Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Hij heeft braaf getapet. avaluna schreef:Wordt Zelko nu ohz door gereden, Baudyh. Of om zijn stap te verbeteren?
dat hoofd zal nog wel komen van de narcose, de boel is toch geopereerd?

ik had in de afgelopen maanden vaker even het zadel laten zien en/of erop gelegd. Maar ze keek steeds heel verdrietig, angstig of werd enorm zenuwachtig, in het begin zelfs als ze alleen het zadel of longeerlijn/zweep zag. Alleen gisteren wilde ze zo graag met me mee toen ik Ollie had gereden. Dus ik had zoiets we gaan het gewoon weer proberen. Ber uit de wei, eerst flinke poetsbeurt en daarna zadel erop.... ze vond het allemaal prima
even wat heen en weer gelopen bij de stallen. Daarna in de bak wat balkjes neergelegd en haar eroverheen gelongeerd, links- en rechtsom. Een keer sprong ze opeens met paar sprongen weg, maar ik reageerde gewoon niet en toen was het ook direct weer klaar. Dus zo kwartiertje wat rondjes laten lopen in stap en draf over de balkjes, wat grotere/kleinere cirkels. En daarna weer afgezadeld en rustig terug naar de wei gewandeld. Erg goed gevoel bij
dus maar ff een schaap wezen halen in de winkel....die is warmer dan een gans/eend (dons dus) dus nu een 4seizoenenschaap erbij)hele stunt om dat thuis te krijgen op een mountainbike