[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:12

Ha..dat is een bekende quote, en een heel goede janouk !!
Heb hem ook op mijn fb pagina staan.
Ben het er helemaal mee eens !!
Baudyh,...vreet energie,..is niet leuk !!

sonjim

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:38

Bekend, ook hier weinig echte vrienden, en eerlijk gezegd vind ik die zelfs vaak vermoeiend. In inderdaad in bepaalde periodes kom je er achter wie je echte vrienden zijn.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:51

Hier ook geen beste/hartsvriendinnen hoor. Ik heb wel veel mensen waar ik om geef. Maar niet iemand waar je alles mee deelt en bij wijze van spreke elke week een bakkie mee doet. Nu wij de paarden bij huis hebben scheelt het ook veel, je hebt toch op een pensionstal ook veel contacten. Maar doordat je ze elke dag op stal ziet, is dat gezellig zat en verder komt het niet. Soms mis ik het wel erg. Maar op de zaak moeten we al de hele dag dealen met heeeeel veel mensen, dan is thuiskomen ook heerlijk in de rust.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 23:53

mooie tekst janouk,door mijn ziekte ben ik helaas te weten gekomen wie mijn 'echte' vrienden zijn die er altijd voor me zijn in goede en slechte tijden :j
en dan zeker balen als er gemiept moet worden waar er gegeten moet worden enz.....tjonge als het een 'top'gezelschap is proef je niet eens wat je eet......veel te druk met ouwenelen! *\o/*

heb weer aardig bij kunnen lezen hier,heb me een week rot verveeld door dat gedoe met mijn vinger,pfff nu zijn de hechtingen eruit en kan wat meer, meteen maar suns deken afgedaan en beetje aan de longe laten hobbelen,wat liep ze goed na die osteo behandeling(en 10 dagen rust ipv 7)
ook maar meteen mijn moeder en neefje op de knipstoel gezet,ging wel aardig dus morgen maar weer naar het werk! (niets voor mij hele dag op de bank zitten niksen,respect voor ava.. _/-\o_ )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 03:11

@ht: ook niks voor ava; dus geen respect, hoor; is gewoon niet vol te houden, hahaha.
Fijn dat je weer wat meer kunt nu de hechtingen eruit zijn.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 08:38

Goedemorgen

Nou, manlief is gekozen tot bestuurslid van district Noord. Alsof hij nog niet genoeg te doen had ;)

Fijne dag allemaal

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 10:38

goedemorgen..
Baudyh,..voel je je al ietsje beter ?...anders volgende keer eens overslaan..... :)) lekker iets voor jezelf gaan doen..tijd is schaars..
Ht, fijn hechtingen eruit !! wat heerlijk dat Sun beter liep zo na de rustdagen en behandeling ! goed zeg !
ava.. -O- lange dagen zo.....en een week niet naar fysio....dat's best lang !!
Tine..bestuurslid.ik zou het niet meer willen doen... !

Gooi net 5 minuten geleden kokend water over mijn hand..... ^) da's nie fijn.. :n
ga verder..laatste dingen inpakken..en zoon halen, hondjes inladen..en gaaaaan...op naar een leuk weekeind !

alvast fijn weekeind voor iedereen !!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 10:40

Wilde eerst gisteravond nog gaan naar de vergaderingvan mendistrict Noord, maar het was zo mistig hier dat ik daar eigenlijk geen zin in had.

Ik ben op dit moment ook een beetje klaar met die " vriendinnen" Nu vinden ze natuurlijk dat ik zeur en moeilijk doe dat is altijd zo. Ach we zien wel weer.
Laatst bijgewerkt door baudyh op 14-11-14 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 10:49

Baudy: geen energie meer in steken. Dit is slopend voor jou :(:)
Bianca: auwwwwww. En super veel plezier dit weekend!
HT: fijn dat hechtingen eruit zijn. Doe je nog wel rustig aan!!!
Ava: lange dagen zo inderdaad.

