[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:57

:wave:
Ik heb in mijn pauzes meegelezen, en mooie fotos gezien van een knap knulletje
en nog een knul :P

En het gaat over allemaal dure wagens :))

Ik heb ook met een dure wagen gereden vandaag!!
Afbeelding
:9
(speciaal voor nouvel een beetje een pinoblauwe gezocht :P )

zo nu ga ik gauw eten maken!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 18:23

*\o/* pino auto!!! *\o/*
cool ding! 8-)

ipsilonka, hetzelfde probleem gehad met Fifi, tegen de wagen geschopt tijdens een marathon, daarna stress gehouden met galopperen... -O-
merries... :+

avaluna balen dat je op iemand moest wachten, prachtig weer inderdaad...

maisie veel plezier als je nog gaat!

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 18:51

Hoi hoi

Mag ik hier ook mee kletsen?

Even iets over mijzelf: ik ben laura woon in veenendaal ben 27 en werk als postbezorger. Heb een 17 jarig shetje Donder voor de kar staan in de toekomst wil ik misschien een tweespan maar dat is echt nog toekomst muziek.
We rijden voornamelijk in het bos, hij staat aan de leersumse plassen dus zijn binnen 5 min in het bos.

Dit is de kleine etter :P
Afbeelding
Afbeelding
En de wagen
Afbeelding

Ik weet het hij is te dik en op het moment zijn we druk bezig om een paar kilo kwijt te raken ;)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 19:06

Coole wagen Aks..en Nouvel een gave nieuwe bus, daar ga je veel plezier mee hebben ,fijne wagens !

Dit is de duurste wagen vandaag bij ons op het terrein..niet van ons maar van de loonwerker.. := zoontje vond het helemaal geweldig.
Afbeelding

daarna 2 uur later..samen met zoontje was de motorkap van onze oude rode trekker het uitzicht om het gras "los te gooien" en zoontje stuurde "zelf" :):) :))
Afbeelding

en zijn shetlander moet meer bewegen en knapt goed op, maar is zo lekker fit...omdat ze zo veel binnen staat ivm herstel na kreupel zijn. hahaha....foto werd niet eens scherp zo driftig loopt ze..in stap.
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 19:08

whahahah...sorry voor de grooooote foto's..pc doet raar..
welkom laura...leuke shet !

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 19:51

@ bianca shet ziet er goed uit en wat fijn dat ze zo goed opknapt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 20:15

Dank je lanouska, ze is vandaag weer 2 uur.op het land geweest, ze was zo gek als een deur, ha ha mooi om te zien

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 20:19

@Biancao: wat fijn dat ze weer het land op kon *\o/* <3 en je zoontje lekker op de trekker! Jullie schudden zelf en laten dan pakjes maken? *ben hier nog aan het twijfelen om al dan niet zelf eens te (laten) hooien*

@Laura: welkom en wat een leuke Shet :j .

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 20:43

Kiss, gefeliciteerd leuk dat je doormag.
Tine, fijne vakantie!

VanHuisUit schreef:
@LS leuk dat je er weer bij bent, wat is Lizzy toch leuk geworden. Hoe voelt ze zo in eerste instantie met mennen (ivm je handen)?

Ja!!! Ik heb haar zelf beleerd en ben er zo blij mee!! Ze is zo licht in haar mondje echt op mijn pinken te rijden. Ze is wel eens dwars maar ze is zo gevoelig dat het tot nu toe zoooo goed gaat!! Soms zelf fijner dan Buck, die is met meerdere dat ie de man word, en dan heb je echt een tank in je handen…

PrinsjeH schreef:
Allemaal mooie nieuwe wagens... je zou er zelf ook zin in krijgen :D Ik vind trouwens die Kraay wagens zo mooi, heeft iemand daar ervaring mee???

Ja! Ik heb een Kraay wagen en ben er super blij mee!! De service is goed, en de wagen zelf is stabiel en zit heerlijk!! Had hiervoor een wagen van meneer Bakker uit polen NOOIT aan beginnen!

Frensie, dankjewel ik ben ook zo trots op het kleine dappere manneke hij heeft het maar gewoon geflikt!

Lanouska, ik vind de wagen met de luchtbanden mooier/sjiquer.

Tallechie, wat is je mannetje groot geworden!! Weet ook nog wel dat je fotos posten van net een dag, dan is het nu al een hele kerel!

SL, sterkte..

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:08

@ LS_fotos; ik heb dat topic over poland carriages gevolgd maar denk niet dat ik daar ooit een wagentje ga kopen, wat een slechte service!

