[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tass

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:07

Prinsje, gereageerd :D.,

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:30

@Tass en Maisie, het wordt een meeting as zondag... Ingrid en ik gaan ook en waarschijnlijk mag Bruutje ook mee :D
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 14-11-11 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:32

Kijk dat is leuk :D.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:31

Zo wordt druk zondag :-)

Vanochtend heerlijk lang stuk gelopen met doggie en nu zo naar het werk.

Morgenochtend ga ik leren prikken op Gompie m'n kat, toch klein beetje spannend natuurlijk.
En morgenmiddag ga ik gezellig naar de dierentuin met een vriendinnetje !! Apies kijken :-)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:43

Ik heb braafjes bijgelezen, zodat het morgen niet te veel wordt :D
Ik ga wel even niet reageren... Wel prachtige paardjes zien passeren, knap sinterklaascadeautje :j , mooie hond, en geweldige verhalen :D Vreemde buiksingel, bah :Y) Romeo zijn zaakje hangt ook steeds uit als ik met hem bezig ben(borstelen, optuigen, deken opleggen,...), maar ik heb liever een ruin met een uithangend zaakje dan een merrie die steeds piest als je een verkeerde beweging maakt! :+

Examen telefoneren ging best goed, nu alleen maar hopen dat de docenten dat ook vonden :Y) Nu bevestigingsbrieven schrijven van de telefoongesprekken, en dan kan ik met solliciteren beginnen!
:evaw:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:53

Ik kan het hier ook echt niet bijhouden, maar zou het ook erg jammer vinden om hier niet meer te komen :o .
Voel me wel vaak schuldig, want vergeet ook vast en zeker mensen... :o.

@Tass: hopelijk gaat het goed met je paardje :(:)

@Prinsje: ook hier; heel veel plezier met jullie nieuwe knapperd *\o/* :j

Ik zag verder nog een mooie Vizla, Brutus met dekentje, een mooie stoomboot, weer stoere foto's van Didds, een geschoren Jeroen een lekker kontje van Ferro, herfstfoto's van Nouvel, de bakken al gevuld bij Tine en las over de vouwwerkjessite van de moeder van Frensie, daar heb ik een paar jaar geleden vast gebruik van gemaakt :D .
Tja, paardenpiemelverhaal ken ik ook nog wel, hahaha, ik ken een vrouwtje die een blauw oog opliep toen ze een Friese hengst de deken vast wilde maken :') _O- . Die van Ollie, woahahaha, geweldig _O- .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:54

Zie je nu vergeet ik het Amika-feestje van Romeo, vindt hij vast niet erg, hoor en super dat het zo goed gegaan is en je langzaam kunt gaan solliciteren *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:02

:wave: Weer terug van de revalidatie! Ging goed, lekker bezig geweest met allerlei fitness apparaten.
Hier schijnt de zon heerlijk!! Dus zo even wat eten, en dan met de honden wandelen en daarna naar stal.

Naaltje wat vervelend zulke studiegenootjes. Ik had een fijn groepje vrienden tijdens de studie die allemaal dezelfde insteek hadden als ik, dus dat werkte super.

PrinsjeH ik ben inderdaad 'diergeneeskundige' maar ik doe er helemaal niks mee en zodra mijn dieren iets mankeren haal ik de dierenarts erbij (die een studiegenootje van me is).

Tallechie en Daan beterschap!

Gezellige Paard&Koets meeting zondag, ik ben er niet bij.

Tass hopelijk valt het allemaal mee donderdag met Blond!

S_L goed gevoel over examen, succes met de andere!

IM werkze! Heb je al gehoord of je meer werk kan krijgen en meer uren?

Avaluna je hoeft je niet schuldig te voelen!

Ollie is jouw mondje weer helemaal normaal? Bij mij wordt de pijn minder, maar neem nog wel ibuprofen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:08

@Frensie, mijn bekkie gaat gelukkig wat beter.. nog een paar dagen antiobiotica . Mond is stijf en kan nog niet lachen maar verders gaat het een stuk beter.... :D
@SL, wat fijn dat je examen voor je gevoel goed ging ... en nu +:)+
@Avaluna, je niet schuldig voelen... ik heb spijt van mijn berichtje... maar kan het niet terug draaien en de verkeerde mensen voelen zich helaas aangesproken :o

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:29

paard en koets zondag: ik ben erbij... :j
sl: zal duimen dat de docenten het ook goed vonden, veel succes met de nadere onderdelen +:)+
mooie foto"s gezien van nieuw paard in de kudde, dids die de blaadjes water geeft
paardenpiemel-verhalen :=
nou hier breekt de zon door, ik ga zo maar weer eens naar buiten,mijn tenen zijn ontdooid _O-

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:32

@Ollie: heeft eigenlijk niets met jouw berichtje te maken, ik had al het idee dat je iig niet mij hier direct mee bedoelde, hoor.
Maar gewoon zelf, als ik ff een dag geen tijd had, dan is het vaak erg veel en ik lees graag alles van iedereen en dan lukt het vaak niet om op iedereen te reageren en dat vind ik eigenlijk wel jammer, is geen opzet, hoor. Had dit al veel eerder :j .
Ik merk ook dat sommige namen beter hangen en dat ik hier dan gemakkelijker op reageer.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:03

