Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heel veel sterkte met het herstel en super fijn idee dat jouw Miepie zo goed staat
duidelijk stuk minder moe dan met 28 MBO niveau 2/3 leerlingen hele dag of hele dag training geven (dan ben ik echt gevloerd) nu nog even langs paarden gegaan om stallen te doen en te voeren en boodschappen gedaan plus honden uitgelaten
. Maar goed er gaat nog veel langs me heen dus geen idee hoe ik me voel als ik helemaal verantwoordelijk ben.
en soms redelijk onbegrijpelijk in hun gedrag vanuit onze ideeen
janouk schreef:Jemig Gem, wat een ellende. Hoop dat je snel hersteld. Stuur mij even je adres in pb, dan kan ik een kaartje voor je uitkiezen
veel Arnica druppeltjes en zalf doen wonderen
).
dat is wat ik zeg
en ze werd er uiteindelijk niet anders van. Idem bij Snuitje, sterker nog die werd er slechter van / ik kon er steeds minder mee.
Ik heb toen ook met Bente gereden en ik heb haar erop laten staan
Gem heeft nog hoop dat het met de jaren/ervaring beter wordt met Miepje
Citaat:VHU jij had wel aparte paarden
dat is goud waard ja, dat was Bente absoluut niet die ging steeds hoger de lucht in springen, hield haar dan wel op de plaats maar daar had je het dan ook wel mee gezegd zeg maarCitaat:ze mag dan pittig zijn, maar is ook keibraafin verkeer en rare situaties
. Voor mij zullen haar snelle reflexen in een parcours de grootste uitdaging worden, denk ik. Ze is een vlugge, maar na Ster was dat ook wel het extra'tje waar ik naar op zoek was. Weet nog dat ik mijn vorige stalbaas heel enthousiast beelden liet zien van een Sandreo-merrie, maar dat hij zei: "Dit is Ster in het groot. Als je iets extra's in the will to please wil hebben, moet dat al tijdens bezichtigen aanwezig zijn." Moos was in dat opzicht perfect voor mij, maar zoals we allemaal weten, die was niet gezond. En Inova was zo groen als gras, dus daar viel weinig over te zeggen, behalve dat ze in de voorbreng-paddock een enorme werklust liet zien.
..mtb laat ik even staan. hahahaha.
hondjes weer helemaal blij en tevreden en wij ook genoten.