marrianne, leuke foto's! vind je onderleggers een beetje te aanwezig maar je paardjes zien er heerlijk uit! is dat een ideal tuig trouwens?
Ik heb zaterdag lekker een rondje tweespan gereden, ze waren echt te heet.. reed vol met de rem erop in het begin, anders knalde ze er echt uit. Jelle ging goeeeeed hij heeft de hele weg strak in de strengen gestaan! Hij doet t steeds beter.
@Naaltje, wat naar. NEt alle verkeersregels voor koetsiersbewijs doorgelezen ... als nu die medeweggebruikers ze ook eens zouden lezen / ter harte nemen Net de hond uitgelaten, het vriest echt werkelijk heel hard echt superkoud....brrrr
Heb de hele week communicatiecursus, vandaag eerste dag en moet je zeggen dat ik het best leuk vind, al loop iedereen te klagen maar het is weer wat anders dan normaal school en het zijn enthousiaste mensen die het geven. Ook leer ik nu veel mensen kennen waar ik normaal nooit mee zou gaan praten
Daarna met vriend snel naar stal gereden en hem binnen gehaald en voldoende hooinetten gevuld. Toen weer gegaan, met dit weer had ik er totaal geen zin en puff in, maar stalgenootje vroeg of ze hem mocht laten rennen met die van haar .. kwam mooi uit en vind hij erg gezellig
Ik heb een mooi oranje hesje gekregen van de KNHS. Komt mooi van pas met die ezels af en toe op de weg!!! Ze rijden je plat als je in de auto zit, op de fiets op of achter je paard. Af en toe echt niet leuk meer.
vanmiddag verplicht vrij. Hadden de hele ochtens al stroomstoring en begon echt koud te worden. Volgend enexis was het op zijn vroegst om vier uur verholpen.
Nu kijken als iemand mee wil naar stal want vanavond kan ik niet
Zo ik had vanmiddag een afspraak met VHU. Wat een leuke pony's heeft ze !!! En super plekje zo voor jezelf!
Wat grappig dat ik zo in korte tijd 2 leuke vrouwen ontmoet met erg leuke pony's waar ik iets mee kan gaan doen.
VanHuisUit
Geplaatst: 26-01-10 17:57
Thanks Ingrid! Ben blij dat ze je aanspreken en ben superblij dat ik nu iemand heb (met verstand van zaken) die in geval als ik zelf niet kan 't spul even kan controleren en voeren! Ik zal je even wat data mailen En ik ben ook blij dat je me ook af en toe eens wilt gaan helpen met Alwyn, want alleen een pony beleren dat gaat natuurlijk niet. Jeetje wat was het koud bij de wei, echt niet normaal. Ben er nu nog bibberig van. Wel weer voordeel dat de boel zo bevroren is dat ze lekker het weiland op kunnen. Maar voor de rest is het gewoon afzien....en weer water sjouwen
hihi ik ben daarna met mijn griekse schone Luna naar de Dobbeplas geweest, was ook brrrr. En Luna heeft nergens last van met haar dikke vacht. Die is blij dat ze niet meer in griekenland is haha. Ben net uit de douche om op te warmen brrrr.
Susanne
Geplaatst: 26-01-10 18:37
marrianne schreef:
@ jelle dankje, waarom vind je ze te aanwezig?? het is inderdaad een ideal tuig, combi wel te verstaan
Omdat ik ze veel te grof vind, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als jij ze mooi vind is dat goed toch, t zijn jouw onderleggers
Ik dacht dat het weer warmer zou worden maar nee... Tis echt weer koud. Zeker als je buiten staat en niet veel doet!! Denk ook dat ik de ponies onder het zadel ga doen. Veel warmer dan op de kar
Zo ik ben net ook terug gekomen uit de kou, maar binnen 10 minuten ben ik weer buiten bah, hoorde dat het 6 cm per dag gaat sneeuwen vanaf morgen.. wou vandaag eerst niet gaan maar ga toch maar om eten vor 2 dagen klaar te leggen dat als ik niet kom vanwege de sneeuw dat hij toch genoeg heeft.
Leuk VHU en ingrid dat het zo klikt
Jouke: Ze rijden inderdaad echt als gekken, toen ik ging wandelen met rivaldo toen verwachten ze dat ik in maar in de sneeuw ging lopen, uiteindelijk had ik echt geen keus omdat hij wel heel hard aankwam, daarna glibberde wel alle kanten op, erge is nog dat het van die sluipers zijn vanwege de file!
Lijtk me geen onaardige. Ja het zijn echt net jurken. Ik heb dus altijd het probleem dat ik bij het opstappen erop ga staan en dan af en toe met mijn neus op de bok land ipv de achterkant. Ik zelf zou er 1 met waterdicht spul willen.
L_Rivaldo
Geplaatst: 26-01-10 18:52
ja die hadden ze ook eerst voor zelfde prijs maar nu staat er korting maar dat is gewoon dezelfde prijs, ben bang dat deze dingen te lang uitvallen bij mij (ben 1,55) en zie op de foto een ''normale maat persoon''
ja het leek me wel leuk om deze te kopen voor eventuele wedstrijden met de kou rijd ik met mijn skibroek .. (kan echt niet zonder) en deze dan voor de net
Iemand toevallig van die tuigenhangers over?
L_Rivaldo
Geplaatst: 26-01-10 19:56
ggrrr ik haat de winter, nu is mijn accu ook al leeg getrokken. Gelukkig heb ik gisteren al voor 2 dagen eten neergezet.
Ga nu even kijken of ik zelf een accu kan vervangen haha,, mijn pa moest weg en mijn vriend gaf me net instructies dus ik ga de kou in
wilde zo graag naar stal omdat ik totaal niet weet wanneer het weer gaat sneeuwen, dan heb ik voldoende liggen. Ga me nu maar echt warm aankleden en met een lampje en schroevendraaier naar buiten,, ben niet technisch maar ook niet super dom,, hopelijk gaat het werken
Hier geen sneeuw, wel koud en helder. Ik woon zo'n beetje in mijn skibroek. Vandaag op de kar mijn neus bevroren, die voelt alsof hij verbrand is nu. Op een keurig trainingsschema gereden van 10 min stap en 10 min draf. In 1 uur precies 10 km gereden.
lekker hoor zo'n ritje, rijd jij altijd alleen op de wagen? Hoe denken jullie erover als je naar buiten gaat met de wagen en iemand anders gaat mee op het paard die heel mak is en waar ze snel van af kan springen. Dit kwam ter sprake en ik vertelde dat het bij mennen meestal met 2jen op je wagen, maar diegene kan ook niet veel meer doen als ze gaan rennen toch?
Kan de accu helaas niet vinden. Ach hij heeft eten en is buiten geweest, maar had wel graag erheen willen gaan