Citaat:
Ik zou natuurlijk puppy mee kunnen nemen, maar er is een invaller (dus voor mij psychologisch minder steun) en er is naast de dressuurles ook springles, oftewel het is erg druk. Dat durf ik dan met puppy toch even niet aan. Erg laf, maar ik heb geen zin in problemen.
hoezo laf?! Heel verstandig toch dat je dan niet gaat? Zou toch ook zonde zijn als je nu toch ondanks dat je er geen goed gevoel bij hebt door zou zetten en het dan uiteindelijk helemaal mis blijkt te lopen. Dan heb je pas echt de poppen aan het dansen. Nee hoor, liever iets te rustig/voorzichtigaan en zeker niet doen als het niet goed voelt met zo'n pupje dan teveel willen en jezelf en je paard over de zeik jagen. Je hebt nog tijd zát met m!
Hier nog geen veulen. Heb onwijs slecht geslapen vannacht want was er heilig van overtuigd dat het zou komen dus heb heel de nacht op het telefoontje liggen wachten haha. Ga nu nog ff een uurtje plat en dan toch maar even wat in huis doen; is echt weer nodig heb al 2 dagen niet afgewassen 
Net met Storm schriktraining gedaan. Had n paraplu, een bouwzeiltje en een plastic zakje aan een lange stok. Hij vond het wel spannend, vooral de paraplu opzetten en ik mocht hem ook niet inpakken in het bouwzeil, maar hij liep er wel heel dapper overheen en hij joeg vrolijk achter het zakje-aan-de-stok aan, zo'n grappig gezicht! Oren plat, tanden zichtbaar en maar uithalen met dat voorbeen. 
Sun gaat ook weer beter, stukje stapwerk gedaan in de paddock en dat gaat heel goed. Vond hij ook zichtbaar leuk om te doen. Hij is wel superrelaxt en ontzettend lief nu hij met de drachtige merrie staat. Houdt haar ook goed in de gaten enzo, echt lief.
Groetjes, lacuna