[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:53

Ach dit forum is toch een groot open boek :D
Ik wist ook niet meer of ik het nu hier wel of niet had gezegd, dacht het niet , maar ben soms ook een zeef hoor :+

Vind het fijn dat Freddy een plekje krijgt waar hij wat meer aandacht krijgt. Dat mannetje geniet daar echt van, zeer dankbaar knuffel / wandel / prutsproject zeg maar.

L_Rivaldo

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:59

Wat een gave actiefoto's bij ferro dacht ik precies hetzelfde wat vhu zei hihi..
Peerdje van je zus heeft er ook goed zin in :P

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:18

Mn pa speelt graag verstoppertje :+

Afbeelding

Afbeelding
Voetjes van de vloer

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:28

Wauw Maisie wat een leuke foto's! Wat zijn die pony's van je toch knapperds hé <3

@ VHU: idd, ik had ook nog aan Freddy gedacht, leuk dat je misschien een gepast gezinnetje hebt gevonden! Zou ook leuk voor Han zijn als hij Freddy nog eens kan opzoeken. Als je het goed aanpakt (wat ik wel denk dat je doet), is hij Freddy al lang 'vergeten', lees: zal hij er niet verdrietig over doen maar er gewoon opgewekt over praten. Zou ook leuk zijn als hij zich op Alwyn kan richten, dat maakt het ook weer gemakkelijker voor jullie. Lijkt me voor jullie ook niet gemakkelijk als hij verdrietig zou zijn over Freddy, jullie vinden het sowieso al niet leuk om hem weg te doen, dus zou het al helemaal niet leuk zijn als Han 'boos' zou zijn op jullie daarvoor.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:13

@SL: iedereen vindt hem heel knap en hij doet het ook echt heel goed, maar het is wel een eenkennige/beetje aparte af en toe. Maar goed op hem ben ik echt verliefd en ik kan dus wel wat van hem hebben :D

@Maisie: wat een mega-gave foto's!

@vhu: wat fijn een goed nieuw huisje voor Freddy! Komt vast goed met je zoontje, meestal maken we ons daar zelf veel te druk over.

@naaltje: mmm. lekker!

Veel mensen dus ook nog lekker kunnen rijden, vandaag *\o/*

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 06:05

goedemorgen!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:37

mooie fotos maisie, geweldige momenten ook altijd bij jou! :D

Ik ga vanmiddag naar stal, met Diddle stappen. Ligt eraan of ik van Lacuun pb krijg om me gerust te stellen, maar anders bel ik vanochtend de veearts..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:37

Goedemorgen.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:28

Goedemorgen! Weer een dagje op school tot 10 over 3... Een uurtje Engels, 2 uren Duits en 2 uren Frans, kan je dag er nog leuker uitzien? :?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:42

lekker SL! :+
ik heb de was, stofzuig, opruim en stage..
zou goed willen ruilen met je :=

kom nog wat fotootjes tegen van dids wandelen vrijdag
Afbeelding
:wow:
Afbeelding
stonden naar de snelweg te kijken :)
(mooi dan altijd, dat men meent te moeten gaan toeteren in vrachtwagens enzo, ach ook dat meteen geoefend :)) )

Afbeelding
kijk mam!
koeien

Afbeelding
maar ik ben toch veel leuker :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:59

Goedemorgen !! Diddle is echt veeeeel leuker !!! *\o/*

Zo. supergave foto's gezien hier van jenkins, maisie, naaltje, lacuna,.....en nog veel meer !!!
Snuitje die weer thuis is !! Lijkt me een geweldige marathonpony !!!
En Freddy met een nieuwe toekomst, menpown !! gaaf toch !!?

Verder, school dagen beginnen weer, werkdagen gaan weer volop verder...

