Bedankt allemaal! Wat een lief en toepasselijk beertje! KUMP GOOT
Biancacoo
Geplaatst: 06-11-14 09:14
Goedemorgen,..
Heel toepasselijke berenkaart!
Frisse ochtend...tijd om wiellagers te vervangen van de honden trainingkar Hadden we niet een nieuwe persoon die mee wilde kletsen, met jong paard, hoe gaat het ?
Fijne dag vandaag !
tine10
Geplaatst: 06-11-14 09:33
Net Samoerai al gelongeerd, ook met balkjes en dat ging zowaar weer goed. Nu lekker op Rembrand rijden in de dikke mist.
Avaluna, balen van je breuk en nu plat liggen dat is echt een opgave lijkt mij. Sam en zelko gaan goed.
tine10
Geplaatst: 06-11-14 11:26
Fijn dat Zelko een mooi plekje heeft.
Hier staat inmiddels de snert lekker te pruttelen. Rembrand deed het weer fijn buiten en staat inmiddels alweer op de zomerwei (de bodem is nog zo goed dat ze nog lekker daar de boel kunnen kaal eten, staat nog zoveel gras. Scheelt weer hooi (en werk voor mij)).
Be maandag weer eens begonnen met breien (trui voor zoonlief) Had dat al jaren niet meer gedaan (denk voor het laatst tijdens de zwangerschap). Het schiet al lekker op. Moet nu aan de slag met het huishouden en alvast het tuig van Amerigo poetsen, maar zoooooo geen zin in. Heb wel alvast een springparcours opgezet voor vanmiddag. Mag zoonlief met Amerigo lekker gaan proberen.
Biancacoo
Geplaatst: 06-11-14 15:05
Breien..lijkt me vreselijk moeilijk....leuk dat je voor je zoon een trui maakt !! haken is helemaal in op dit moment..maar ook dat kan ik niet..haha..
Baudyh, fijn dat Zelko een mooie plek heeft !! altijd geruststellend..nooit makkelijk om je paard uit handen te geven.. Janouk....oeh..boekpresentatie komt nu dichterbij !!! spannend !!!
ik ben bezig met een airbrushdoekje..er is een lotenverkoop bij de volgende wedstrijd..dan is het doekje iets wat men kan winnen....nu hopen dat ie bij iemand terecht komt die het leuk vind..haha.. en verder..wat boodschappen met de fiets gehaald...past alleen niet zo veel in mijn rugzakje..en t'was
Leuk, biancao; kan me voorstellen dat de winnaar helemaal blij gaat zijn!
tine10
Geplaatst: 06-11-14 15:14
Ik doe geen moeilijke dingen hoor met breien, heb nog nooit kabel gedaan. Haken kan ik ook, maar is wel heel lang geleden. Geen idee of dat in is, hou ik me nooit zo mee bezig haha
Nou, ik ga me weer laten pijnigen bij de fysio.
Ik hoop ooit ook nog eens een echte biancacoo aan de muur te mogen hangen
Hier durft fysio even niks meer te doen . Hij heeft braaf getapet.
baudyh
Geplaatst: 06-11-14 15:25
avaluna schreef:
Wordt Zelko nu ohz door gereden, Baudyh. Of om zijn stap te verbeteren?
Nee Dalerboy heb ik voor de kar die heeft geen goede stap.
Zelko is de zwarte tuiger in mijn profiel daar rijd iemand anders op. Ohz. springen en dressuur. Maar die vrouw rijd nu op een dressuurstal een 3 jarige door en omdat ze anders in tijd nood kwam staat zelko nu ook daar op stal. Dan kan ze er 2 rijden.
Ik vraag me inmiddels dagelijks af of ik niet toch op mijn hoofd gevallen ben; ben zo'n muts de laatste weken. .. sorry.
VanHuisUit
Geplaatst: 06-11-14 16:39
Ach jeetje toch Ava dat hoofd zal nog wel komen van de narcose, de boel is toch geopereerd? Nou dan moeten we je toch weer platbombarderen met leuke plaatjes en filmpjes
Janouk kan je nog wel slapen met de naderende presentatie, denk dat ik gek zou worden
Tine aan het breien, heerlijk vind ik dat. Zeker zo met die donkere dagen en kou. Hier weer begonnen toen ik thuis kwam te zitten, met hele dunne wol een sjaal/omslagdoek gemaakt en nu bezig met weer zoiets. Maar jaren geen tijd voor gehad of genomen. Ava, kun jij wel zoiets doen? Of word je dan helemaal gek
Biancacoo kan me niet voorstellen dat iemand jouw doek niet mooi zal vinden Die Zelko staat op chique. Gaaf paard is het.
Hier weer een mijlpaal met Ber ik had in de afgelopen maanden vaker even het zadel laten zien en/of erop gelegd. Maar ze keek steeds heel verdrietig, angstig of werd enorm zenuwachtig, in het begin zelfs als ze alleen het zadel of longeerlijn/zweep zag. Alleen gisteren wilde ze zo graag met me mee toen ik Ollie had gereden. Dus ik had zoiets we gaan het gewoon weer proberen. Ber uit de wei, eerst flinke poetsbeurt en daarna zadel erop.... ze vond het allemaal prima even wat heen en weer gelopen bij de stallen. Daarna in de bak wat balkjes neergelegd en haar eroverheen gelongeerd, links- en rechtsom. Een keer sprong ze opeens met paar sprongen weg, maar ik reageerde gewoon niet en toen was het ook direct weer klaar. Dus zo kwartiertje wat rondjes laten lopen in stap en draf over de balkjes, wat grotere/kleinere cirkels. En daarna weer afgezadeld en rustig terug naar de wei gewandeld. Erg goed gevoel bij
ik kan wel haken en breien, maar nu ff geen geduld voor.
zou dat echt kunnen van de narcose? Heb hier briefje met vragen van de fysio aan de orthopeed liggen; vanmorgen besproken; weet nu al niet meer wat hij bedoelde.... blijft niks van die grijze cellen over als ik over 2 weken weer volledige narcose krijg, hahaha
Biancacoo
Geplaatst: 06-11-14 16:59
Vhu, supergaaf zeg !! heerlijk zo met ber en hero en ollie aan de slag geweest, Ber komt er nog wel !! zul je zien, met geduld en eerlijkheid !! Ava....ik was ook zo'n zeef toen ik uit mijn dagelijkse ritme kwam....niets aan vond ik dat !! en vergat de meest stomme dingen..of haalde het door elkaar.... komt wel weer goed...
happytime
Geplaatst: 06-11-14 20:33
VHU;super goed met Ber. Ava: balen als je alles ff vergeet tine aan het breien....moest meteen aan mijn fiets-actie denken van vanmiddag: met 1 hand (andere nog in verband)op de fiets met een "schaap" in een tas....... ik heb het superkoud snachts.....(2 dekbedden en fleeceplaid en nog koud) dus maar ff een schaap wezen halen in de winkel....die is warmer dan een gans/eend (dons dus) dus nu een 4seizoenenschaap erbij)hele stunt om dat thuis te krijgen op een mountainbike
tine10
Geplaatst: 06-11-14 20:57
Ik zag al een schaap achterop zitten haha. Hier ook zo'n kouklem. Pyama, sokken, gloeiendhete kruik, dik dekbed, maar kreeg het vannacht niet warm, dus maar trui en slaapzak klaarleggen, want wordt vannacht weer tegen vriespunt