Manlief is nu in 3 paardendingen bestuurslid, waarvan bij 1 voorzitter.

Nou, ik ga maar eens huishoudelijke dingen doen. Bleh!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 10:57

dank je Tine..zal vast lukken..is altijd gezellig, maar dit jaar heeeeel veel starts !! 130...

Baudyh...soms helpt even afstand nemen goed.....even kalm aan....komt wel goed...echte vriendinnen..laten je niet zomaar in de steek !!
schuift..roosvicee naar je toe..
Afbeelding

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 11:08

ach dat is lief, Bianca.
Jullie zijn allemaal lief..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 11:14

Auw, Biancao.

Druk voor je man, Tine.
Huishouden hoef ik hier nou niet te doen, hahaha.

Nog knuffeltje voor Baudyh.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 11:18

Toch nog een pluspuntje gevonden voor Ava :+

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 11:49

Goedemorgen!

Zo, eindelijk weer eens tijd om een beetje bij te lezen en te reageren.

Ava, de fysio als uitje. Hopelijk gaat het snel beter met je been.

Janouk heeft het boek gelanceert zag ik op FB. Tine heeft hem al gelezen zo te zien.

Baudyh, vervelend gedoe met vriendinnen. Dat is inderdaad niet leuk op deze manier.

Sinds ik in het oosten woon heb ik ook een heel stuk minder vrienden. Mijn vriendenclub bestond uit mensen waar ik mee op ben gegroeid omdat we allemaal op hetzelfde pleintje woonden, mijn beste vriendin van die groep zie ik nog 1 á 2 keer per jaar maar de rest zie en spreek ik alleen nog via FB of als ik bij die vriendin op visite ben. Verder heb ik via de Suzuki/bokt een hele goede vriendin gekregen die ik regelmatig zie, ook al woont zij in Brabant en ook via bokt/Tinkers een goede vriendin in Ommen die ik regelmatig spreek.

HT, fijn dat de hechtingen eruit zijn. De rust heeft Sun ook goed gedaan. En nu weer lekker bezig (wel met mate hoop ik).

Tine, pff jullie hebben het er maar druk mee met al die bestuursdingen.

Auw Biancacoo, dat is niet fijn. Goed koelen met lauw water! Heb even gemist wat je dit weekend hebt (Hardenberg is toch al geweest?) maar in ieder geval heel veel plezier.

Hier het "gewone" leventje weer opgepakt met werken. Al lukt het nog niet helemaal om 's ochtends Bram op tijd bij schoonmoeder/KDV te krijgen en ikzelf op tijd op het werk te zijn. Moet ik toch nog iets beter plannen.

Heb het mennen met Bubbles ook weer opgepakt en we zijn al weer 2x op woensdagavond naar de menles geweest. Bubbles doet het goed.

Bram is afgelopen zondag voor het eerst mee geweest naar Bubbles. Ik had hem even in de auto laten zitten zodat ik eerst Bubbles kon vangen maar dat even duurde uiteindelijk 20 minuten. Gelukkig sliep Bram nog. Nadat ik eindelijk Bub had gevangen (brokjes doen wonderen!) Bram in de draagzak gestopt en lekker een uurtje wezen wandelen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:34

Wat heerlijk Claud!
Heb trouw bijgelezen maar zit op de telefoon dat typt zo lastig.
Hele dikke knuffel voor jou Baudyh!
Ben hele dag buiten geweest was workshop coaching als ik toch zo mijn geld zou kunnen verdienen:-)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 10:37

Toch maar vanavond sushi eten met de meiden. Daarna maar ff niks afspreken. Geen zin meer in gezeur.

Straks ff boodschappen doen. Daarna ff kijken bij Melissa moet dressuren met zelko. Vorige week hadden ze ruzie met z'n 2e en dramatische punten gereden. Kijken wat ze nu doen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:00

Rustig hier..

