Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Had het alweer verbeterd...
).

zijn ze braaf dan of niet?
Helaas niet overdraagbaar. Ik heb een brief gekregen (op naam) die je dan mee moet nemen plus je koetsiersbewijspasje. Dan mag je erin. Wel fijn zeg zo'n meedenkende echtgenoot en dat het dus weer beter ging (maar nog wel snelCitaat:Staan de gratis kaarten van het koetsiersbewijs op naam of zijn ze overdraagbaar. Ik hou me van harte aanbevolen om dan een kaart van iemand over te nemen omdat ik meer personeel heb als kaarten.
).
dus die neem ik dan toch maar weer in een soort houdgreep en dan blijft hij wel staan, maar staat zo lelijk
en Snuit weet ik nog niet. Freddy gaat altijd steigeren
is al een jaarlijks familie uitje sinds mijn 5de. Vroeger met vader en moeder en nu met man en schoonvader. Lekker knollies kijken en misschien nog wat leuke spullen inslaan. Hoewel wij ook a.s. zondag naar Paard en Koets gaan en daar nog wat geld voor moet bewaren
Stelletje kampers allemaal brrr.

en ons opgewerkt naar een 6e plaats en dat betekende finale
( een droom voor mij kwam uit)ik mocht bij een prachtige appelschimmel pony achterop staan,(en heb er zelfs ook nog ff mee mogen sturen,, dat ding is technisch gewoon helemaal in orde)- zaterdagavond mochten we gaan verkennen, wat is het toch vet dat je gewoon het finaleparcour mag verkennen, toen pony ingespannen en los gaan rijden, en toen mochten we... we kwamen binnen en iederééén stond te juichen
, ik wist gewoon niet waar ik kijken moest zo gaaf
. toen mochten we starten en het ging gewoon super, we wisten het parcour super en gingen er zonder twijfel keihard doorheen, wauwie wat was het kicken, ik heb echt genoten van nog geen 2 minuten, tijdens het hele parcour zijn we door zo'n 2000 man aangemoedigd wat is dat machtig*D ... uiteindelijk een foutloze ronde, en een tijd van 1 minuut en 17 seconden en dat bleek goed te zijn voor een 3e plaats
, dit betekende dat we met de prijsuitreiking op het podium door de baan gereden werden onder luid gejuich van het publiek
, en wat was het gaaf mensen, daar heb ik al die tijd naar uit gekeken, dit had ik altijd al een keer gewild.
)

Rivaldo liep in het begin weer stijf. Dat op stal staan, paddock en dagje vrij is voor hem niet echt optimaal.
We willen weer land
hihi 

dids vreet de dierenarts altijd op
snoepje?