Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelli schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom net van de dierenarts met Juultje, mijn poezendame. Ben hierheen gegaan omdat ze maar bleef spugen en best veel afviel.
De dierenarts wilde graag een bloedtestje doen om iedergeval kattenleukemie en kattenaids uit te sluiten en wat andere dingen te testen. Dus een stukje van haar hals geschoren en een bloedmonster afgenomen. Daarna nog een injectie gegeven tegen het braken. En daar werd ze kwaad om! Heb mijn dame in de 4 jaar dat ik haar heb nog nooit zo kwaad gezien.
Helaas kregen we haar mandje niet meer in elkaar en hebben we dat even tijdelijk gerepareerd en haar met een handdoek erover in een rustige ruimte gezet.
Ik moest 20 min op de uitslagen van de bloedtesten wachten, dus ben even een nieuw reismandje gaan halen voor madame.
Toen ik terugkwam had de dierenarts net de eerste resultaten binnen. Deze waren heel erg slecht. Ze was er zelf ook een soort van geschrokken. Juultje haar nieren falen zeer ernstig voor zo een jonge kat. Het mocht tussen de 70 en de 145 zitten, Juultje haar waarde zat op 245![]()
Ze wachtte nog op wat andere resultaten dus moest nog even wachten. Gelukkig was dat het enige wat er mis was met haar bloed. Maar het is (naast leukemie en aids) wel het ergste wat er mis kon zijn.
Juultje zal voor de rest van haar leven elke dag medicijnen moeten en een speciaal nierdieet moeten volgen. Juultje zal hier niet meer van genezen, de schade aan haar nieren is er al.
Ik voel me momenteel even zwaar klote!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juultje
IngridM schreef:Wat rot Naaltje......... helaas ligt een van mijn ooms ook heel erg slecht, helemaal opgevreten door deze ziekte.......
Jeetje Evelli, wat een onderneming om onder narcose te gaan als je moet bloedprikken...........maar fijn dat de waardes okee zijn !