Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snap dat je je dan om ollie ook druk gaat maken..
Lamoen is gerepareerd nu (als het goed is). En lekker een rondje gedaan. Ik had een mooie route in mijn hoofd, maar die ging niet (pad geblokkeerd door een auto van mensen die aan het vliegeren waren) dus voor we startten moest ik al een andere route.. Lekker eerst een stukje door 't bos gegaan, en daarna een vrij groot stuk over de weg (de 60kmweg) en dat deed ie super!
Vriendlief 1x naar voor gestuurd omdat dids stopte. Was vlakbij een varkensbedrijf en ik kon de reactie niet plaatsen. Vriendlief voorop, paard erachteraan.. 

*trots*

Goedemorgen

en DB is een topper, knap peerd hoor zie hem zo gaan over zo'n brug
en wat een
gedrag van die ene menner zeg niet normaal
) en ik stond al om 7.30 uur bij school.
, zal wel z'n tijd nodig hebben. Afgelopen weekend ook nog slaapfeestje van dochter gehad, hahaha, maar was wel ontzettend geslaagd en supergezellig, geen paardjes voor mij, al wil ik dus wel deze week een stukje ohz gaan stappen, maar hebben wel kuikens in de woonkamer staan, dus doe vooral aan kuikenknuffelen
. Hoever is het ongeveer naar school? Die hesjes zijn idd wel heel erg handig, zijn er trouwens misschien nog meer kinderen die die kant op fietsen?
, balen van die menner...
.
voor de vermoeidheid en een
voor de fundering van je stallen!!!
.
, Avaluna doet aan kuiken-knuffelen (hier op stal ieniemienie fazantenkuikens!), VHU belachelijk vroeg haar bed uit
, BI gaat foto's sorteren en een mooie blinkende witte Fief gezien!
.
. Althans, ik heb ze laten reserveren en hoop ze zaterdag op te halen. Heb ik wat te doen in de zomervakantie wanneer ik weer naar boord moet.
nodig !! wel leuk die kuikens !