@Ava: dat is wel een leuk aanbod, compliment aan jou!

Net terug van groomen bij VHU, wat een heerlijk sfeertje is dat met zo'n endurance wedstrijd zeg... ik zou er haast zelf zin in krijgen
Gooide na de 'pitstop' mijn emmer water fanatiek leeg in de sloot, maar daar zat het spons nog in
Gelukkig 'kwam Bicci snel to the rescue' 
Vanochtend was ik niet zo fit en besloot vriendlief zelf een rondje te gaan Mick-e-Macken, als verrassing hoorde ik plots hoefgetrappel voor de deur

daar komen ze:

en zo gingen ze weer, haha, vriendlief zwaait nog maar de foto is niet zo scherp

*
maar als je 4 jaar zo gereden hebt dan is het even omschakelen. Hopelijk heb ik dinsdagavond weer les en kan ik het even aan een expert vragen

. 
zou dus indd strengen laten afsnijden die je nu hebt, of andere halen
maakte niet uit hoe hij liep, kop in de lucht, gespannen, opgekruld, ontspannen maar bij elke stap kreeg hij een snuk in z'n bek... Bleh nee niks voor ons. Na 10 minuten eraf gehaald. Hij deed het strak/los tussenin op alle lengtes en in beide gangen..
snap hoe je je voelt..is wel extra beladen zo op zo'n locatie...super dat je daar geholpen hebt..
)
gek ding en staart plus koppie er vrolijk op. En wat nog het fijnste was, ze was gewoon heel fijn in de omgang, dus ondanks dat ik het een lastige route vond echt fijn gereden.