iedereen. Gefeliciteerd allemaal!!!!

BD: had je Lucky mee ipv Thomas?

Sumic: volgend jaar ga je BD het vuur na aan de schenen leggen!

Edwin en Hafjelinger: gefeliciteerd met jullie oranje lintjes!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 12:51

Klinkt goed van Leek HL. Had Bennie het zaakje onder controle? :Y)

Menfreak, wat heb jij gedaan in de trajecten? En hoor jij niet bij Noord? Ik denk die gaat wel met de titel aan de haal na de D/V... :P

Ik had inderdaad Lucky mee ipv Thomas. Die had vorige week toch nog gelopen in Markelo, dat word een beetje teveel van het goeie (hoewel ie er best klaar voor was.) Maar gelukkig lijkt Lucky een beetje op zijn pappie. :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 13:00

Menfreak had een klein foutje gemaakt..jammer maar hij heeft er van geleerd..
Heb nog steeds medelijden met hem...

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 13:14

Verkeerde marathonoverzicht?
Ik dacht ff dat ie zijn vriendin achterop had gehad... :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 14:30

BlackDevils schreef:
Verkeerde marathonoverzicht?

Ik riep al dat hij de omgeving vast zo mooi vond dat hij er geen genoeg van kreeg :D :D

MenFreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 16:24

Citaat:

Klopt toevallig als een bus! :D Maar daar lag het niet aan.. Ik zat op de kilometers zowel in het A als E gewoon goed op mijn tijden, maar iedere keer voor de finish heel stuk stappen, vond het wel wat vreemd, maar er is nooit een belletje gaan rinkelen helaas. Inderdaad de minimum en toegestane tijd van de verkeerde tabel gelezen, stommigheid.

Citaat:
En hoor jij niet bij Noord? Ik denk die gaat wel met de titel aan de haal na de D/V... :P

Nope, (helaas) hoor ik bij West, en mijn districtskampioenschap zal in Maasdijk zijn als ik het goed heb.. Een week voor het NK.

Citaat:
Menfreak had een klein foutje gemaakt..jammer maar hij heeft er van geleerd..
Heb nog steeds medelijden met hem...

Ik ben dezelfde avond nog aan het printen en lamineren geslagen.. _/-\o_
En nog voor de zekerheid; Ik was echt niet boos hoor, naja, een beetje op mezelf, maar absoluut niet op jullie! Ik kon er niet bij dat ik zo'n stomme fout had gemaakt. In Beesd gaan we weer ons best doen! Hopelijk kunnen jullie dan de nulletjes in de uitslagen neerzetten.. ;)

Offtopic; ik zal me weer eens wat vaker melden hier.. :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:38

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:45

Ik dacht ook niet dat je boos op ons was, maar je stond al te rekenen voordat de laatste echte uitslagen incl groene kaart er hingen, vandaar dat ik je even binnen haalde

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:57

Lex, Oeps, trajectfouten is wel zonde.
Ga je Maasdijk wel starten?
Beesd rijd je weer do/vr toch?

Verder lees ik allemaal hele tevreden verhalen met leuke resultaten!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 23:09

Zo, de geindexeerde uitslagen voor de kampioenschappen staan ook online. Mooi snel na de laatste selectiewedstrijden.
Helaas moeten we nog even geduld hebben met de plaatsingslijst. De heer Coppoolse heeft me vandaag te kennen geven dat dit per 1 augustus zal gebeuren (wat in tegenspraak is met de genoemde datum van 15 juli).
Maar natuurlijk heb ik zelf dat geduld niet en ben snel aan het rekenen geslagen. Helaas heb ik niet zo veel verstand van Excel dat ik even een formule kan bedenken om dat s even voor me uit te rekenen dus eerst handmatig de wedstrijden nagekeken en de beste drie gemarkeerd waarna ik ze heb laten op tellen.
Ik kom (onder voorbehoud van fouten, stiekem wel een beetje trots), voor de 1po3 tot dit lijstje:

Afbeelding

:D

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:33

Ik had het idd zien staan op de site van de knhs. Maar snap er weinig van dus wacht nog even rustig af.
André het ziet er voor jou wel heel goed uit :)

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 12:28

GM, het is niet zo moeilijk uit te rekenen. Je neemt gewoon je drie laagste strafpunten-totalen (na indexering) en vergelijkt die met de overige rijders :D.
Geef toe: een hele klus, maar gelukkig is mijn eigen rubriek niet zo groot. Een voorzichtig rekenwerk brengt ons nu tot de 7e plek, er is dus hoop.

