ow ik dacht dat ik de enige koukleum hier ben..... 2 dekbedden,fleeceplaid,flanellenpyama en van die dikke huissokken.....en nog brrrr en dan vriest het nog niet eens? hoop dat ik vanavond geen schaapjes hoef te tellen,anders mag tine er een trui van breien!
tine10
Geplaatst: 07-11-14 01:06
Nou, alle tijd om te breien, want kan weer eens niet slapen. Doodmoe, maar klaarwakker. Zucht...
@tine: doe helaas met je mee. Zonder het bteien, fan.
tine10
Geplaatst: 07-11-14 07:59
Ben gesloopt, was om half 3 nog wakker... Denk dat Rembrand een vrije dag krijgt. Straks voeren en maar weer naar bed. Morgen heel drukke dag, moet ik wel vol zien te houden. (wedstrijd door ons georganiseerd)
Biancacoo
Geplaatst: 07-11-14 08:20
Happytime, van harte gefeliciteerd !! Fijne dag vandaag !!
tine10
Geplaatst: 07-11-14 08:31
Ht, had het helemaal niet gezien met mijn duffe kop. Van harte gefeliciteerd!!
Lekker toch. ik ga zo ook maar weer even dutten; gaat de tijd sneller en ben ik straks lekker fit.
Biancacoo
Geplaatst: 07-11-14 15:21
zooo...koud.. morgen lekker trainen met de hondjes, nu al zin in !!! baudyh...beterschap voor de beestjes...niet leuk !!!! HT, ik zie je gaan op fiets ... met schaap..haha..maar wat fijn dat je nu lekker geslapen hebt.. Hier is de houtkachel echt een must...verder geen verwarming in huis..dus....stook me helemaal lam..maar goed,....het gaat goed.. we hebben wel een paar infrarood panelen..die kunnen nog standje hoger als het echt gaat vriezen...maar dat is niet zo lekker als houtverwarming..
Ava...dutze..
Gem
Geplaatst: 07-11-14 15:28
Mensen, ik lees wel mee, maar reageer ff niet . Iets met lichte vorm van stress en dan kan ik wel eens chaggy uit de hoek komen . Hoop dat het volgende week voorbij is .
Ava lekker uit rusten en hopen dat de tijd sneller gaat. HT proficiat en fijn dat schaap goed sliep. Tine aan het breien, ik moet hier verder gaan met mijn project van tijdens de zwangerschap, maar het komt er steeds niet van maar als ik nog lang wacht past het niet meer.
janouk
Geplaatst: 07-11-14 15:41
hier de hapjes en drankjes ingekocht voor de boekpresentatie Boek van Janouk. ppppffffff nu wel heel spannend.
nu nog 2 notulen uitwerken en brieven schrijven voor klanten en dan is het weekend.
VanHuisUit
Geplaatst: 07-11-14 16:17
HT gefeliciteerd hoe is het met je hand trouwens? Ik was ook niet topfit afgelopen dagen, suizend en zeer oor wat erg aanwezig was 's nachts pffff word je wakker van je oor gelukkig vanacht wel weer redelijk geslapen maar oor suist nog steeds wat en ben nu alweer beetje . Denk beetje omslag van het weer of zoiets
@Janouk ben heeeeeel erg benieuwd! Heel veel succes en ... geniet er vooral van
Het was inderdaad errrrrg fris vandaag uit de wind viel het nog wel mee trouwens. Pony's staan dan ook precies in de luwte. En... Ber durft nu eindelijk ook gewoon rustig in de container te eten voor Avaluna...
Jullie zien ze krijgen genoeg hooi hahaha.
Gem sterkte met je stress Sonjim dan brei je er gewoon nog wat aan vast
mijn eerste gedachte was al.. jeetje wat een hooi. ha ha
tine10
Geplaatst: 07-11-14 16:51
hihi, inderdaad wat een hooi. Waarom hangen de netten in de container zo hoog? Lijkt me niet zo fijn eten voor ze (en stof in de ogen), maar goed, wellicht heb je geen andere bevestigingsmogelijkheden dan moet je wel.
