VHU: Mooi dat je oppas gevonden hebt!
Leuke foto's, Marrianne.
Ook maar even een Nijkerk spammetje:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Vandaag was rivaldo mij lekker aan het uitproberen omdat ik geen zweepje mee genomen had. Toen ik hem wel had was het allemaal zo over (6) aapies zijn het toch

. Maar ja, de oorzaak daarvan weet ik (teveel en te zware oefeningen moeten doen bij revalidatietraject) Gaat wel weer even duren voor ik oude niveau terug heb. Flink balen want volgend weekend eindelijk weer eens wedstrijd onder het zadel. Maar goed, we zien wel hoe het loopt. Vanmorgen nog even in de bak hier thuis geoefend (bibber, koud!!!), opzich loopt hij lekker, maar ik zit hem soms in de weg. Arm paard. Daarna pony gelongeerd, maar die ging niet zo fijn.
zoals jullie allemaal denk ik zit ook ik regelmatig in geldnood want tja, als ik dan weer wat over heb gaat het weer naar de pony's of stort het huis / afwasmachine / verwarming weer in
Jeetje zeg, ik kreeg wel elk jaar divident uitgekeerd (was maar weinig), vorig jaar opeens niets, dus dacht er helemaal niet meer aan, maar ik wist nooit dat ze zoveel waard waren

Ben helemaal wauw, het is nu eindelijk zover! Ben druk opzoek naar een beter tuig, kan denk nog wel een maandje met dit tuig rijden maar ik zie het al aan de singel enz dat hij het niet lang gaat redden...

Naaltje schreef:spannend!
ben je al uit watvoor tuig je wil?
Vind het nog steeds heel moeilijk maar ik ga tegen die tijd eerst even kijken of er wat goede 2ehands op de markt zijn.
bokster Lacuna heeft het tuig op d'r shetter liggen 

naja, dat laat eten vind ik niet erg, maar dat ik het dan zo laat moet maken zegmaar 

?