't Is hier zowaar droog (vanacht regende het weer giga)

Moet me eigenlijk op de huishouding storten, heb gevoel als ik met blote voeten door huis loop dat ik aan het strand woon, maar heb er weinig zin an

Ook hier net als bij Crazymel voorbereiden voor endurance, vanavond nog even naar stal, zoonlief gaat logeren bij vriendje, breng hem om 15.00 uur weg, kan ik mooi daarna mijn gang gaan. En ik zit morgen niet met kind bij de wedstrijd, Han is heel makkelijk hoor, maar als ik 3 uur op pad ben en hij alleen op het wedstrijdterrein vond dat niet zo'n succes

@Dingetje super veel succes met je eerste marathon, wat leuk & spannend

@Tine heel veel succes met laatste dingen inpakken en bus indelen & geniet in Engeland!
@Aks sterkte met het werk. Helpt het trouwens als je in je pauze(s) even gaat liggen? Dat hielp bij mij erg, we hebben bij ons op het werk een rust & meditatie ruimte (ja echt waar, docenten hebben het zwaar hahaha). Heeft me erg geholpen in het op de been blijven toen ik er nog zo'n last van had. Ging ik tussendoor gewoon even halfuurtje liggen. En als ruimte bezet was kroop ik in mijn auto, stoel naar achteren even ontspannen. Zonder die rustpauzes had ik denk ik veel later pas weer kunnen werken.