[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 19:44

VHU: dan bof je heel erg met lieve vriendinnen!!! Hier ook idioot veel regen (terwijl gisteren bij de voorspellingen amper iets werd gemeld) De wedstrijd was naar een andere manege verplaatst, zodat we gelukkig binnen konden losrijden. Samoerai ging heel erg fijn. In de kantine had (hoorden we later) iedereen het over die goed bewegende pony. Nou, de punten waren gewoon schokkend. Diverse 5-en. Ook voor een prachtige middendraf, voor de impuls en nog wat van de onderste delen. We snapten er totaal niets van. Amerigo ging helaas niet zo fijn. Zoonlief was moe en Amerigo is gewoon moeilijker te rijden dan Sam dus dan mist hij kracht. Krijgen we daar wel 2 winstpunten en een 6 voor de impuls, terwijl hij in de 2e proef amper vooruit te krijgen was. Schiet mij maar lek, ik snap er totaal niets meer van.

Baudy: fijn dat het toch soort van leuk was.

Moet weer verder hier.... tot later

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 20:16

Ja wat een regen hè vandaag. Een lui dagje gehouden hier.
Zelko was gelukkig gisteren een heel stuk beter dan vorige week. Toen 145 punten nu 189!!! Dus zijn verliespunt weer terug.
Ik zag daar ook mijn privéles instructeur voor de winter weer. Dus ff lesje besproken voor vw. In de winter is het gewoon lastig om db voor de wagen te krijgen buiten mijn verenigingsles. Dus dan pak ik meestal wat lesjes bij hem. In de manege bij ons achter. Half uurtje privéles in een 30 x 60 bak. Dat is fijn.

Ja jury's zijn soms niet te volgen Tine dat weten we allemaal.

Zie dat de meeste van jullie buiten VHU om ook niet zo in de vriendinnen zit. Misschien trekt dat ons wel naar elkaar. Ha ha

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 08:45

Goedemorgen

Baudy: wie weet inderdaad komen we daarom bijna allemaal wel hier.

Hoefsmid komt vandaag.

Vanmiddag heeft zoon weer les. Ben benieuwd wat juf ervan zegt (van de wedstrijd)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:20

Goedemorgen,

Egoberichtje..
Zo..druk weekeind gehad..nu caravan leeg en schoon maken...was draaien..en dat is veel..want ivm de regenval..dikke modder op zondag..
De wedstrijd met de honden was in hardenberg, een mooie trail door het bos, snelle droge trail op zaterdag, modderboel op zondag.
De zaterdag hebben de honden een toptijd neergezet van gemiddeld 26 km per uur, snelst gelopen tijd op een recht stuk na de start..34 km per uur... *\o/* , zondag 24,5 km per uur gemiddeld, met een maximum van 30 km p.uur , ivm de regen en modder.
Al met al van de 21 inschrijvingen..de 3e plek gehaald in de raszuivere siberian husky klasse !! heeeel trots op ze, wel gehoopt netjes te kunnen eindigen..niet gedacht om in de prijzen te vallen...supergaaf dus !!

ik hoop dat jullie een mooi weekeind gehad hebben....
ga straks even bijlezen....tot laterrr.

lanouska

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 12:29

@ bianca gefeliciteerd met je 3de plek.. Had al een leuke foto op Facebook gezien van zoontje

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 12:35

Dank je !! we zijn supertrots op Luke en de hondjes !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 12:59

Superresultaat Bianca, en dat terwijl je alleen maar ging voor een mooie ronde! Oftewel, je bent goed bezig in de trainingen!

Hoefsmid is weer weg, dus ik ga snel gestrekt. Straks nog even de laatste zijnaden van de trui dichtmaken, dan kan zoonlief hem morgen aan.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 14:43

Top bianca, gefeliciteerd! Mooie foto's gezien inderdaad.

Zo Tine dat doe je snel met die trui

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 14:52

*\o/* bianca *\o/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:02

Goeiemiddag, ben er weer :) .
Zover als dat ik kan terugscrollen....

