verder hoop ik natuurlijk dat je gewoon niet meer hoeft te spugen..
nouvel, fijn van je handen..fief die druk word en spanning opbouwt..lijkt me heel lastig.Wat word Ferro moooooi !!

Ips...jeetje wat vreselijk balen van Pablo.... ik hoop dat steffie kan helpen, maar dat vastgroeien kan idd wel heel lang duren, soms wel 1,5 jaar..er zijn ook gevallen dat ze niet meer helemaal rad gaan lopen, maar ik hoop dat dat bij pablo niet het geval is..duim voor je !!
janouk ook naar steffie..ik hoop dat ze janouk ook heel goed kan helpen..en duimen blijven overuren draaien !!
Gem..balen van moos, logisch dat hij zich druk gemaakt heeft....maar niet zo handig..ik hoop dat het dan nu snel allemaal geneest.
Smick helemaal goed, fijn dat alles goed gaat !
morgen worden de hondjes thuis ingeënt..is wel net zo makkelijk, hoef ik niet met ze te slepen..
verder..geen nieuws..zoontje heeft goed gespeeld met vriendje..nu word het hier aardig donker..buitje denk ik..

Tine, Eagle doet het goed, hij ontlast zijn poot wel wat, maar het bultje is niet verder gegroeid..en hij is nog steeds blij en vrolijk...ik ben erg benieuwd dat de orthopeed van zijn gewricht zegt maandag..Eagle die houden we verder rustig, hij mag nu dus niet rauzen en idioot doen door de tuin....vind hij niet leuk.