Het ga je goed, maar je bent hier altijd welkom, ook zonder actief te mennen hoor. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het ga je goed, maar je bent hier altijd welkom, ook zonder actief te mennen hoor. baudyh schreef:Herkenbaar Janouk. Db is ook zo een mannetje. Ja soms kunnen ze gewoon niet samen. Lastig maar de realiteit.
Dit is al de 2e keer toch dat Anton Janouk te pakken heeft gehad. Ppff zou het mooi zo laten met een draadje er tussen.
Maar eigenlijk is mijn wei veel te klein voor het opsplitsen. Nu het zo'n blubberzooi is, kom ik nauwelijks bij het 2e hooinet, normaal gaf dat dan niet zo, maar nu ze apart staan MOET die ook gevuld. Nou ja, het is niet anders (wel weer heel slecht voor mijn schouder helaas)
maar ik men ook al tijden niet meer hoor, ben zo'n beetje meubilair in dit topic
heb ik gemist...of vergeten sorry.... wat vreselijk jammer dat t niet goed gaat met je paardje... niks geen verbetering te verwachten ?..bah..sterkte hoor.
ben dr ook nog..soort stalker..
ik hoor geen klachten.
. Gisteren lukte het nog niet, maar vanmorgen zelf de zalf aangebracht. Zo blij hoe de wond er nu uit ziet. Ze laat zich niet echt fotograferen, maar het is echt al bijna helemaal dicht. Geen gapend gat meer. Ik had niet durven hopen dat het zo snel al zoveel beter zou zijn.

andere alternatief is plek waar ik nog moeilijker dan nu buiten kan rijden... dus als het niet meer kan / we wegmoeten wordt dat nog een heel gepuzzel....
) andere mensen dat is gezellig. Maar je hebt pensionstallingen en pensionstallingen
en de mate van paardvriendelijkheid gaat vaak niet direct gepaard met de hoogte van het stalgeld, eerder andersom... heb ook regelmatig stuk land gehuurd van mezelf dan dat je alles zelf doet, dat heeft ook z'n voor- en nadelen. Nadeel daarvan vind ik de laatste jaren vooral dat de agressie naar dieren zo is toegenomen ik vind het niet meer verantwoord om mijn dieren zonder enig toezicht op een stuk land te hebben staan, vooral merries... je hebt zoveel idioten rondlopen. Ik ben zelf totaal niet van de maneges / stallen met heel veel paarden dus sta meestal bij kleinere en dan ook nog vaak meer doe-het-zelf-stallen. Ook omdat ik goed zicht wil hebben op wat voor voer erin gaat...