Vanochtend heeft meninstructeur les gegeven ohz. Gwin liep heerlijk, maar gaat al een tijd erg lekker. Vanmiddag even lekker niks gedaan. Maar ook bezig geweest vandaag; badkamer heeft goede beurt gehad, ramen gewassen, huis deel gewassen, terras geveegd... En net met Zhazha naar het bos gefietst en in het bos losgelaten en meegefietst, ze vond het geweldig! Lekker rennen. Nu ligt ze uitgeteld op de bank en de andere honden ook, heerlijk.

Morgen lekker rommeldagje.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:10

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:50

hier eindelijk weer beetje ademhalen,

woensdag ochtend , ik naar stal,
loop breezer stik mank???

uiteindelijk dus wss flink verstapt,
geen dik been of niks,
dus moet schouder zijn.
opdracht,
koelen en stappen en weer koelen..
2 tot 3 maal daags...

nu, loopt hij gelukkig weer bijna helemaal zuiver..pffffffffffff

hartverzakking gehad,
slecht voor mamma's hart...

stomme knol..

nu issie veel zieliger,
hij krijgt alleen nog maar zn gras (24/7 in de wei) en 2x daags hooi.
geen musli etc meer in de zomer.
loopt ie in elk geval niet meer te stuiteren als een veulen van 4 maanden...
de mafketel...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:36

@Ips Bente kan zomaar opeens ook veel fijnere stelling/buiging aannemen met nieuwe wagen, bij de andere Wijkmans zat een smaller lamoen met gewoon vast bomen. Nooit geweten dat dat zoveel verschil kan uitmaken. Ik weet niet of het een 'merrie' ding is maar als ze wat gevoeliger zijn zijn het toch maar kleine dingen waar je rekening mee moet houden. En ik kan me wel voorstellen als ze zich paar keer stoten dat ze wel 3x uitkijken voordat ze zelfde beweging weer maken...
Mijn instructeur had trouwens al een paar keer gesuggereerd om mijn lamoen uit te laten buigen.... hij ziet altijd alles :P

Ben benieuwd of Bicci en Biancailona nog naar film zijn geweest :7
En er wordt hard gewerkt in het topic of aan het hooien of met auto's of met bergen werk op bureaus :7
Is er een NK (SGWM?) in Maasdijk begrijp ik dat goed? Wanneer eigenlijk? Da's inderdaad haast geen doen vanuit het Noorden, beetje raar dat ze dat dan niet wat centraler hebben gedaan....

Hier dagje Beekse Bergen gedaan, was erg leuk.
Deze lag zomaar spontaan vlak naast de weg, keek naar links lag hij opeens, schrok ervan :+
Afbeelding
Op terugweg langs Snuitmans en Freddy gegaan, ik geloof dat Tine had gevraagd om nog eens een foto'tje van Fredmans, nou bij deze een incl Snuitje.
Afbeelding
En Freddy in de O:) stand, het blijft toch zo'n grappig pony'tje
Afbeelding

Voor degenen die nog niet zo lang in het topic zitten, Freddy is een pony'tje wat ik vorig jaar heb verkocht. Hij is nu 4 jaar, was toen 3 jaar en ik had hem als veulentje (als gezelschapspony'tje) gekocht.

En daarna nog naar stal, want daar kwamen we toch langs. Met Bente relaxed buitenritje gedaan, 't was heerlijk zeg zo tegen de avond, zo lekker rustig :) genieten hoor. Weet nu meneer die met paar vrachtwagens rijdt vlakbij stal, dus daar ben ik even het terrein opgegaan, en gevraagd of ik mocht trainen in het langs vrachtwagens lopen etc. Meneer in kwestie vond het wel grappig :+ Ze was superbraaf en liep zowat door vrachtwagens heen 8-) 't wordt nog wel eens een bomproof peerd :7

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:00

Zoo ik heb net 2 sollicitatie mails verstuurt :D Spannend! Word wel net weekend dus antwoord duurt nog even haha.

Leuke foto's VHU! Zou ook wel eens graag naar Beekse bergen gaan, vriendlief vind het te ver rijden, het is dan ook wel bijna 2 uur rijden :P Ah en lieve foto van snuit en freddie, ze hebben het maar goed!

Bicci, balen dat breezer inene mank liep, gelukkig gaat het nu beter!

Laura22 welkom!! Leuk shetje zeg!

Lotte, sterkte!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:15

Oei dat wordt spannend Jenkins, aan het echte werk hahaha. Meid wat zul je nog vaak terugdenken aan die leuke studententijd (sorry :P ).