Hier net gelukkig paar uur geslapen, maar nog steeds erg gaar. Niet handig, wil morgen natuurlijk wel een fatsoenlijk debuut. Nou ja, wat niet is, is niet.
Janouk: spannenddddddddddd
Sonjim: even doorbreien dan, anders is al je werk voor niets geweest. Dat zou wel erg jammer zijn. k heb rugpand klaar en ben al lekker op weg met voorpand.
Nou, zo de paarden naar de winterwei halen, dan kunnen ze schuilen tegen de wind, kan ik Amerigo wassen en vlechten en mag Samoerai straks naar springles. Zoon ziet er vreselijk tegenop. Manlief gaat praten met instructeur, hopelijk komt er een oplossing anders moeten we op zoek naar andere instructeur. Zijn dressuurinstructeur is erg goed, maar ja, ook 6x zo duur. Zeker nu niet heel handig.
De loonwerker kwam net rekening brengen. Poe, in plaats dat we geld krijgen voor het hooi, moeten we flink betalen.
VanHuisUit
Geplaatst: 07-11-14 17:06
Pfff da's niet de bedoeling Tine Het waait en regent vandaag bij vlagen heel hard, normaal hang ik de netten aan de zijkanten hoor, gewoon op boeghoogte zeg maar, heel soms hang ik ze zo op als het van dat rotweer is. Als ik ze achterin de container hang wordt het erg krapjes en kans op getrap of paniek (zo lief zijn ze niet altijd tegen elkaar ). Maar heb inderdaad geen andere manieren om ze vast te maken zodanig dat ze enigszins uit de wind/regen kunnen eten en ik zeker weet dat de netten een dag later nog op zijn plek hangen. Zo ziet het eruit als alles maximaal is aangevuld (voorraad voor 2 dagen).
Even een dikke knuffel voor Gem en Vhu. Fijn dat ber ook in de stal durft. Ziet er idd nat uit bij jullie. Biancao in haar nopjes met de kou, maar ook blij met de kachel. Sonjim moet nu flink gas gaan geven en hopelijk fijn gesprek met de springinstructeur van zoon. Wilt hij ook te veel van de combinatie? Hier moet dochter ook nog starten met nieuwe instructrice ohz.
Janouk heeft al inkopen gedaan voor de presentatie. Is dat morgen? Iig heel veel succes en plezier!
tine10
Geplaatst: 07-11-14 17:58
Ava: instructeur wil veel te veel. En als dat in de les gebeurt vind ik dat nog tot daar aan toe, maar zeker bij het losspringen voor een wedstrijd moet je niet teveel gaan doen. Sam snapt nog steeds niets van drafbalken voor een hindernis. Nu moet ze dat natuurlijk gewoon leren, dus prima als dat in de les wordt gedaan. Maar je moet dat niet bij het losspringen voor een wedstrijd gaan doen. Want je krijgt dan alleen maar weigeringen en heel veel stress bij ruiter en pony. Niet nodig, want in het parcours komt het niet voor. Dat ze een keer wat hoger springen vind ik ook prima. In de les dan. Bij het losspringen voor de wedstrijd spring je een paar keer de hoogte van de wedstrijd (60 of 70 cm). Nu werd er eindeloos vaak gesprongen en dan gewoon over 1.00 en 1.10 Dat is Z en ZZ niveau. Gevolg: pony en ruiter totaal het vertrouwen in elkaar kwijt met veel weigeringen, idiote scheuracties en waanzinnig hoge sprongen. Zoonlief ziet nu heel erg op tegen het springen, terwijl vorige week donderdag bij de BB wedstrijd het zo ongelooflijk fijn en gecontroleerd ging (toen had manlief geholpen met losspringen)
Pony en ruiter zijn beide nog heel onervaren, waarom dan toch dit soort acties????
Biancacoo
Geplaatst: 07-11-14 18:15
Tine, dat vind ik pure onkunde van instructeur, gebrek aan inzicht mbt jonge pony en jonge ruiter.
Vhu, lekker hooi voor de paardjes. Janouk, succes !! Gem, niet leuk ! Sonjim, breien , goed bezig.