[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 14:56

:wave:

wat een prachtig weer ze vandaag! *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

verder ben ik bang dat ik hier... :evaw:
moet gaan zwaaien...

iedere keer als ik even tijd heb om te kijken moet ik weer minstens 2, meestal meer, pagina's bijlezen...
ik red het gewoon echt niet om steeds bij te reageren, er wordt zo enorm veel gekletst in dit topic... -O-

en ik kan begrijpen dat mensen het niet leuk vinden als er af en toe mensen binnen komen vallen die te weinig bij reageren en wel hun eigen dingetjes vertellen...
dus bij deze denk ik dat het dan beter is dat ik het gewoon maar bij meelezen houd en niet meer 'half' reageer...
wie weet komt er een tijd dat het hier weer wel bij te houden is...

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:20

Nouvel: ik ben dus niet de enige die er moeite mee heeft om veel te lezen en maar half te reageren.....gaat zo snel hier, misschien het topic in 2en splitsen...1 snelle en een langzame :j
vraagje wat is de minimale spoorbreedte van de wagen die ze straks gaan vaststellen, was dat 120 of 125cm?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:25

@nouvel, neeeeeeee dat is niet de bedoeling van mijn post geweest.........we vinden t juist leuk als iedereen blijft reageren ook al kom je alleen maar aan je eigen berichtje toe......het ging mij er meer om dat t we positief naar elkaar moeten kunnen blijven zonder afkraakende oneliners...... Dus bij deze mijn excuses als dit verkeerd is overgekomen Y;(

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:33

@ Ollie: ik heb ook de indruk dat de verkeerde personen zich aangesproken voelen. Mij lijkt het ook niet de bedoeling dat mensen die het te druk hebben niet meer welkom zijn in het topic.

Zoals ik het heb begrepen, was het Ollie's bedoeling om het respect voor elkaar een beetje te behouden, omdat er soms negatieve reacties worden gegeven. Dus niet enkel aan jezelf denken en de rest gewoon negeren in het topic.
Als je het druk hebt, ja hé dat heeft iedereen wel eens! Niemand zal het je kwalijk nemen dat je minder post of enkel egoberichtjes. Ik geef ook toe dat ik, als ik het druk heb, enkel reageer op posts waar ik echt iets over kwijt wil en verder geen samenvatting geef. Maar dat moet kunnen vind ik.
Ik ben ervan overtuigd dat Ollie niet wilde duidelijk maken van "Als je het druk hebt, blijf hier weg!", maar eerder "Respecteer elkaar en accepteer dat er ook mensen zijn die gewoonweg geen tijd hebben om alles te lezen".

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:00

De verkeerde mensen voelen zich aangesproken inderdaad.

Het gaat over mensen die altijd maar op een bepaald groepje reageren en over mensen die eigenlijk heel negatief op reageren.

Ik lees ook vaak mee, ene keer wel samenvatting andere keer niet, ligt aan mijn tijd

Dus nouvel gewoon lekker blijven mee kletsen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:30

SL: je hebt het prima verwoord!! Soms reageer ik op iedereen, soms maar op een paar, omdat ik op de anderen dan even geen reactie heb, of omdat ik geen tijd heb. Ik vind ook dat je niet altijd op iedereen hoeft te reageren, dan wordt het alleen maar een samenvattingstopic. Tuurlijk is het leuk als mensen reageren op jouw berichten, maar dat kan (en hoeft) gewoon niet altijd.

Dus gewoon blijven meekletsen. En inderdaad, meestal voelen de verkeerde mensen zich aangesproken (ik zat hier ook al even te twijfelen of ik werd bedoeld). En dan misschien ook wel de mensen waarvoor het wel bedoeld is juist niet??

Hoe dan ook, laten we het gezellig houden met elkaar. Tuurlijk mag je kritiek hebben op iemand, het een keer niet eens zijn, maar dan gaat het om de manier waarop dit wordt gebracht.

Nouvel: wat een heerlijke foto weer. Toen ik vanmorgen buiten kwam scheen de zon ook, dus had al zin om te gaan rijden. Een half uur later was er dichte mist en die is er nog steeds. Bah. En heb dus ook nog niets met de paarden gedaan, schaam me diep.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:37

Ik weet ook dat ik niet altijd op iedereen reageer door drukte van mijn kant. Maar lees wel altijd braaf mee :).

Hier een buitenritje gemaakt, Roos en Whit ohz en Dennis naast de fiets.
Toen ik met Dennis even ging grazen en de meiden met Roos en Whit nog 1 boerderij verder mochten en weer terug vloog er een hond achter ze aan. Dus hup, met Dennis achter de merries aan. Hond ging na 50 meter weer terug. Whitney was door een flinke berg snoei afval heen geploeterd, bijna een sloot in. Roos had alleen een sprintje getrokken.
Mocht 5 hoefschoenen weer bij elkaar rapen. Pony's controleren, alle schoenen weer aan. Whitney had een schram op haar knie, zag er erg dramatisch uit op haar mooie lichte vachtje. Ze deed er ook heel dramatisch mee, nadat ik gekeken had wat gevoelig. Maar na 5 meter weer normaal lopen :P. Whitney heeft altijd meer last van schrik dan van pijn :+.
Roos ging gewoon braaf weer naar huis, maar Whit bleef rillerig en vliegerig bij ieder blaadje dat viel, ieder vogeltje dat op vloog, of bij andere honden die normaal geen probleem zijn.
Fijn hoor, mensen die honden niet op hun erf houden....

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:46

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :).

Nouvel: heerlijke foto's.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:51

SL: Jeetje wat schrikken zeg :(:)

Tallechie: Arme kleine vent :(:).