@Laura welkom wat een superleuke shetlander zo op de foto! Je wagen staat hem ook goed.
@Bicci dat zijn inderdaad geen grappen :(:) nu weer over of nog beetje zozo?
@S_L blijven rotdagen dat soort dagen/weken rondom overlijden van iemand waar je zo'n band mee hebt gehad :(:)

Welterusten :z

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 23:16

@ vhu het NK (sgmw) is 7 en 8 september in maasdijk ja.. wij gaan al op donderdag heen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:19

Da's lekker dan Lanous.... zo'n eind weg.

@Biancocoo wat heerlijk dat Missy weer vrolijk loopt *\o/*
**duikt nu echt nest in**

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 05:33

Goedenmorgen!

Hier zo werken en dan door naar stal! Alles klaar leggen en in de auto leggen voor morgen!!!! Nog even stuk stappen met Wish en vanavond naar magic Mike voor de afleiding xD

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 06:30

Goedemorgen,
Vandaag 2 dagen mijn core business uitvoeren :D lintjes uitdelen, sjerpen omhangen, bekers overhandigen op het podium van de Regiokampioenschappen Noord Holland. Altijd leuk. En het weer is veel belovend; heel belangrijk.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 07:31

Goedemorgen!

Iedereen een hele fijne dag toegewenst.
Druk programma vandaag op de planning, zo verder aan de trap schilderen. Vanmiddag Pown ff plagen voor de wagen. Daarna Nienke nog even rondhobbelen. Vanavond verkennen en helpen opbouwen........morgen dan het debuut in de marathon :j

@ Janouk heeft vandaag zeer belangrijke taken uit te voeren _/-\o_
@ Crazymelwerkse en suc6 morgen
@ Jenkins, spannend 2 sollicitaties even afwachten!
@ Laura, Welkom :-D
@ VHU, leuke foto's, wij hebben vakantie en zijn ook van plan om een dagje Beekse Bergen te gaan doen :j
@ Bicci, dat was even schrikken, maar gelukkig alles weer op zijn pootjes terecht.
@ Frensie, :D Leuk dat Gwin het zo goed doet zowel voor de wagen als ohz *\o/* Geniet vandaag van je rommeldag!
@ Biancacoo, leuk is dat, dat je zoon zo van de trekker kan genieten en lekker mee mag <3
@ Aks vette Pinowagen zeg, zou ik ook wel willen hebben :+ Is het een beetje vol te houden met je rug?
@ Maisie nog een biosje gepakt? Tot vanavond en anders tot morgen :wave:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 07:41

Goedemorgen..vandaag bewokt hier, maar blijft droog, super !
vhu mooie foto van luipaard, wij willen ook nog naar beekse bergen deze zomer, lijkt me echt gaaf !
Leuke foto van snuitje en Freddy......Snuit vermaakt zich prima in het groepje ! fijn hoor.
Bicci....breez kreupel.....balen, fijn dat hij nu weer beter loopt..even rustig aan doen dus..
jenkins gesolliciteerd....duimen maar dus.
S_L dubbele gevoelens....en dat is volkomen terecht !! en denk dat iedereen het ook begrijpt!!
crazymel....ik heb wat gemist...wat/wie is magic mike ??? :o?
Janouk...veel plezier vandaag !!! mooi weer erbij !!
wedstrijdgangers...veel succes !!!!

Tot......later!! :)ddd

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 07:41

stoere fotos VHU! :)
en stoere bente! :D

jenkins gesolliciteerd, spannend!! :)

@dingetje; het werken is een hel met die rug :') ik kom elke morgen moeilijker uit bed, en zo gauw ik thuiskom wil ik náár bed omdat ik dan wil liggen :') maar ik ben ook al 22, dan mag dat wel he, dan ga je aftakelen _O-
Vandaag weer. Maar kort dagje, van 9 tot 5 :+

Daarna m'n pony eindelijk eens TLC geven. Lekker een rondje wandelen maar, als dat er nog in zit... En anders alleen poetsen :+

Eerst wat tonijnsalade maken, want anders moet ik droge boterhammen eten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 08:30

goeiemorgen, allemaal een heel fijn weekend! *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 08:32

Gefeliciteerd Nouvel!!! *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 08:38

Speciaal voor Nouvel *\o/*

Afbeelding

@Laura, welkom
@VHU en Crazymel, heel veel succes met de voorbereidingen van de Endurance voor morgen :j
@Dingetje en Maisie , heel veel succes met jullie oefenmarathon in Weel +:)+
@Biacacoo, gelukkig droog weer bij jullie nu het gras er af ligt... hier heeft het ook net als bij VHU geregend vannacht....

Nou ik ga vandaag shoppen met mijn zus die ik al heeel lang niet gezien heb... zal wel meer bijbeppen worden :9k
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 21-07-12 08:42, in het totaal 1 keer bewerkt