Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tine10 schreef:Aks: vreselijk. Veel sterkte
Maisie: spannend
Baudy: Ik vind je reactie een beetje vervelend. Met 8 euro inschrijfgeld houdt de vereniging bijzonder weinig over hoor. We hebben ook prijzengeld ipv gebruiksartikelen. Knhs krijgt het nodige, juryleden ook (meeste komen van ver, dus veel km vergoeding), alle printkosten voor protocollen, huur accomodatie/terrein, huur geluidsinstallatie/tijdwaarneming, attenties voor de juryleden en vrijwilligers, dan dus het prijzengeld. Hou je weinig aan over. We zijn al blij als het kostendekkend is.
pb gestuurd..
T
tine10 schreef:Natuurlijk mag je je mening geven.
Wat Bianca ook schrijft, ik kan geen verschil gaan maken. Er was ook iemand die met 3 paarden ging starten, x3 starts. Hartstikke vervelend. Maar als ik hem niet laat betalen, hoe verkoop ik het dan als ik een ander wel laat betalen. Dan gaan mensen er onderling over kletsen, dat er voorkeursbehandelingen zijn. Ik zal volgende week in de vergadering bespreken of die 5 euro naar beneden kan.
Nu ga ik me weer laten mishandelen door de fsyio.
.
.
, als ik we de provincie moeten verlaten, misschien, maar anders ook niet.
, want idd inschrijfgeld heb je ja mooi vergoed gekregen.
! En dan hebben ze nog niks uitgevoerd, moeten ze vaak nog even bellen met de chef en weer terug omdat ze uiteraard niet datgene bij zich hebben wat op óns merk en type wasmachine past, hoewel alles inclusief serienummer, bouwjaar enz. doorgegeven
Aloha
: altijd moeilijk bij afzeggingen... Toen ik de wedstrijden nog deed, was daar ook regelmatig discussie over, wij deden geen administratiekosten trouwens, maar ook over de inschrijfkosten had je hoop gezeur, ondanks dat het duidelijk vermeld werd op de inschrijfformulieren.
Pff, al die rottelefoontjes en brieven en kopiefacturen en emails...
Citaat:We hebben rondje gemend met Ollie, en dat is echt een gaaf dier
zag Aks echt denken van die straks relaxed voor de wagen.... nou moet het nog zien
maar ze deed het hartstikke lekker. Dus mooi rondje gedaan en... het was nog vrijwel droog ook. Helemaal top.