., Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.,
. 
, mooie hond, en geweldige verhalen
Vreemde buiksingel, bah
Romeo zijn zaakje hangt ook steeds uit als ik met hem bezig ben(borstelen, optuigen, deken opleggen,...), maar ik heb liever een ruin met een uithangend zaakje dan een merrie die steeds piest als je een verkeerde beweging maakt!
Nu bevestigingsbrieven schrijven van de telefoongesprekken, en dan kan ik met solliciteren beginnen!
.
.
.
. Die van Ollie, woahahaha, geweldig
.
Weer terug van de revalidatie! Ging goed, lekker bezig geweest met allerlei fitness apparaten.
.
... avaluna schreef:@Ollie: heeft eigenlijk niets met jouw berichtje te maken, ik had al het idee dat je iig niet mij hier direct mee bedoelde, hoor.
Maar gewoon zelf, als ik ff een dag geen tijd had, dan is het vaak erg veel en ik lees graag alles van iedereen en dan lukt het vaak niet om op iedereen te reageren en dat vind ik eigenlijk wel jammer, is geen opzet, hoor. Had dit al veel eerder.
Ik merk ook dat sommige namen beter hangen en dat ik hier dan gemakkelijker op reageer.
.
...
.
. Ze heeft bij mij denk nu 2 jaar terug? Ook eens foto's gemaakt waarbij o.a. 

daarna weer terug en naar tandarts, gaatje en tandsteen, nergens last van gelukkig (kneep hem al na al die tandartsverhalen hier
).
. 
.