Baudy, een grote vriendinnenclub werkt soms erg log. Er kan eindeloos gediscussieerd worden over futiliteiten :D . Ik heb hier een grote kennissenschare, die me allemaal min of meer dierbaar zijn, maar als daar iemand tussenuit valt of de gemeenschappelijke interesses worden minder, dan is dat maar zo :) . Daarentegen heb ik ook vriendinnen die ik maar heel soms zie of spreek (ik ben ver weg gaan wonen), maar áls.... dan is het gewoon de draad oppakken alsof we nooit uit elkaar zijn geweest. Daar voel ik me prettig bij en meer contact hoef ik ook niet :) . Wie dat niet kan of wil accepteren, valt uiteindelijk weg uit het kennissen of vriendenbestand. Daar lig ik niet wakker van.

Claud heeft het leventje weer opgepakt en wandelt met Bram in de draagzak en pony aan de hand. Gezellig hoor!

HT heeft gekookt, gejankt en zich goed gevoelt met een vriendin bij een filmpje. Klinkt als een ontspannen avond :D .

Janouk is met haar mams naar de Ziggo Dome geweest. Was het leuk?

VHU, pony's staan er zo prima bij hoor, wanneer ze droge voetjes kunnen houden.

Tine is :o? :? door de punten van Sam en Amerigo..... tja, jury's zien het soms anders!

Biancacoo heeft een geweldige prestatie geleverd met de hondenwedstrijd *\o/* . Moet een onwijze kick gegeven hebben +:)+ !

Hoe is het met Avaluna? Je stond niet meer op de scroll-lijst.... (zal je zo nog ff opzoeken in het topic)

Hier alles weer rustig. Peerdie mag het voorlopig even rustig aan doen, koets zoeken staat "on hold" en de "bedrijfs-stress" is met ongeveer 80% afgenomen. We dachten materiaalschade aan het schip te hebben voor 25.000 euro (excl. arbeidsuren en verlette tijd) en dat blijkt gelukkig "maar" een dikke 6000 euro (excl) .... hoewel we de rekening nog niet hebben := .

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:12

Ja, ongegeneerd meezingen met jamai en consorten in musicals in concert.

Jemig wat een bedragen met zo'n groot schip, maar ik zie dat het minder erg is dan gedacht

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:13

Gem: dat is dan toch wel een meevalletje(van het verschil kan je een leuke wagen kopen := )
Bianca: toppie gedaan
Tine haar paardjes zijn weer naar de smid geweest
ik ben vanmorgen naar neuroloog geweest,heerlijk onder stroom gezet... :wow: maar geen carpale tunnel syndroom.....neuroloog zegt ook fenomeen van renault....wat dus iedereen zegt behalve de reumatoloog.....schiet mij maar lek ^) denk tijd voor een andere reumatoloog :)*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:14

Janouk: niet al te vals???
Gem: gelukkig valt het mee, ook al is het nog steeds veel geld.
Baudy: in 2 weken. Maar kon er ook niet te lang over doen. Patroon was maat 140 en dat is nu ook de maat van zoonlief. Ik wil wel dat hij hem ook nog een paar keer kan dragen, voordat hij weer verder doorschiet de hoogte in :+

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:20

Ik heb veel talenten, maar zuiver zingen hoort daar helaas niet bij. Haha vraag maar aan janouk.
Je hebt het Boek van janouk goed gelezen haha

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:23

janouk schreef:
Ik heb veel talenten, maar zuiver zingen hoort daar helaas niet bij. Haha vraag maar aan janouk.
Je hebt het Boek van janouk goed gelezen haha

Haha, ja dat is waar _O- :=

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:55

@ht: eigenwijsje die reumatoloog.

@biancao: wow wat waanzinnig goed! Gefeliciteerd!

@gem: pfffff, soms is het ook even allemaal te veel. Gelukkig lijkt het een stuk minder aan reparatie te gaan worden.