Verder iedereen lekker bezig geweest met paardjes enzo :D.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:56

Dennis zijn de ruitertjes wel blijven zitten??

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:59

Ja, meiden loste het keurig op. Stonden snel weer stil en kwamen gewoon rustig weer terug gedraafd.
Scheelt dat Roos gewoon braaf en koel is en dat Whitney zich daar aan op trekt als er wat raars gebeurd. Roos liet zich meteen terug nemen toen de hond af droop en Whitney durfde niet zonder Roos verder ;).

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:59

Hier gaat het nog niet zo goed... was met mijn stoomboot bezig toen het in mijn rug schoot.... nu maar op de bank

Dennis jeetje, hopelijk morgen ook niet te veel last en te veel schrik

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:06

@ Dennis: wat vervelend zeg! Mensen moeten hun honden inderdaad op het erf houden! Dit had erger kunnen aflopen, gelukkig losten de meisjes het goed op +:)+

@ tallechie: jeetje zeg, het zit jou ook niet mee hé! Verzorg je rug maar goed!

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:14

Dennis :(:)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:15

een prachtige fififoto!!!
dennis heeft topponies
VHU heeft pech, want het is hier niet gestopt met mistig zijn :+ dus die is toch in de mist op stal (en je hebt een slee-peebee)

ik ben net thuis.12,3 km gewandeld met dids :)
ga nu eerst even douchen :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:18

Hier de hele dag al heel veel zon :D.

Meiden vonden het spannender dan de pony's. Dennis vond het stom, moest in eens hard. Hopelijk geen stramme of stijve pony's. Van de week nog maar eens met ze langs die boerderij (vooral met Whitney, Roos is niet zo'n miepmuts dat die het volgende keer weer eng vind), zal wel naast de fiets worden bij gebrek aan ruitertjes komende week.
Maar fijn is het niet voor pony's die net bevangen geweest zijn, sprintjes over het asfalt zonder hoefschoenen (die waren alle kanten op gevlogen).

Vanmorgen ook mijn bijrijd/inrijd-poownie fijn gereden. Voor de 2e keer keurig gegalopeerd. Netjes op mijn teken aan springen en op mijn teken weer terug naar draf.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:20

Gelukkig dat de meiden zijn blijven zitten! Asfalt is pijnlijk om op te vallen.

Naaltje flink wat kilometers gemaakt! Gezellig met Dids!

Mijn dienst zit er bijna op. Erg stil. Kreeg net gelukkig nog een opdracht binnen, toch nog wat te doen :D
Is nu een hele stille tijd. Als iedereen op wintersport is en een been breekt krijgen wij het een stuk drukker ;)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:35

Jemig Dennis, dat is schrikken. Gelukkig is iedereen blijven zitten en kon je al je hoefschoenen terug vinden.
Balen, Tallechie, misschien een lekker warm bad voor je rug :(:)

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:38

Een paar plaatjes van gister :D.

Fiorano <3
Afbeelding

Afbeelding

Aiden <3
Afbeelding

Afbeelding

:9
Afbeelding

Samen <3
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:44

Aiden wordt groot. *\o/* Ik heb Aiden via de webcam geboren zien worden. Toevallig was ik wakker en ff checken en daar kwam meneer.
En natuurlijk familie van Janouk, want Pauk is Janouk haar tante (via Marshall van de KLingelbeecke).
Laatst bijgewerkt door janouk op 13-11-11 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:45

Ben ik ook weer

* ben foto's aan het uploaden*

Dennis vervelend van die hond zeg. Gelukkig zijn ze blijven zitten.
Bij nouvel wel zon nou hier is ie niet geweest.
Frensie aan het werk
Tass leuke foto's !!!
Tallechie oei jij en daan allebei in de lappenmand.

Zo ik ben nog heel. Jeroen was eigenlijk super braaf. Zal zo een foto spammen het is net zo'n grijze muis geworden. Daarna
paard van remko zn moeder ook nog gedaan. Dat is nog een grotere aansteller. Vond het bij zn kont en op zn buik niet fijn
maar is toch ook helemaal kaal.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:46

@dennis; vliegen hoefschoenen zo makkelijk af dan? of is dat alleen als ze echt extreem wegspringen?

@tass; mooie fotos :)

ik ga ook eens fotos uploaden van onze wandeling :) net lekker een warme douche genomen :)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:56

Afbeelding

Tadaa kale jeroen.

Afbeelding
knappe robijn

Afbeelding
en ferro zn kont :Y)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:57

zoo, hallo allemaal.
Ik kan het ook niet bijhouden hier...
Nouvel, mooie foto's van jullie met fifi voor de wagen.
ook mooie haf foto's en fjord foto's ! super.
Verder feliciteer ik nu prinsjeh. beetje laat maar nog steeds van harte !!!
Las een mooie samenvatting, daar ga ik helemaal in mee.
Verder sorry, ik reageer ook niet altijd op iedereen, zoals nouvel al schreef, geen fulltime bokttijd over.
Ik hoop dat iedereen een fijn weekeinde heeft gehad, dat zou fijn zijn.
Wij zijn gisteren naar de intocht van <:) en :){ in assen geweest,zoontje heeft genoten !! super super super.
Er liep een mega grote Amerigo2 rond !! /3 :j
Tallechie Veel beterschap !!! :(:) voor jou en Daan.

Groetjes ,en ga nog verder bijlezen !
Edit, supergave Robijn !! en Ferro, jeroen helemaal kaal, hij kijkt een beetje.. :P
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 13-11-11 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:57

Ga straks inderdaad even in bad, samen met Daan, die is er ook weer aan toe. Maar wil eerst mijn stoomboot klaar hebben. Die wil ik morgen eigenlijk mee naar het werk