Baudy: ik hoop dat je er toch van kunt genieten. Veel plezier. Hoe is Zelko gegaan?

VHU: lekker buiten bezig geweest.

Claud mooie samenvatting en Bram mee naar Bubbles

Vanmorgen ritje met Rembrand gemaakt, zoon op Amerigo mee. Daarna Samoerai vast gewassen en gevlochten en vervolgens alles weer naar zomerwei gebracht. Hele middag spelletjes (zeeslag, stratego, monopoly) met zoonlief gedaan. Manlief moest vandaag cursus geven en komt straks pas weer thuis.

Met schoonmoeder gaat het redelijk goed gelukkig.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:26

Baudy;leuke avond gehad?
hier ook ff rustig,voor een vriendin gekookt en daarna 2 filmpies op gezet(jankfilm en feelgoodfilm) heerlijk avondje niet meer naar de ponys (die werden gedaan) en gewoon ouderwets bankhangen en ouwenelen!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:03

Goedemorgen.

Zooooooo, ben ik even blij dat de lokatie van de wedstrijd is verplaatst. We zouden eerst naar Ter Apel gaan, maar daar is het buiten losrijden. Nu gelukkig naar andere manege, waar we binnen kunnen losrijden.

Fijne dag allemaal

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:24

veel succes tine en alle andere die wedstrijd oid hebben.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:43

Vanmiddag naar Ziggo Dome voor Musicals in Concert voor de 73e verjaardag van mijn Mamma.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 11:40

Veel succes voor de wedstrijdgangers.

Gefeliciteerd en veel plezier, Janouk!

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 11:57

Vhu, een workshop coaching gehad.

Baudyh, toch maar wezen eten. Was het uiteindelijk wel gezellig?

Tine lekker ritje gemaakt met Rembrand. Samoerai weer klaar voor wedstrijd. En schoonmoeder heeft operatie goed doorstaan.

Veel succes op wedstrijd. Geldt ook voor de andere wedstrijdgangers.

Ht lekker avondje bankhangen gehad. Is soms ook heerlijk.

Janouk, wat leuk. Geeliciteerd en veel plezier.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:46

Goede morgen.
Het was best gezellig hoor. Als we geen moeilijke onderwerpen aanhalen is er niks aan de hand. Later in de auto gelukkig nog wel ff bijgepraat met een van de vier. Was daardoor pas om 02.15 thuis. Ppff

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 16:23

Gelukkig Baudyh ... nu beetje duf waarschijnlijk :+
Regent het bij jullie ook zo Tine, ze hadden gezegd dat het hier mee zou vallen nou het leek op miezeren maar er komt toch behoorlijk veel naar beneden. Bij de pony's was het echt heel nat. Ik zou ze nu op de 'vaste' stalletjes kunnen zetten, er is wel ruimte bij de pensionstal, maar ze zien er nog steeds erg goed en tevreden uit... Ze hebben ook flink stuk waar ze droog kunnen staan (met de voeten) en natuurlijk ook in de container helemaal droog (staan ze sinds ze de dekens op hebben eigenlijk nooit in, alleen Hero af en toe en om te mesten :P ). Denk dat het daaraan ligt. En natuurlijk volop hooi :Y) maakt ook veel goed.

Hoop dat de wedstrijdgangers binnen hebben kunnen (in)rijden en niet vast zijn komen zitten met auto's en trailers....

Ik ben vind ik best gezegend met een aantal hele lieve vriendinnen, heb ik afgelopen jaar wel gemerkt en dat is heel fijn. Heb een hartsvriendin we bellen heel regelmatig en zoeken elkaar ook regelmatig op. De anderen zie ik soms tijden niet maar als je elkaar ziet of spreekt is het altijd goed. En als het er op aan komt, staan ze altijd voor je klaar. Ik probeer dat andersom ook te doen wat allemaal niet altijd eenvoudig is maar goed, je doet je best meer kun je niet doen.