Leuk Maisie! Hoop echt dat het lukt te komen, manlief zit dan nog in het buitenland (wist niet of hij op zaterdag zou terugkomen of zondag, is soms wat onduidelijk hij werkt regelmatig in die woeki-boeki landen en dan moet je maar afwachten hoe elke keer de verbindingen zijn, net zoiets als het treinverkeer in Nederland) dus moet even kijken of zoonlief zin heeft om mee te gaan (denk het wel hoor).
Citaat:
''je-knipperde-een-keer-teveel-met-je-ogen-nu-ben-ik-beledigd''-welsh
Ik vind dat juist zo ontzettend grappig aan Alwyn. Hij kan echt enorm beledigd zijn. Dan gaan zijn oren echt in zijn nek en kijkt hij me heel boos aan, zo van hoe haal je het in je hoofd om zo raar te doen
Toen we hem net hadden draaide hij zich dan ook nog om met een dreigend achterbeentje, dat hebben we natuurlijk maar een keer laten gebeuren, nu kijkt hij alleen nog maar heel boos. Bijvoorbeeld als hij aan het eten is en ik gooi er nog hooi bij en dat komt (een beetje) op zijn hoofd, of als ik het water bijvul en hij wil gaan drinken, of als ik Sim eruit haal en meneer moet nog even wachten
Maar over het algemeen is hij heel vriendelijk hoor