Met mij gaat het z'n gangetje. Heb het niet gered om die weken vrijwel alleen maar plat te liggen, maar wel veel. Ben dus braaf. Verder erg benieuwd naar vrijdag en of ik dan ook wat meer kan. Over meer mogen hebben we het gewoon niet :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:11

Mooi uitgedruk Ava :))
De vriendinnen die ik heb zie ik lang niet regelmatig en ook lang niet zeg maar :+ Alleen mijn hartsvriendin die spreek ik toch wel paar keer per week.
Jeetje Gem kan me voorstellen met dergelijke bedragen dat de stress wel ff toeslaat :(:) maar heb je nu wel een wagen om mee te mennen? Want die van jou is toch verkocht?
Wat vervelend dat er zo'n grote reparatie was, kan me nog voor de geest halen dat jullie schip een jaartje terug of zoiets helemaal op de kant was geweest en toen goedgekeurd of zoiets?
Tine trui alweer af _/-\o_ en bijzondere jurering, ja soms is het niet anders :\
HT in strijd met reumatoloog, zo lastig als deskundigen het anders zien dan je zelf of er geen eenduidigheid is :(:) Hoe is het met Sun trouwens, ruggetje weer OK?
En Biancacoo ging als een speer *\%/* afgelopen weekend *\o/* gaaf zeg!
Janouk zingt niet zuiver :')
En Zelko gedraagt zich weer ~~}>

Hier vanochtend Ollie heerlijk gelongeerd met pessoa. Dat gaat steeds lekkerder. Mooi gezicht zo'n lekker actieve 'los' lopende pony <3 Verder nog flink bezig geweest bij de stal, is altijd veel werk als het zo nat is. Maar ze stonden er weer netjes bij toen ik wegging (en het is weer een zooi als ik morgen weer terugben := ). Zit nu in elkaar te kakken met thee en speculaas :O

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:58

zo...beetje bijgelezen...
tine..wat een puntenfiasco weer.....
ava hoopt dingen te kunnen ipv mogen..herkenbaar....en heeeel knap dat je je zo braaf rustig houd !!!
Gem.... :(:) balen zeg...stomme geld ook altijd
vhu, heerlijk met ollie bezig geweest.
janouk op stap geweest en vals gezongen.
Ht onder stroom gezet..met vreemde uitslag...idd misschien tijd voor andere reumatoloog....maar wel rot dat het niet beter word.. :(:)

idd een kick met die honden..om toch weer in de prijzen te vallen....de fokkers van 2 van onze honden, en tevens vorige eigenaar van ons nieuwe hondje, zijn enorm trots op ze, dat vind ik ook fijn, daar doe je het toch ook voor...!! +:)+
heb nog niet echt een mooie foto van ons team gezien...maar dat komt nog wel..hoop ik.. O:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:27

Schijnt idd erg nat te zijn, dan ga ik niet naar achteren, maar check ff vanaf het pad.
Gelukkig vandaag droog.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:30

ik heb wat fototjes gevonden !!
Mijn 4-hondenteampje !
Afbeelding

Dakota voor de fiets.
Afbeelding

En de mooiste, zoon Luke met de 2 hondjes bij de start !
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:52

Geweldige foto's, Biancao. Lijkt me echt super!

Net uitgenodigd door de buuf om lekker te gaan ontbijten! Fijn lieve mensen om je heen!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 22:28

Fijne mensen om je heen is fijn inderdaad. De vrienden die ik heb zijn geen vrienden die ik wekelijks spreek heb ik ook geen tijd voor. Mijn collega s zie ik vaker en gelukkig is dat ook een clubje mooie mensen bij elkaar.
Vrijdag een paardenverbod voor zoonlief gekregen van mijn familie en mijzelf. Ik ben in de paddock gevallen met zoonlief in de draagdoek. Hij is met het achterhoofd op de grond gekomen en heeft zelfs nu nog een ei op zijn hoofd. Dit weekend was hij echt niet lekker, nu is hij gelukkig op het ei na weer de oude.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 22:45

Oei, pfffff, moet eerlijk zeggen dat ik die draagdoeken ook op de fiets ed erg gevaarlijk vind.
Jullie zullen vreselijk geschrokken zijn. Hopelijk is het ventje snel weer in orde. Misschien grote zus laten opletten? Tegen extra zakcentje bv.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 22:47

Grote zus woont niet meer bij ons en oppassen was echt niets geworden. De combi tussen beiden is de reden dat ze hier niet meer woont

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:04

Oh, wat jammer; dikke knuffel!

Is zo lastig om wat met de paarden te doen met zo'n kleintje.