Bronneger was gaaaaf om te zien,.....dat geeft je weer een boost om ergens voor te gaan trainen, en heb ik foto's van de marathon gemaakt met mijn foon, geeft die zelfde foon de geest gisterenavond.....met foto's er nog op.
Had een leuke van Betsie op volle snelheid !! helaas...........weg.
Volgende keer beter.
Het was erg leuk om te zien, denk dat ik eens ga beginnen met een oefenmarathon ofzo ???
Maar ja....lijkt me nog doodeng, en gaaf tegelijk, maar volgens mij moet je gewoon eens gaan beginnen, en een doel hebben om naartoe te werken...nu men ik wel maar kom nog geen steek verder !!
Iemand tip's ??
Weet echt niks van marathon's.......ga dus eerst maar eens verdiepen in alle dingen....aantal km en aantal hindernissen e.d.
Weet iemand nog een leuke oefenmarathon dit jaar hier in de buurt van hoogeveen e.o. ???

Melody liep weer goed, gisterenochtend voor we naar bronneger zijn gegaan eerst eens rustig begonnen met een ritje van 4 km om niks te overbelasten, maar melody die vond dat wel een errug kort rondje......vanavond thuis maar oefenen, lekker stoffig....maar ze moet en ik ook, nu echt eens aan de bak !!!!

Goed, ik moet nu dus echt aan het werk......helaas.......tot straks.
Veel plezier iedereen !!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:05

Iedereen goedemorgen :9k
Sterkte S_L -:)
Diddle kijkt zo stralend op die foto's echt zo :D en die koeien _O-

Citaat:
Het was erg leuk om te zien, denk dat ik eens ga beginnen met een oefenmarathon ofzo ???
Maar ja....lijkt me nog doodeng, en gaaf tegelijk, maar volgens mij moet je gewoon eens gaan beginnen, en een doel hebben om naartoe te werken...nu men ik wel maar kom nog geen steek verder !!
Iemand tip's ??

Lijkt me ook zo mooi om te doen maar die hindernissen, werkelijk ik snap er niets van :o? . Denk dat het beste begin is een paar keer groomen bij iemand zodat je het systeem wat doorkrijgt en dan gewoon maar een keer meedoen met oefendingen. Moet zelf zeggen dat ik in de vaste hindernissen echt veel spannender vind dan met kegeltjes, die vaste dingen staan vast he }:0

Moet zo dingen regelen voor een bazar van onze zoon zijn school, man o man wat een gedoe, allemaal vrijwilligers en niemand die gewoon doet wat hij moet doen, wordt er gek van en de deadlines naderen en naderen 8)7
Maar goed, adem in, adem uit }:0

Net gestofzuigd, was eruit/erin, afgewassen en boel beetje toonbaar gemaakt hier. Zit nu aan ontiegelijke sterke koffie %) , want ons koffie-apparaat is stuk (=mega-ramp ben echte koffieleut) en nu doen we het even met zo'n perculatortje die we normaal gebruiken op de camping. Maar we hebben wel koffie :7

Moet vanmiddag/vanavond werken eigenlijk geen idee wat ik moet gaan doen want de opdracht die ik heb is eigenlijk soort van klaar. Maar ze schijnen het nog belangrijk te vinden dat ik kom, dus dan ga ik maar, makkelijk uren schrijven zo.

Denk dat ik vandaag met Rizanta ga mennen. Mijn kuiten zijn nog een beetje moe van zaterdag, af en toe kramp als ik mijn tenen omhoog trek.

Maar moet eerst nog een paar cijferlijsten maken, weten jullie nog, van al die werkstukken die ik heb nagekeken :list:

Iedereen veel plezier vandaag of sterkte met werken/studeren!

