Nog steeds geen veulen, baal nu wel een beetje want je zal zien dat het vannacht komt, en morgenochtend om 7 uur móet ik echt thuis zijn want ik ga met mn moeder mee naar de kliniek met ons woefje

Longeren, hier met een dubbellonge of met een longeersingel met elastische bandage achter de billen langs en een halsverlenger/elastiek vanaf de singel naar het bit (en dan een stuk terug omdat ie veel te lang is voor die kleintjes haha)
Met de tweede vraag ik enkel voorwaarts-neerwaarts, met de dubbellonge vraag ik ook stelling, kan ik van houding wisselen, etc. Dubbellonge is overigens buitenlijn door de lage ring van de singel direct aan het bit vast, binnenlijn of direct vanaf mn hand aan het bit vast of door de bitring aan de onderste ring van de singel vast.
Hals en hoofd naar voren drukken los ik op op grote volte's. klein beetje stelling, klein beetje spelen op het binnenleidsel, langzaam maar actief tempo en zodra ze iets willen zakken meteen toestaan maar zonder dat het tempo meteen weer mee omhoog gaat.
Storm heeft ook de neiging om erg zn hoofd en hals te strekken en daarbij lekker de rug weg te drukken. Mja, die moet eerst nog een constant contact op twee leidsels leren nemen, want hij houdt links lekker op druk en rechts mag ik nog nergens aankomen. Zodra hij wel lekker op twee leidsels is, zakt hij ook direct al een eindje, en dat beloon ik dan natuurlijk alsof hij de Spelen voor me heeft gewonnen.
Verder zag ik een knappe NF
Gaat IT lekker naar eurodisney
Sterkte voor Laura
Gaat Tallechie op wedstrijd
en lees ik een en ander over groomen op wedstrijd... waar kan ik me opgeven?

groetjes, lacuna