Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik denk dat Dids jaloers zou zijn op zo een buikje hoor
Wel ganse dag heel donker, maar geen drup regen! Gisteren regende het wel, maar nog niet de moeite... Hopelijk gaat het dit weekend niet regenen, heb een koetsentocht dus kan mooi weer wel gebruiken!
ik lijk wel een of ander labiel monster
Lacuna was er ook bij vandaag gelukkig, want nu hoefde ik eventjes toch niet op te letten wat die dierenarts zei
gelukkig viel het mee, maar anders was ik denk ik al jankend afgetaaid
Citaat:lekker lui tv te kijken of een boek te lezen.
. Heb zondag iets gegeten waar ik niet helemaal lekker van werd en dat is nog steeds niet 100% 
Citaat:Ik wil binnenkort ook met veale gaan wandelen maar die neemt van die huge passen, kan ik niet bijhouden.
ze is super braaf aan de hand maar jeminee ik hou haar gewoon niet bij ...
VanHuisUit schreef:Fijn dat Lacuna er bij was Naaltje. That's what friends are for
' we hebben m wel 6 keer moeten zeggen dat hij écht geen stap kreupel gelopen heeft haha. En die man maar knijpen in dat been. "Goh, ja er zou nu toch reactie moeten zijn... hmmm nee het is echt niet gevoelig he... oh, nu wel" *andere poot* "oh, nee hier doettie dat dan ook..."
) maar moet toch mn afwas nog gaan doen. Gisteren ook al verzaakt, want ben echt moe van het half-waken-half-slapen-en-wachten-tot-de-telefoon-gaat en toch overdag alles proberen te doen wat je moet en wil doen... Dan staat mn huis toch op een zeer lage plaats haha.

zal ook eens mailen of ik de wei mag verbouwen deze week al 
Das niet grappig!
Heerlijk beestje

sterkte ermee.
).