Een blauw oog := _O-...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:10

een blauw oog van een paardenpiemel ? :D

vraag me toch af wat je er dan mee gedaan hebt whahah :oo _O-

sorry Ol, zal je voortaan niet meer laten lachen *D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:39

avaluna schreef:
@Ollie: heeft eigenlijk niets met jouw berichtje te maken, ik had al het idee dat je iig niet mij hier direct mee bedoelde, hoor.
Maar gewoon zelf, als ik ff een dag geen tijd had, dan is het vaak erg veel en ik lees graag alles van iedereen en dan lukt het vaak niet om op iedereen te reageren en dat vind ik eigenlijk wel jammer, is geen opzet, hoor. Had dit al veel eerder :j .
Ik merk ook dat sommige namen beter hangen en dat ik hier dan gemakkelijker op reageer.

Ik denk dat iedereen dat probleem heeft hoor. Het gaat zo ontzettend hard. Sommige verhalen blijven beter hangen dan andere, je kunt niet oneindig terugscrollen, en het ene onderwerp spreekt de een meer aan dan de ander. Geeft niets lijk mij.

Moet nodig een paard gaan doen, maar het is nog steeds erg mistig en koud. Wilde Thabor gaan rijden, maar denk dat ik maar ga longeren, kan ik me dikker inpakken. Heeft hij toch iets gedaan, want afgelopen 2 dagen ook al vrij gehad.

Ben alweer druk met zoeken naar juryleden voor onze volgende wedstrijd. Valt nog niet mee.

Heb hier een vreselijk knalkop, zijn de naweeen van afgelopen zaterdag. Ik wist natuurlijk dat dit ging komen, maar toch is het balen. ;(

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:46

Succes in de kou :(:).

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:56

kkkkkkkkkkkoooooouuuuuuuuuddddddd...... :brr: :brr:

Vanmorgen met paard&wagen naar een stal verderop gegaan, zou daar een paardje voor de wagen zetten maar die mensen hebben zelf nog geen wagen voor hem. Dus Sun was de klos.
Blijkt mn arme monstertje wat verkouden te zijn, dus zijn we op een rustig tempo met een uitrijdekentje over zn lijf daarheen gestapt, is ongeveer 40 minuten stappen. Ohh, dan is het koud zeg!!
Paardje wat voor de wagen moest was wel heel erg braaf :)

Brr... ik ga even lekker opwarmen!
Groetjes, lacuna

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:59

Ik moet eerlijk zeggen... Ik zit al heel de dag binnen geen idee hoe koud het is buiten :=...

Wel fijn dat de pony braaf was :D.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:15

Hier schijnt het zonnetje heerlijk en daardoor valt het reuze mee met de kou!
Ga zo ook longeren.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:18

tjah...terug lezen...
het gaat wel een s fout toch..kan altyd ene keer...
en soms moet je zoveel onthouden dan haal je ook wel eens iets door elkaar....ghelaas pinutbutter toch...
zoiets doe je niet expres...
lijkt mij dan.

zo...pown ffkes gelongeerd..denk jah. gister toch emt 4 grote op de kar..misschien ergens stijf of spierpijntje....nou....helemaal niks hoor....boerenbrok dat dier he...de knappert <3 <3

komend weekend sinterklaas optocht....
zin innnnnn :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:22

Een goedemiddag!
Hier eigenlijk totaal geen paardenpiemel verhalen want heb bijna altijd merries gehad, behalve mijn pony's dan en dat waren / zijn hele nette pony's :o
INgridM kan zulke prachtige foto's maken, ze heeft er gewoon oog voor *-:) . Ze heeft bij mij denk nu 2 jaar terug? Ook eens foto's gemaakt waarbij o.a.
deze schattige van Alwyn's mooie koppie
Afbeelding
een toen nog piepjong Freddy'tje
Afbeelding
en een dierbare foto van ons mannetje Simba
Afbeelding

Hier enorm vroeg opgestaan, had meeting om 8.30 in Leiden :O daarna weer terug en naar tandarts, gaatje en tandsteen, nergens last van gelukkig (kneep hem al na al die tandartsverhalen hier := ).
Toen zou ik weer een meeting hebben maar die ging niet door dus zit nu al lekker thuis.
Het is hier nu prachtig weer.

Meeting op Paard & Koets gezellig! Wij zitten zondagmiddag/avond bij schoonouders, kan in principe ook gezellig zijn <<)

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:23

Aaaaahhhhh lieve pony's :D.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:24

hier schijnt de zon nu ook vhu....

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:24

baby-paard foto....
ff zoeken...heb 1tje van briez...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:25

schattige alwyn :-)

moet om half 4 bij de ha zijn met daan... ik die zelf ook ziek is... hoe ga ik dat in hemelsnaam doen

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:25

Ik heb ook foto paard foto :)).