BD, jij bent sowieso al verzekerd met je eerste plek!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 12:29

Haha, wij hebben een hele grote rubriek, dus denk niet dat er een beginnen aan is.. Misschien als ik me verveel vanmiddag :=

Hanne ook zeker hoop om te mogen! :D

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 12:49

De 2po3 is denk ik wel een spannende rubriek waar de boel dicht bij elkaar ligt. Maar moet voor jou toch ook geen probleem zijn Marieke?
HL is vast ook wel door...
Ik heb er nu al zin in. :+

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 12:59

Dicht bij elkaar ligt het denk ik zeker. Ik hoop dat ik erbij zit, maar ik durf het zo nog niet te zeggen. Zal zo eens even aan het rekenen gaan.
Laatst bijgewerkt door GaitMonster op 13-07-11 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:15

ach ik reken er maar niet meer op :D

volgend jaar weer een kans

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:03

Heb alles uitgerekend op papier en wil het nu invoeren in excel. Helaas snap ik niks van excel dus moet ik eerst alles op papier doen en dan overtypen, wat een werk ook := Ben al 1,5u bezig ;)

Ben bijna klaar, maar als ik het goed heb gedaan sta ik nu als 6e in de rij..

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 15:15

Ja, als je alles over moet typen ben je idd nog wel even bezig.
Als je de beste resultaten even met een kleurtje gemarkeerd had, had je ze zo na kunnen lopen.
Beveiliging van de werkmap wel even opheffen, een nieuwe kolom invoegen en daar typen: = (cel aanwijzen) + (cel aanwijzen) + (cel aanwijzen) enter. Dan telt ie de getallen op. Als je zo alle rijders gedaan hebt dan kun je op deze kolom laten sorteren.

edit: dat zit wel goed dus... Hoeveel mensen voldoen aan de kwalificaties bij jullie in de rubriek?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:21

Dat zal ik even moeten tellen André. Ik heb helemaal geen verstand van excel dus ondanks dat ik het geopend heb heb ik nu alles uitgewerkt op inmiddels 3 a4tjes (beide kanten beschreven :P)

Opmerkelijk, Marije Hammink voldoet niet de voorwaarden, ze heeft maar 2 wedstrijden staan met 2span pony..

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 15:24

BlackDevils schreef:
De heer Coppoolse heeft me vandaag te kennen geven dat dit per 1 augustus zal gebeuren (wat in tegenspraak is met de genoemde datum van 15 juli).
Zie trouwens op de site staan vanaf 15 juli en de heer Coppoolse heeft voor 1 augustus aangegeven. Bij deze dus even rechtgezet.
Ik vind trouwens de indexering beter gelukt dan vorig jaar.

Marijke maakt met het vierspan ook veel meer kans. Ze reed de laatste wedstrijden vaak het minst aantal strafpunten over de hele wedstrijd. En of er nu 2 of 4 van die wormen voor lopen maakt voor haar niet uit. (Met alle respect!)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:30

Als ik goed heb geteld voldoen er 35.. Hoeveel mogen er dan ongeveer rijden?
Laatst bijgewerkt door GaitMonster op 13-07-11 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:31

BlackDevils schreef:
BlackDevils schreef:
De heer Coppoolse heeft me vandaag te kennen geven dat dit per 1 augustus zal gebeuren (wat in tegenspraak is met de genoemde datum van 15 juli).
Zie trouwens op de site staan vanaf 15 juli en de heer Coppoolse heeft voor 1 augustus aangegeven. Bij deze dus even rechtgezet.
Ik vind trouwens de indexering beter gelukt dan vorig jaar.

Marijke maakt met het vierspan ook veel meer kans. Ze reed de laatste wedstrijden vaak het minst aantal strafpunten over de hele wedstrijd. En of er nu 2 of 4 van die wormen voor lopen maakt voor haar niet uit. (Met alle respect!)

Ben ik het helemaal mee eens. Knap hoor hoe ze ze steeds weer rondstuurt. Je moet het ook maar even doen allemaal..

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:38