topgear was gaaf las ik
sneeuw (hier ook, maar bleef niet echt ernstig liggen gelukkig!)
wedstrijden die goed gingen: congrats!
mooie fotos, rivaldo en een blauw-2span (gave fotos!
)en hokjes..
ik heb een typische fjord-met-humor
en op stal staat dus ook de ''je-knipperde-een-keer-teveel-met-je-ogen-nu-ben-ik-beledigd''-welsh

en een sagrijnige tuiger

ik heb gisteren om kwart over 11 op het werk mijn enkel verstuikt.. gewoon doorgewerkt (horeca..) doet best wel steeds meer zeer nu
heb morgen (en woensdag, donderdag en vrijdag) tentamen, maar heb heel het weekend geen barst geleerd...dus ik trek een energy-drinkje open, en ga maar eens aan de bedrijfseconomie
Toen we hem net hadden draaide hij zich dan ook nog om met een dreigend achterbeentje, dat hebben we natuurlijk maar een keer laten gebeuren, nu kijkt hij alleen nog maar heel boos. Bijvoorbeeld als hij aan het eten is en ik gooi er nog hooi bij en dat komt (een beetje) op zijn hoofd, of als ik het water bijvul en hij wil gaan drinken, of als ik Sim eruit haal en meneer moet nog even wachten
men district west is een heel grote regio dus er zal wel heel veel verscheidenheid in aanspanningen zijn, superleuk dus
) maar dat zal morgen wel niet meer kunnen!
. Hij loopt lekker bij z'n drachtige vriendinnen in het land en dat gaat prima, zijn bruik groeit ongeveer net zo hard als die van de merries
hij knetterde als een halve gare al bokkend en piepend door de bak