leuk de hussenfoto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

onze zoon heeft bij de pony's een keer een halster plus lijn op zijn hoofd gekregen. Hij was toen ook nog maar een maand of 3 denk ik? Hij trok het halster van de haak, halster viel precies op zijn voorhoofd. Echt een ei, niet normaal. Ik voelde me natuurlijk ongelofelijk schuldig
Zelfs nu, hij is nu 12, kun je als je over zijn voorhoofd gaat een klein kuiltje voelen, weet niet of die er gewoon al zat of dat het van dat halster is gekomen maar hij is voor zijn leven getekend zeg maar
Alleen nu weet ik niet of ik direct nee moet zeggen of toch in gesprek ga gewoon om te kijken hoe het voelt

)
wat zul je geschrokken zijn.....sterkte met het manneke...niet leuk
hoop dat het snel lekkerder gaat lopen met Det !! ze ziet er knap uit zo geschoren.
fijn dat het goed is gegaan.
het is wel zo dat ik het reizen ook als erg belastend heb ervaren dus dat zou dan in Rotterdam inderdaad niet meer het geval zijn.
. Liepen keurig gelijk op en in lekker vlot tempo. Was erg leuk om te doen. Heb stille hoop dat we zo Ber wat meer kunnen laten stappen zodat ze nog wat sterker en zelfverzekerder kan worden. En dat ze gewoon wat kan doen want op een of andere manier lijkt het erop dat ze graag iets wil ondernemen.
handig !!
gelukkig gaat het al iets beter..
dit is wel zenuwslopend...
moeilijkste van alles was eigenlijk beide dames eerst uit de wei krijgen zonder dat ik er skieënd achteraan ging in de modder. Ber is altijd beetje hyperig als ze net uit de wei loopt en Ollie wil perse voorop
gedoe...
Heb ook lekkere fiets en hier zijn allerlei leuke fietspaden. Dus kan wat variëren in de route. Scheelt ook een hoop denk ik. Moet ook zeggen dat zodra ik in de file kom met de auto, wat hier vrij snel het geval is, de motivatie om te fietsen een enorme boost krijgt 
altijd hele klus maar vind het zo lekker.
! Draagdoek of buikdrager beperkt je idd in het zicht
.
!
. En indoormarathon, wij wrs binnenkort ook met de Anda in onze regio!
, help je hopen dat je er gauw vanaf bent!
. Heb een De Laat wagen mogen proberen en met een klasse 4 paard van lesjuf in Eindhoven geoefend op wijken voor de "kuit" (zweep) en schouderbinnenwaarts. Zij heeft een De Laat wagen met een heel breed uitlopend lamoen; perfect voor zijgangen
. Heel gaaf om eens zo'n ervaren paard te mennen en koets reed echt heerlijk door het bos!
.
....hondjes lekker vrij buiten..kunnen ze hun energie ook wel even kwijt....
...hoe is't met jou en Didd's en die knappe Simba ?
Gekke beesten.