Iedereen goedemorgen
Sterkte S_L
Diddle kijkt zo stralend op die foto's echt zo
en die koeien
Citaat:
Het was erg leuk om te zien, denk dat ik eens ga beginnen met een oefenmarathon ofzo ???
Maar ja....lijkt me nog doodeng, en gaaf tegelijk, maar volgens mij moet je gewoon eens gaan beginnen, en een doel hebben om naartoe te werken...nu men ik wel maar kom nog geen steek verder !!
Iemand tip's ??
Lijkt me ook zo mooi om te doen maar die hindernissen, werkelijk ik snap er niets van
. Denk dat het beste begin is een paar keer groomen bij iemand zodat je het systeem wat doorkrijgt en dan gewoon maar een keer meedoen met oefendingen. Moet zelf zeggen dat ik in de vaste hindernissen echt veel spannender vind dan met kegeltjes, die vaste dingen staan vast he
Moet zo dingen regelen voor een bazar van onze zoon zijn school, man o man wat een gedoe, allemaal vrijwilligers en niemand die gewoon doet wat hij moet doen, wordt er gek van en de deadlines naderen en naderen
Maar goed, adem in, adem uit
Net gestofzuigd, was eruit/erin, afgewassen en boel beetje toonbaar gemaakt hier. Zit nu aan ontiegelijke sterke koffie
, want ons koffie-apparaat is stuk (=mega-ramp ben echte koffieleut) en nu doen we het even met zo'n perculatortje die we normaal gebruiken op de camping. Maar we hebben wel koffie
Moet vanmiddag/vanavond werken eigenlijk geen idee wat ik moet gaan doen want de opdracht die ik heb is eigenlijk soort van klaar. Maar ze schijnen het nog belangrijk te vinden dat ik kom, dus dan ga ik maar, makkelijk uren schrijven zo.
Denk dat ik vandaag met Rizanta ga mennen. Mijn kuiten zijn nog een beetje moe van zaterdag, af en toe kramp als ik mijn tenen omhoog trek.
Maar moet eerst nog een paar cijferlijsten maken, weten jullie nog, van al die werkstukken die ik heb nagekeken
Iedereen veel plezier vandaag of sterkte met werken/studeren!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 09-05-11 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt