, ik zou het echt duidelijk aan kaarten op je werk, dat je niet weet hoelang je dit nog vol zult houden, geloof me als het te laat is, kun je je eigen boterham nog niet meer smeren
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik vermoedde al zoiets... en geloof me, ik snap het heel goed... voor je het weet, zit je ineens midden in zo'n situatie omdat je eigenlijk zo graag je best doet en niet makkelijk nee kunt zeggen... Het lijkt zo snel 'geklaag'... Dus ik vond het ook maar wat moeilijk hoor (en ik heb heel heel veel mazzel met een vriendlief die een psychologenpraktijk heeft en dus altijd raad en daad heeft)

Ik had een soort chique variant in gedachten, maar nu vind ik de koets erg 'foutig'

, Ik had via de Ipad een heel bericht getikt , echter zie ik nu bij het teruglezen dat er alleen 'goedemorgen' staat
... Olga en techniek... schijnbaar geen goede combi
en raak je nog meer gestressd van het feit dat jij afwezig bent en de berg werk alleen nog maar groter wordt!
zien
, moet wel even wennen dat ik toch wat anders zit met deze wagen en hem leren kennen... maar dat gaat vast goedkomen

en word het nooit meer wat.
haha...foto gejat van andere winkel...
voor prinsje

Frensie schreef:Aks lange dag! Waar werk je nu? Bij je zaterdagwerk?
Lekker bij de Volvo! 
Frensie schreef:Hier ook een naar verhaal. De taxichauffeurs die ritjes rijden voor ons, zijn allemaal oproepkrachten en de meesten zijn vutters. Een van hen is vorige week thuis van de trap gevallen en heeft daarbij zijn nek gebroken. Van de week hebben we een update gekregen; hij heeft een hele hoge dwarslaesie en kan alleen communiceren met zijn ogen. 1 Keer knipperen is ja en 2x is nee. Ze hebben van de week geopereerd om zijn beademing naar zijn keel te verplaatsen en ze hopen dat hij op den duur via dat gaatje klanken kan uitbrengen om zo te communiceren. Hij is helemaal bij en kan dus totaal niet communiceren!!! Alleen maar met ja en nee knikken, vreselijk zeg...
Zoiets doet je echt weer beseffen dat je moet genieten van het leven nu het nog kan!
jeetje zeg... dat is toch voor jezelf een giga nachtmerrie, maar ook voor je omgeving..
de kar is gaaaaafff
Staat Bruutje er korter op dat de strengen gaatjes bij moeten??? En die shetlander-koets is echt
Wij auto verkocht
ben ik echt super blij mee je weet het maar nooit in deze tijd en met een contract voor OT ben je in het onderwijs in ieder geval een beetje beschermd.
kan me vooral ook voorstellen dat het thuisfront wil dat iemand dan stopt.... Bart was hier ook behoorlijk van slag door mijn val van laatst.... en dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen.

dus als ik de vernieling in ga, dan heb ik dat zelf gedaan