:evaw:
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 09-05-11 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:05

Biancooo heb je al eens een minimarathon gereden? Dan zou ik daar mee beginnen zitten meestal 2 hindernissen in. Gelijk 6 onthouden is veel hoor maar het is wel heel leuk. Il mag nu over 2 weken weer dressuur en vaardigheid starten met de pony's.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:08

kanonne.. heb je een balkon van 3 vierkante meter
zitten er koolmezen op te rampetampen :') wat een herrie _O-

@VHU; menze vanmiddag! en succes met eerst de cijferlijsten en dingen ;)
@biancacoo; helaas geen ervaring mee.. rot van je telefoon! :=

morgen komt de veearts voor Dids.. hopelijk valt het mee.. maar ik heb er nu al de bibbers om..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:42

Groomen lijkt me idd wel eens wat.... maar ja.....bij wie dan he ?? wil er niet af vliegen....heb 2 reumahandjes......dus moet niet te ruig gaan...hahaha

Een minimarathon, oh, dat is ook een goede.
Mijn hoofd is een zeef op wedstrijden, ben dan mega nerveus......zenuwpees................ ^) %)
Ik heb nog geen startkaart, dus zou dan ook miss in de hobbyklasse eerst kunnen starten.

Hihi, koolmezen......op je megabalkon !!
Niet te druk maken nog om didd's en de veearts !!! duim voor je !!!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:00

Kom je bij mij en het tandem groomen. Gaat in een sukkeldrafje door de hindernissen en op het rechte stuk een suf galopje ;).

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:34

Dennis schreef:
Kom je bij mij en het tandem groomen. Gaat in een sukkeldrafje door de hindernissen en op het rechte stuk een suf galopje ;).

Hihi, zou wel een goede zijn....je zit alleen helemaal daar, en ik helemaal aan de andere kant.... ;( en komt vast niet hier een beetje in deze richting marathon rijden ??? anders graag hoor !!! :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:37

Ik wil binnenkort in Blijham bij de minimarathon gaan kijken. Heb er ook de ballen verstand van, maar lijkt me leuk, dus hopelijk ga ik er zo iets van snappen. Voor het groomen bij iemand anders heb ik te slechte gezondheid, dus dat wordt hem ook niet vrees ik.

Naaltje: wat heb je toch een lekkere pony.
Biancao: waarom niet eerst gewoon dressuur en vaardigheid starten dan?
VHU: sterkte met de bazar. Zijn van die rotklussen.

Vanmorgen les gehad met Amerigo. Hij ging weer beter. Dus ik moet toch nog maar even volhouden met ponybeest. Wie weet kunnen we over 2 jaar wel L starten :j . Nou, ik ga pony naar de wei brengen en het volgende slachtoffer mee naar huis nemen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:54

Tja,..........waarom niet eerst dressuur en vaardigheid starten ?? geen idee, lijkt me ook geweldig, maar mijn man ziet natuurlijk veel meer in marathon..... :j
Ben nog aan het twijfelen over een startkaart, zit met ons zoontje van 4 jaar, die laat je niet alleen, en ik heb niet altijd oppas voor hem, ja manlief, maar dan heb ik geen groom meer, en ik heb geen "aparte" groom, of gewone groom :+ , mijn man zou dat dat moeten doen, die heeft er nog niet zo veel oren naar....
En het vervoer, voorlopig moet ik het met onze enorme trekker allemaal doen met koetsentrailer, dus te ver uit de regio is ook niet echt prettig..
Dus tja.......daarom doe ik nog geen wedstrijden, maar zou het wel gaaf vinden...
Dus dacht ik, eerst maar eens proberen, maar wat is wijsheid, zelf vind ik het altijd een mooi beeld als een paardje dressuurmatig lekker loopt en daarna de marathon in gaat, is voor zo'n paardje ook prettig, lekker soepel te zijn voordat hij voor atleet mag spelen in die hindernissen.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 11:34

@ missy, jammer van de foto. Vond het ook erg gaaf om mee te doen!!
Je mag ook wel een keer bij mij mee achterop hoor! We hebben as vrijdag marathon hindernissen oefenen met Leo Kraayenbrink of gewoon dressuurles van hem, ben nu nog aan het twijfelen wat ik zou gaan doen.
Maar je mag zeker een keer met mij mee hoor. En anders gaan we een keer trainen in Leek. Kunnen dan misschien wel wat regelen met vervoer enz.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 11:46

