Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vrachtwagen of trailer schijnt overigens niets uit te maken vwb het laden, ook wel handig te weten.
.Citaat:Geniet je nog van de vakantie?
je bent nog niet klaar om Cathey te laten gaan.
, dat Janouk er klaar mee was. Vechtpartij, waarbij helaas Janouk het onderspit delfde en moest rennen, want Meneer Anton is dan echt een jager
Nu de bak weer in tweeën gedeeld en ze allebei apart gezet. Zo balen, waarom kunnen ze niet de hele dag lief zijn.
oh jemig...
wat waardeloos... hoop dat ze snel weer helemaal fit is.. bahbah..
hier op stal lopen diverse groepjes allemaal gemengd in de paddocks. Maar dat is soms behoorlijk uitzoeken wat gaat met wat. Ruinen willen vaak spelen, merries vinden dat vaak onzin
soms vallen er best rake klappen maar meestal loopt het met een sisser af...
Citaat:Zoals ik al zei ik zit in hetzelfde schuitje met db. Daar bedoelde ik mee dat dat paarden zijn die je niet meer kan verkopen. Ze zou nog verkocht kunnen worden als fokmerrie maar dan is ze ook niet meer waard als 1000-1500 euro max. Dus misschien is houden wel de beste optie.
VanHuisUit schreef:Het gaat met niet eens zozeer om het geld hoor, meer om dat ik bang ben dat er niet goed voor haar gezorgd gaat worden of dat ze weer afgeragd wordt rijtechnisch gezien en dan weer wordt door verkocht enz enz. Wil dat niet op mijn geweten hebben / daar krijg ik dus slapeloze nachten van. Met een veulen erin en een sterpredicaat heeft ze meer kans op een leuk leven denk ik...
Baudyh hebben jullie er ooit aan gedacht DB te beleren onder het zadel? Het is een prachtig dier...
ze is nog maar 6 jaar en gewoon kerngezond.
en dan heb je geen wedstrijd gereden, geen trailer gehuurd en geen dekentje, dekje of halstertje gekocht