Schatjes he. Met Freddy gaat het trouwens ook heel goed. Baasje van Freddy heeft nu ook paard staan bij 'ons' op stal, is wel grappig. @Bicci is jouw peerd dan St-Klaas peerd???? Wat een lief koppie @Tallechie hopeloos he, ben je zelf zo ziek als een hond moet je met je kind naar de HA. Ik heb ook een keer met vette griep / bronchitis bij HA gezeten en Han was met zijn kin precies op een tafel gevallen (moest zwaluwstaartje op had ik niet in huis/ geen verstand van) maar HA had zoiets van zo zo wie is hier de patient Ach HA'en zijn wel wat gewend
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 14-11-11 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt
avaluna
Geplaatst: 14-11-11 15:28
@Tallechie: oei, dat is lastig
@Lacuna: even opwarmen, hopelijk is Sun snel weer fit.
nope vhu.....hij loopt wel mee.... 1ste deel vd optocht rij ik zelf en 2de deel vd optocht gaat de organisator erop... die mag ff in de schijnwerpers..(organiseerd al voor de 30ste x) had als speciaal verzoek dat hij op breezer wilde. ikke trots.... en dubbeltrots... die man kan niet lopen en zit in rolstoel
van briez heb alleen baby-foto's omdat die appaloosa's niet getekend worden in t paspoort enzo... (geen doen al die stippen natuurlijk) die worden aan de voet van mama op de foto gezet....
VanHuisUit
Geplaatst: 14-11-11 15:34
@Tass ahhhhhh wat een beeb-poowns schattig! @Bicci zo dat is bijzonder zeg! @Tallechie ik heb van die van mij ook geen foto's als veulentje. Bente is door haar vorige eigenaar van de Zuidlaardermarkt geplukt.... Snuitjes geschiedenis begint pas toen hij 4 was met zijn paardenpaspoortje, zit geen papier bij. Dus denk ook niet dat ik ergens foto's te pakken zou kunnen krijgen.
Nou ik blijf weer te lang hangen, geef mezelf een schop onder de kont, moet zoon ophalen, boodschappen doen, stofzuigen, was eruit oftewel: an die Arbeit (of is het der, geen idee, S_L hellup)
ben ook echt byzonder trots hoor vhu... zo'n verzoek krijg je neit vaak... we hebben al wel veel geoefend enzo allerlei vorzorgsmaatregelen genomen (je weet tenslotte maar nooit) maar briez doet het zooooow braaf...de heeft eht gewoon in de gaten joh...
Een nog oudere foto van Lotje, 5 minuten nadat ik haar gevonden had (buiten in heel vies weer, Roos had haar even binnen half uurtje op de wereld gezet tussen controle beurten door)
ik moet gauw aan de slag met school... rug even rust gunnen. Vanavond naar stal, verzorgster gaat rijden. en dan daarna nog wat voorbereiden voor morgen.. Ik word echt knettergek