@SL: sterkte :(:) , maar heel eerlijk; ik wil best wel eens een dagje ruilen ;)

@Naaltje: hahaha, die Didds, die bekijkt zich alles eens op z'n gemakje 8-) . Ik zie ook al meteen de grootste doemscenario's met de paardjes, weet hoe dat voelt :(:) . Hopelijk valt het allemaal mee!

@Tine: fijn dat de poown toch lekker ging :j . Ben zwaar jaloers dat je lekker met de paardjes bezig bent, hier schreeuwt administratie en huishouden om aandacht.

@vhu: ook weer een druk dagje!

@Biancao: leuke plannen, al genoeg aanbiedingen om eens mee te gaan *\o/*

Vandaag zijn hier de scholen weer begonnen, ff wennen voor dochterlief, ben zelf wel al flink actief geweest, dadelijk ff kantoor grondig poetsen, dan kunnen de meubels er vanavond in *\o/*

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:26

naaltje, leuke foto's!

Ik moet vandaag, morgen en woensdag nog werken.
En dan donderdag t/m zaterdag in euro disney!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:49

Goedemorgen,

Vanochtend al weer visite gehad. Ga nu even broodje eten, huis aan kant maken, wasje draaien en dan hopelijk vanmiddag even aan de studie.t

Leuke foto's Maisie en Naaltje

Bianca jij was ook in Bronneger? Hoelaat was je er dan? En waar heb je gestaan?
Zuidwolde is 10 september een marathon, Wel officieel, maar misschien kan je hobbyklasse mee doen.
Anders even om mendistrictnoord kijken bij agenda.
Je mag met mij ook wel een keer mee. Groomen zal dan niet gaan met veale. Jammer, maar gaat te hard/hij is te sterk denk ik voor je.
Ik heb nooit een minimarathon gereden. Ben wel met een oefenmarathon gereden, maar wel voor het echie. Minimarathon had je vorig jaar niet, toevallig dit jaar wel zie ik niet

tine fijn dat amerigo goed ging. gewoon moed houden.
Ik sta nog niet bij de vaardigheid zag ik. Mijn spoorbreedte is 126 klasse L.
Coupons doe ik vandaag op de bus. En hebben jullie een magnetron?

Betsie heb je wel zien lopen, maar je was te ver weg om te roepen. Heb je niet zien rijden.
Ik ga binnenkort ook in Leek oefenen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 13:15

@ Tallechie: in het concoursprogramma stond je er wel :o . Heb excel aangepast.
@ Avaluna: hier wordt ook flink geschreeuwd door huishouden en allerlei andere klussen om het huis. Maar ben beetje (oostindisch) doof. Doe gewoon altijd eerst de paarden, daarna zie ik wel weer. Slecht he?

Vanmorgen dus Rembrand even gelongeerd. Loopt nog niet goed. Wel beter, maar niet goed genoeg. En tenslotte Thabor nu hele tuig opgehad incl hoofdstel en 20 min gelongeerd. Ging heel fijn. Daarna trailerladen maar weer geoefend, want dat is hij even een beetje "vergeten". ging nu weer goed gelukkig.

Heb besloten toch maar met pony in de vaardigheid te starten komend weekend. Nieuwe kar is er nog niet, dus geen dressuur, maar vh moet wel lukken. Gaan we ons debuut maken in de M.

Nu moet ik dringend naar bed. Doei

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 13:19

@Tine: nee, hoor, helemaal niet slecht! Helaas is het hier erin geslopen en hebben de peerdjes dus bijna altijd vrij, wil nu ook gewoon paardentijd inplannen en dan bedoel ik eens geen uitmesten of iets dergelijks :D