Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoefde ik niet om 6 uur mijn bed uit.
)
Nu lekker alleen rondom het bos en ook wel stukken van de 80 km weg maar die is niet zo druk. Ben alleen wel benieuwd hoe het zal gaan als we ooit een hele reeks van die quads/skelters tegenkomen, want dat is tot nu toe nooit gebeurd en ik sluit niet uit dat hij die een beetje eng zou vinden met al die herrie

goed nieuws, Steffie heeft de puzzel in elkaar gelegd
, bij Janouk is het er bij het vallen in de duinen vorige maand 'ingeschoten'. Een soort spit, maar dan voor in de linkerschouder/borst/hals.
Zo een a twee keer per week voel ik dat het dan weer zover is, dan moet dat er uit
als ze dan klaar is met haar fratsen gaat ze zo ongemotiveerd ronddraven en dan stop ik.
van skeelers t/m soort ralley die aan de gang was met racende oldtimers
, wel wat schrikmomenten maar direct ook weer klaar
ghighi... zal voortaan inhouden op die grote weg
Smickey2011 schreef:@Aks:ghighi... zal voortaan inhouden op die grote weg
![]()
@Frensie: besluit genomen, heftig, gewoon even een![]()
@Janouk: las het op fb, dat is op zich mooi nieuws, in elk geval duidelijkheid en nu hopelijk een goed herstel!
@VHu: heerlijke rit gemaakt op drukke zaterdagmiddag, fijn dat het allemaal zo lekker loopt met Ollie!
hoe is het de wedstrijdgangers vergaan vandaag???

en da's leuk zeg lekker eindje toeren in knappe auto (jammer dat het naar Amsterdam was hahaha)
) nog geen seconde bang ben geweest. Denk dat het te maken heeft met dat ze continue fijne druk houdt op het leidsel dus ik heb steeds contact en dat geeft me een gevoel van controle. Dat had ik met Bente niet, dus letterlijk en voor mij ook figuurlijk geen contact of gevoel op je leidsel, dan had ik het idee / gevoel dat ik het totaal niet onder controle had
.
is het 1 juni, niet te geloven.
Oftewel, doel bereikt. Het was wel vreselijk koud met harde wind. Zat echt te bibberen op de bok.