Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

moeilijke momenten

. Hij blijft ook zo mooi donker
en veel succes morgen
van de dag

het sturen oefenen onder leiding van een ervaren menner, tot strengen tussen de benen tot iets slepen in de bak, op het gras, in het grint en over het beton... Wat een rotherrie af en toe achter zijn kont...
Ook uiteraard met begeleiding van de ervaren menner 

zat onder een dikke laag stof na 2 jaar niks doen
met gloednieuwe remmen erop 

Ollie1 schreef:@Aks, jij blijft wel een beetje roofbouw op je lichaam plegen... dit gaat een x écht fout meis![]()
![]()
Zo jullie zullen het niet geloven maar ik heb écht een heerlijke shopdag gehad, leuk geslaagd , gezellig en vriendelijk personeel in de winkels (hebben zelfs meerdere keren koffie en water aangeboden gekregen) en mijn garerobe is weer wat aangevuld met mijn nieuwe maat
Dus nog 18 dagen nu, waarvan ik er 3 sowieso al zou werken 

Ben op de fiets geweest, heb nog 3 kruiwagens poep verzameld en toen lekker in m'n boom geklommen en naar de knolletjes gekeken. Heerlijk hangend in m'n wilg 
ik ben vanavond nog naar dat punt van de p/a geweest, er was nog niets te zien
krijg ik dan altijd zo'n vaag gevoel van
maar het komt vast goed
en anders heb je genoeg proviand om te overleven lees ik
. Nou die is dus in heel Rotterdam niet te krijgen. Of een runners-jasje met ritsen voor telefoon/geld/energy reep in leuk kleurtje, ook niet te krijgen. Ja of kanariegeel. Denk dat Bente er dan in rengalop vandoor gaat als ik op haar ga zitten
maar denk zo'n 7 x er op gehad en ook weer voorzichtig eraf. Ze liep op 't laatst keurig voor me uit de trailer op, zodat ik dan stang vast kan doen enz. Maar bij de 4e of 5e keer ...
viel ze dus op de laadklep.... getverderrie. Gelukkig was ze niet echt onder de indruk maar ik hoop toch wel dat die knietjes morgen niet beurs zijn....
kan nog net vandaag.
een nieuwe garderobe aangeschaft? Natuurlijk volgt er een
van de dag
Heb je iig geen last van vervelende Penny's
begrijpelijk dat het een moeilijke dag was.

Onze pony was ook nooit makkelijk erin te krijgen, tot de zweep werd gepakt, dan stapte ze altijd snel in 

Lesje bij Peter zal wel goed bevallen zijn als ie zo blij wordt van trailers!
was ook wel heel erg zeg paardje verliezen op een wedstrijd ...
maar geen idee wat ze morgen doet
. Wil het gewoon af en toe toch maar oefenen met haar want ze kan zoooooooo etteren bij de trailer. Maar het oefenen ging heel goed eigenlijk, had trailer naast de schuur gezet, ze bleef er steeds mooi recht voor, geen voorbij-ren-of-steiger-trek acties gehad alleen wil ze er dan de 1e paar keer als ik 'aanloop' niet op, dan staat ze zo dommig voor die klep te staren
vervolgens strandt ze paar keer op de klep en gaat dan dus dommig en houterig terug (toen donderde ze op de klep) daarna stormt ze erop en doet net alsof ze nooit anders heeft gedaan
en ook hoe hard je dan gaat

want we willen toch wel heel graag met die ongeschikte pony naar Ermelo.
groot gelijk janouk! 
Kom net uit m'n bed gerold
Zal 't wel nodig hebben gehad. Nu wat eten en de afwas doen (en wat opruimen) dan ga ik Crazymel d'r hond uitlaten en dan door naar stal
Lekker een beetje longeren en wandelen ofzo, zal m'n rug maar niet nog meer pesten door te gaan rijden
.
. Wat blijft dit toch een heerlijk gevariëerd en druk bezocht topic
. Tja, ze staat nu eenmaal op een menstal, en waar je mee omgaat, wordt je vroeg of laat mee besmet
. Maar áls áls, dan zou ze het erg leuk vinden als ik dat wilde gaan doen, en zij dan uiteraard groomen. Lijkt me superleuk, behalve dan dat het een ruin is ipv een merrie, is dat echt een soort "droompaard" voor mij.