Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, zondag 24,5 km per uur gemiddeld, met een maximum van 30 km p.uur , ivm de regen en modder.
.
. Ik heb hier een grote kennissenschare, die me allemaal min of meer dierbaar zijn, maar als daar iemand tussenuit valt of de gemeenschappelijke interesses worden minder, dan is dat maar zo
. Daarentegen heb ik ook vriendinnen die ik maar heel soms zie of spreek (ik ben ver weg gaan wonen), maar áls.... dan is het gewoon de draad oppakken alsof we nooit uit elkaar zijn geweest. Daar voel ik me prettig bij en meer contact hoef ik ook niet
. Wie dat niet kan of wil accepteren, valt uiteindelijk weg uit het kennissen of vriendenbestand. Daar lig ik niet wakker van.
.
door de punten van Sam en Amerigo..... tja, jury's zien het soms anders!
. Moet een onwijze kick gegeven hebben
.
)
maar geen carpale tunnel syndroom.....neuroloog zegt ook fenomeen van renault....wat dus iedereen zegt behalve de reumatoloog.....schiet mij maar lek
denk tijd voor een andere reumatoloog
Alleen mijn hartsvriendin die spreek ik toch wel paar keer per week.
maar heb je nu wel een wagen om mee te mennen? Want die van jou is toch verkocht?
en bijzondere jurering, ja soms is het niet anders
Hoe is het met Sun trouwens, ruggetje weer OK?
afgelopen weekend
gaaf zeg!
Verder nog flink bezig geweest bij de stal, is altijd veel werk als het zo nat is. Maar ze stonden er weer netjes bij toen ik wegging (en het is weer een zooi als ik morgen weer terugben
). Zit nu in elkaar te kakken met thee en speculaas
balen zeg...stomme geld ook altijd