Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Rembrand is nog niet goed, en mag van osteopaat deze week ook nog niet serieus aan het werk. Ik zou natuurlijk puppy mee kunnen nemen, maar er is een invaller (dus voor mij psychologisch minder steun) en er is naast de dressuurles ook springles, oftewel het is erg druk. Dat durf ik dan met puppy toch even niet aan. Erg laf, maar ik heb geen zin in problemen.
. Vrees dat ik hele outdoor gebeuren wel kan vergeten en kampioenschappen dus ook (concurrentie is vast blij). Heb nu 1 selectiewedstrijd gereden en heb geen idee of ik wel aan de 3 kan komen. Even afwachten maar.Citaat:Ik zou natuurlijk puppy mee kunnen nemen, maar er is een invaller (dus voor mij psychologisch minder steun) en er is naast de dressuurles ook springles, oftewel het is erg druk. Dat durf ik dan met puppy toch even niet aan. Erg laf, maar ik heb geen zin in problemen.

) Instructrice zei ook nog dat als hij sterker wordt hij ook drukker kan worden. Tja, maar hij heeft al goede conditie als hij buitenrit van 2,5 uur op zijn sloffen aan kan. En wat dan, maar stilzetten?? Dan schiet het niet op met de voorbereidingen voor het mennen.
ah bedenk me het iets,dom van me, je zit nog met het gewicht van je wagen he ?!
Betsie, ik wil graag met je mee, ik ga vanavond manlief lief aankijken of ik vrijdag a.s. kan komen bij je les !!! hoe laat moet je rijden ??
,...of zelf knullig rondhobbelen in hindernissen..........
Vandaag was het wat anders...

.. het lijkt me super om bij de marathon achterop te staan
.. Heeft iemand, iemand nodig
?
)
Heb het nu echt gezien (ze gingen heel demonstratief voor mijn neus bij elkaar staan
)
nog niet veel, maar beter dan niks.
het regent hier, en de temperatuur buiten is best gedaald, ik was nat na het honden uitlaten, vond dat eerst niet erg, lekker verkoelend na de warme dagen, maar nu kreeg ik het koud...hihihi.
mysterie
.