gefeliciteerd, fijne dag vandaag bij je vakantie.Marga..hoop dat je geen last krijgt van griepprik.
Idd gezondheid is belangrijkste !! Zuinig op jezelf zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
was tot jaar of 10, 11 niet echt 'groot' en paste toen keurig op Ollie, een ronde D. Maar hij zou maximaal netjes hooguit een jaar of 3 op hebben kunnen rijden. Maar goed, dat is het nu eenmaal bij kinderen, zeker jongens en pony's. Je kunt niet alles houden je bent geen ponyclub
nu reed onze zoon niet dus het is allemaal niet zo geweest bij ons maar begrijp goed wat Tine bedoelt en het zijn best lastige zaken. Denk dat hij nu nog net op Sam past maar over half jaartje maar zo helemaal niet meer... moeilijke bij die langere kinderen vind ik ook wel dat de houding op de pony er niet beter van wordt als ze op een in verhouding kleine of smalle pony rijden. Dan past beter een flinke E of een niet te fors niet te groot paard.
en dan door naar stal. Heb besloten de paarden weer uit te laten mesten door de stalbaas, anders heb ik gewoon geen tijd om lekker met ze bezig te zijn. En daar heb je ze per slot van rekening wel voor
dat is dan net wat je nodig hebt.
op de locatie (hoefde vandaag niet te werken) hadden een paar bewoners heerlijke cake gemaakt dus even thee gedaan met cake erbij, is dan toch wel heel leuk
Ze is afhankelijk van 'de doorstroming' over een week of 6 aan de beurt...
.

hopelijk geen lange levertijd?
en vandaag nog 2 examens gedaan, een over medicatie, die heb ik gehaald en nog een over begeleiding daar komt nog een cijfer van